Wall Street Journal loví budoucí šéfy firem na Snapchatu

Média hledají nové cesty, jak ke svému obsahu dostat čtenáře. Americký byznysový deník se spojil s chatovací službou pro mladé.

Vypadá to na první pohled jako dost nepravděpodobné spojení. Přesto je to fakt: ikonický ekonomický deník Wall Street Journal (WSJ) začal publikovat výběr svých zpráv ve speciálním kanálu na komunikační službě Snapchat. Informoval o tom server Re/code

WSJ se tak připojil k osmnácti dalším titulům, které uživatelé Snapchatu mohou číst přímo v aplikaci, v sekci Discover. Kromě lifestylového Cosmopolitanu nebo zábavného Buzzfeedu tady najdou také zpravodajství CNN nebo články, fotky a videa z National Geographic. Wall Street Journal je zatím dostupný jen uživatelům v USA.

CIF16

Článek CNN na Snapchatu

Článek CNN na Snapchatu

„Díváme se na to jako na platformu, kde si můžeme vyzkoušet doručování obsahu novému publiku. Z uživatelů Snapchatu, kteří jsou velmi podnikaví a ambiciózní, vyrostou noví šéfové firem (CEOs),“ cituje Re/code Carlu Zanoni, která má ve WJS na starosti hledání nových čtenářů. „Snažíme se s nimi potkat tam, kde dnes žijí,“ dodává.

Obsah WSJ je na webu z velké části skrytý za paywallem. Na Snapchatu ale možnost plateb či jakýchkoli nákupů uvnitř aplikace chybí. Existuje tady ale reklama – kanál WSJ je tak na startu obrandovaný výrobcem minerálek Perrier.

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »