Hlavní navigace

Wal-Mart začal s prodejem online hudby bez DRM

Jiří Macich ml.

Americký obchodní řetězec Wal-Mart jde podobně jako Apple iTunes do online prodeje hudby bez DRM ochrany. Jedna skladba bez nepopulární DRM, proti které v nedávné minulosti vystoupili i Steve Jobs nebo Bill Gates, vyjde na 94 centů. K dispozici jsou tisíce hudebních alb a písní od všech významných nahrávacích společností, včetně Universal Music či EMI. V nabídce ale zůstává i hudba ve formátu Windows Media Audio s DRM v ceně 88 centů za skladbu. (Finanční noviny)

Americký obchodní řetězec Wal-Mart jde podobně jako Apple iTunes do online prodeje hudby bez DRM ochrany. Jedna skladba bez nepopulární DRM, proti které v nedávné minulosti vystoupili i Steve Jobs nebo Bill Gates, vyjde na 94 centů. K dispozici jsou tisíce hudebních alb a písní od všech významných nahrávacích společností, včetně Universal Music či EMI. V nabídce ale zůstává i hudba ve formátu Windows Media Audio s DRM v ceně 88 centů za skladbu. (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?