Webovinky 49: webové služby k vašim službám

Další díl průvodce neznámými online službami. Dnes nabízíme správce projektů, burzu slevových kuponů, rešeršovač, dětskou sociální síť a zajímavý realitní web.

Freedcamp

Freedcamp už svým názvem předhazuje rukavici největšímu konkurentovi: oblíbené službě na správu projektů Basecamp. Jeho placené varianty jsou ale vhodné pro větší firmy a týmy. Nulová cena Freedcampu je minimálně slušným důvodem k vyzkoušení. Ať už připravujete projekt do zaměstnání, nebo se chystáte třeba spustit nějaký nový webový startup, nabízená sada nástrojů obsahuje vše důležité. A co je pro mě záhadou, ve funkcích a intuitivitě rozhraní dokonce Basecamp překonává. Spravovat můžete libovolné množství projektů a připojit k nim různý počet lidí. Základními moduly je úkolníček (to-do list), diskuse, časový rozvrh (milestones). K projektům můžete přidávat různé soubory, a velikost prostoru pro ně je vlastně jediným limitem. Hezky zpracovaný je i nástroj na měření času napojený na generátor faktur.

Lifesta

Pokud jste si nakoupili kupony na webech s hromadnými slevami s tím, že se budete dvakrát týdně pěchovat steaky, možná začínáte svou strategii přehodnocovat. V zahraničí by vám skvěle posloužil server Lifesta, který slouží jako prodejní místo pro nevyužité slevové kupony. Pokud se blíží třeba jeho expirace, padly vám plány na romantický výlet s (ex)přítelkyní, můžete se tak postarat o návrat části vaší investice. Navíc některé slevy jsou opravdu “žhavé” a kupony mohou být limitovány maximálním počtem. Lifesta není charita a za zprostředkování si účtuje určitou provizi. Na druhou stranu se postará o převod peněz mezi starým a novým majitelem kuponu, takže nabízí určité záruky.

Topicmarks

Paretovo pravidlo 80/20 lze aplikovat na různé obory a činnosti. Podle něj má u článků smysl číst zhruba 20 % textu. Služba Topicmarks  slouží k analýze rozsáhlejších článků nebo vědeckých studií a strojově z nich dokáže vytvořit krátkou rešerši. Ušetříte tím čas a zároveň vám pomůže se v textu rychle zorientovat a věnovat se pouze důležitým pasážím. Dokumenty lze zadávat jako vložený text, nahrát v běžných formátech ve formě souboru z disku nebo zadat odkaz na webovou stránku. Výsledky jsou odeslány na e-mail a zároveň se ukládají do webového úložiště. Jejich součástí je verze zhuštěná do několika odstavců, přehled faktů, která jsou důležitá, a index klíčových slov, jenž odkazuje na pasáže, v nichž se o nich mluví. Topicmarks zatím dokáží analyzovat pouze texty v angličtině.

Everloop

V zámoří jsou z právního hlediska děti mladší 13 let přísně chráněny. Prakticky každá webová stránka obsahuje v licenčních podmínkách klauzuli, že se do ní nesmí registrovat. Podobně je tomu i v případě Facebooku. Everloop  se na tuto věkovou skupinu zaměřuje. Účet si musí založit zákonný zástupce, tedy nejčastěji rodič, který získá pomyslné klíče k jednotlivým nabízeným funkcím této sociální sítě. V porovnání s Facebookem jsou stránky “hravější”, děti si mohou volit různé barevné kombinace profilů, jsou odměňovány odznáčky a obchodují s virtuálním zbožím. Většina “dospěláckých” prvků je tak upravena do dětské podoby. Hlavní výhodou je, že děti jsou lépe chráněny před zneužíváním. Projekt se těší značné pozornosti ze strany firem, autorů obsahu (spolupráce s Disneyho studiem) nebo herních vývojářů.

MIF16

LandLister

Americký server LandLister  se specializuje na prodej pozemků. U nás jsou většinou součástí nabídky realitních webů a ve většině případů se z inzerátů dozvíte jen rozlohu a cenu. LandLister se však snaží prodej co nejlépe usnadnit, a tak nabízí řadu doprovodných informací. Zájemce se mimo fotografie dozví o možnosti pěstování různých plodin, charakteru lokality, stavu a majitelích příjezdových cest, infrastruktuře atd. Mimo samotné majitele a přímo prodej se stránky zaměřují i na aukce soukromých vlastníků, ale i státních organizací.

Anketa

Jaký projekt vás nejvíce zaujal?

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »