Hlavní navigace

Webnode získal pětatřicetiprocentní v start-upu Survio

19. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Webnode AG, provozovatel služby Webnode.com, investuje do dotazníkového start-upu Survio.com. Za 1,5 milionu Kč získává podíl ve výši 35 procent.

Společnost Webnode AG, provozovatel služby Webnode.com, investuje 1,5 milionu Kč do české společnosti Survio, s.r.o, která provozuje stejnojmenný web, umožňující jednoduchou tvorbu internetových dotazníků či marketingových průzkumů a okamžité sledování online výsledků přímo v internetovém prohlížeči. Webnode získal ve společnosti Survio pětatřicetiprocentní podíl.

Dotazníkový systém Survio.com nabízí řadu unikátních funkcí, pro uživatele je nejdůležitější možnost rychlé tvorby dotazníků. Místo zdlouhavého vytváření a „vynalézání kola“ může uživatel využít některou z propracovaných šablon dotazníků a pouze ji upravit pro své konkrétní potřeby. Průzkum trhu, spokojenost zákazníků nebo získání zpětné vazby účastníků školení jsou tak díky profesionálním šablonám otázkou několika kliknutí myší. 

Survio.com má za sebou tři roky vývoje. V současnosti ji využívá přes sto tisíc uživatelů z celého světa, od studentů přes malé a střední firmy až po nadnárodní korporace. Mezi významné zákazníky patří The University of Chicago z USA, Microsoft, Oriflame či Black&Decker.

Od vstupu světově úspěšného Webnode do našeho projektu očekáváme zejména využití zkušeností při získávání nových uživatelů a urychlení globálního rozšíření projektu, říká Ondřej Coufalík, zakladatel a jednatel společnosti Survio s.r.o.

BRAND24

Ondřej Coufalík, zakladatel a jednatel společnosti Survio s.r.o.Autor: Survio.com

Ondřej Coufalík, zakladatel a jednatel společnosti Survio s.r.o.

Projekt Survio skvěle doplňuje naše další internetové projekty – je zaměřený na malé a střední podnikatele, má mezinárodní ambice a zejména má zkušený a kreativní tým, popisuje důvody investice Vít Vrba, ředitel společnosti Webnode.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).