Wall Street Journal: LinkedIn pomáhá, Twitter ne, říkají podnikatelé

Které sociální sítě mohou nejvíce pomoci při lákání zákazníků? Deník Wall Street Journal zveřejnil výsledky průzkumu mezi 835 malými firmami v USA. Facebook kupodivu nevyhrál.

Vítězem průzkumu pro Wall Street Journal se mezi malými podnikateli stala služba LinkedIn, kterou pravidelně používá 30 % z oslovených firem. A 41 % ji označilo za službu, která má největší potenciál jejich podnikání pomoci. Pro 16 % je nejslibnější YouTube a pro 14 % Facebook. 

V průzkum propadl Twitter, který pravidelně používá 14 % firem, ale v jeho budoucí užitečnost věří jen 3 % živnostníků. Výsledek ukazuje, že Twitter má velké mezery v přesvědčování firem, jak by jim mohl pomoci při oslovení potenciálních zákazníků, komentuje to Wall Street Journal. 

A cituje příklad majitele firmy Freshology, která v New Yorku vyrábí a distribuuje nízkokalorická jídla. Firma má 78 zaměstnanců a jeden z nich se na poloviční úvazek 20 hodin týdně věnuje práci na sociálních sítích. Po roce zkušeností je bilance následující: šestým největším zdrojem návštěvnosti firemního webu je Facebook, na 59. místě je Pinterest, se kterým firma pracuje teprve měsíc, a až na 117. místě se umístil Twitter. 

„Na Twitteru jsou lidé méně soustředění. Přečtou si rychlé zprávy a jdou pryč. Nechodí na Twitter nakupovat,“ shrnul své zkušenosti pro WSJ další z drobných živnostníků. 

KL_NOMINACE

Twitter přiznává, že má v oslovování podnikatelů mezery a že musí malým podnikatelům lépe vysvětlovat, jak se jeho služby dají účinně využívat. Před rokem firma spustila testovací provoz prodeje reklamy pro malé podniky, který je omezen pouze na podnikatele z USA. Ani po roce se ale služba nedočkala dalšího rozšíření.

Zdroj: Wall Street Journal

Workshop: UX design v návrhu webu

  •  
    Rychlý a efektivní návrh rozhraní.
  • Metoda Design Studio.
  • Prototypy - proč a jak prototypujeme.

Detailní informace o workshopu UX designu »