Využití svého jména a obrázku v reklamě na Googlu můžete odmítnout

Nová pravidla užívání služeb Googlu dovolují společnosti využívat jména a podobenky uživatelů v reklamě a v další propagaci. Připomínáme, že to však můžete snadno vypnout.

V říjnu 2013 oznámil Google změnu pravidel užívání (viz Google mění pravidla, může vaše informace více využít v reklamách), ve kterých se objevila jediná zásadní změna — možnost využít vašeho jména (jména vašeho profilu) a podobenky (profilové fotografie) k reklamě, k recenzím a k jiné propagaci.

Je vhodné připomenout, že nejde o obecné a plošné využití v libovolných případech, ale pouze tehdy, kdy jste něčemu dali „++“ nebo se nějak jinak aktivně zapojili něčím vedoucím k doporučení.

EBF16

Nová pravidla sice platí už od 11. listopadu 2013, ale je možná vhodné znovu připomenout, že pokud nechcete, aby Google využíval vašeho jména a profilového obrázku k reklamě či propagaci, máte možnost odmítnout to, respektive to vypnout.

Stačí zajít na plus.google.com/settings/endorsements a ve spodní části zrušit zaškrtnutí „Google může na základě mé aktivity zobrazovat mé jméno a profilovou fotku ve sdílených doporučeních, která se zobrazují v reklamách.“ („Based upon my activity, Google may show my name and profile photo in shared endorsements that appear in ads.“) Poté klikněte na Uložit (Save). 

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»