Hlavní navigace

Weblog jako součást marketingvého plánu

Tomáš Hodboď

Podle výzkumu společností Hewlett Packard a eMarketer deset procent společností zařazuje weblog do svých marketingových plánů. U nás bychom takovýchto firem našli jen několik. Mimochodem, víte, že již blogují také portály Centrum či Atlas nebo obchodní řetězec Mall.cz? Na webu Personalista.com označili za firemní blogy osobní deníčky jejich zaměstnanců. Na druhou stranu, něco na tom může být.

Podle výzkumu společností Hewlett Packard a eMarketer deset procent společností zařazuje weblog do svých marketingových plánů. U nás bychom takovýchto firem našli jen několik. Mimochodem, víte, že již blogují také portály Centrum či Atlas nebo obchodní řetězec Mall.cz? Na webu Personalista.com označili za firemní blogy osobní deníčky jejich zaměstnanců. Na druhou stranu, něco na tom může být.

Našli jste v článku chybu?