Hlavní navigace

Wall Street Journal: LinkedIn pomáhá, Twitter ne, říkají podnikatelé

 Autor: LinkedIn
David Slížek 31. 1. 2013

Které sociální sítě mohou nejvíce pomoci při lákání zákazníků? Deník Wall Street Journal zveřejnil výsledky průzkumu mezi 835 malými firmami v USA. Facebook kupodivu nevyhrál.

Vítězem průzkumu pro Wall Street Journal se mezi malými podnikateli stala služba LinkedIn, kterou pravidelně používá 30 % z oslovených firem. A 41 % ji označilo za službu, která má největší potenciál jejich podnikání pomoci. Pro 16 % je nejslibnější YouTube a pro 14 % Facebook. 

V průzkum propadl Twitter, který pravidelně používá 14 % firem, ale v jeho budoucí užitečnost věří jen 3 % živnostníků. Výsledek ukazuje, že Twitter má velké mezery v přesvědčování firem, jak by jim mohl pomoci při oslovení potenciálních zákazníků, komentuje to Wall Street Journal. 

A cituje příklad majitele firmy Freshology, která v New Yorku vyrábí a distribuuje nízkokalorická jídla. Firma má 78 zaměstnanců a jeden z nich se na poloviční úvazek 20 hodin týdně věnuje práci na sociálních sítích. Po roce zkušeností je bilance následující: šestým největším zdrojem návštěvnosti firemního webu je Facebook, na 59. místě je Pinterest, se kterým firma pracuje teprve měsíc, a až na 117. místě se umístil Twitter. 

„Na Twitteru jsou lidé méně soustředění. Přečtou si rychlé zprávy a jdou pryč. Nechodí na Twitter nakupovat,“ shrnul své zkušenosti pro WSJ další z drobných živnostníků. 

CIF16

Twitter přiznává, že má v oslovování podnikatelů mezery a že musí malým podnikatelům lépe vysvětlovat, jak se jeho služby dají účinně využívat. Před rokem firma spustila testovací provoz prodeje reklamy pro malé podniky, který je omezen pouze na podnikatele z USA. Ani po roce se ale služba nedočkala dalšího rozšíření.

Zdroj: Wall Street Journal

Našli jste v článku chybu?
Měšec.cz: TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

DigiZone.cz: Sony MP-CL1A: miniaturní projektor

Sony MP-CL1A: miniaturní projektor

Lupa.cz: Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

Podnikatel.cz: Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

DigiZone.cz: Nejnovější špičkové TV ve videu

Nejnovější špičkové TV ve videu

Vitalia.cz: Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

DigiZone.cz: LG OLED65E6: první pohled

LG OLED65E6: první pohled

DigiZone.cz: Parlamentní listy: kde končí PR...

Parlamentní listy: kde končí PR...

DigiZone.cz: Test: brýle pro virtuální realitu Exos Urban

Test: brýle pro virtuální realitu Exos Urban

120na80.cz: Co je padesátkrát sladší než cukr?

Co je padesátkrát sladší než cukr?

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

DigiZone.cz: UPC má v nabídce Discovery v HD

UPC má v nabídce Discovery v HD

DigiZone.cz: Na jaká videa se vlastně díváme

Na jaká videa se vlastně díváme

Podnikatel.cz: EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

DigiZone.cz: Pure má tři nové přijímače DAB

Pure má tři nové přijímače DAB

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Lupa.cz: Další Češi si nechali vložit do těla čip

Další Češi si nechali vložit do těla čip