Wall Street Journal v mobilu bude napříště za dva dolary na týden

Když před měsícem přišel mediální magnát Rupert Murdoch s prohlášením, že hodlá v průběhu roku převést některé své zpravodajské servery na placený model, vyvolalo to mezi čtenáři, ale i mediálními odborníky vzrušené diskuse. Někteří odsuzují zpoplatnění obsahu předem k nezdaru, jiní naopak tvrdí, že pokud se News Corp. opravdu odhodlá aplikovat na Internetu placený model, který známe z tištěných médií, strhne s sebou další velké mediální domy. O možných scénářích jsme už na Lupě psali.

Když před měsícem přišel mediální magnát Rupert Murdoch s prohlášením, že hodlá v průběhu roku převést některé své zpravodajské servery na placený model, vyvolalo to mezi čtenáři, ale i mediálními odborníky vzrušené diskuse. Někteří odsuzují zpoplatnění obsahu předem k nezdaru, jiní naopak tvrdí, že pokud se News Corp. opravdu odhodlá aplikovat na Internetu placený model, který známe z tištěných médií, strhne s sebou další velké mediální domy. O možných scénářích jsme už na Lupě psali.

Prvním opatrným krůčkem se zdá být Murdochovo oznámení na konferenci Goldman Sachs v New York, že hodlá v horizontu jednoho až dvou měsíců zpoplatnit přístup na The Wall Street Journal prostřednictvím mobilního telefonu. Předplatitelé tištěné verze zaplatí za přístup z mobilu jeden dolar, ostatní dva dolary týdně.(USA Today)

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »