WebTop100: Na jaké nástroje online marketingu se v podnikání zaměřit?

Navštivte konferenci WebTop100 a dozvíte se, do kterých nástrojů online marketingu se vyplatí investovat čas i peníze a do kterých naopak ne – a proč.

V Konferenčním centru City v Praze se 7. listopadu uskuteční 12. ročník konference o online marketingu WebTop100. Na své si přijdou jak majitelé a provozovatelé e-shopů, tak malé, střední i velké firmy a korporace.

Luboš Plotěný – Dobrý web

Proč byste si neměli konferenci WebTop100 nechat ujít vám řekne Luboš Plotěný, ředitel konzultační agentury Dobrý web, která konferenci organizuje.

Čím se konference WebTop100 liší od ostatních akcí zaměřených na digitální marketing, které se pravidelně v České republice konají? 

Ze zkušeností víme, že udělat konferenci, která zároveň naplní očekávání online specialisty, marketingového ředitele v korporaci i majitele malého e-shopu je s ohledem na jejich odlišné potřeby v oblasti digitálního marketingu velká výzva. I stejné téma je třeba pro tyto pracovní role uchopit jiným způsobem. Jsme přesvědčeni o tom, že díky rozsahu konference a tématické pestrosti dokážeme pro každého přinést na celý den opravdu zajímavý, přínosný a inspirativní program. To je výzva, kterou současné konference zaměřené na digitální marketing nedokážou pokořit.

Co je cílem konference?

Inspirovat, vzdělávat a propojovat zajímavé lidi v oblasti digitálního marketingu. Chceme nabídnout zajímavý a užitečný obsah jak pro velké korporace, tak pro malé a střední firmy i e-commerce. V některých tématech se tyto cílové skupiny překrývají, v některých se navzájem mohou inspirovat, některá témata jsou hodně specifická pouze pro některou z nich. Proto má letošní 12. ročník poprvé 3 programové proudy, ve kterých se o své zkušenosti podělí přes 30 odborníků, a jsem si jist, že každý si v programu v průběhu celého dne najde ta svá témata. 

Jaká nejzajímavější témata se chystáte na letošním ročníku otevřít?

Jak je patrné z konceptu akce, tak chceme uspokojit každého, kdo se digitálnímu marketingu věnuje. Pro každého budou přínosnější jiná témata. Takže spíš každému doporučím podívat se do programu konference a zvolit si pro sebe ta nejzajímavější témata.

Podle čeho jste vybírali přednášející, kteří na konferenci vystoupí?

Klíč je celkem jednoduchý – přednášející musí mít co zajímavého sdělit, musí to umět sdělit a musí to zapadat do celkového konceptu konference, která se snaží každoročně přinést a rozebrat aktuální témata, která digitální marketéři řeší.

Kdo by si vaši konferenci neměl nechat ujít?

Všichni, kteří si při pohledu do programu řeknou: „To by mohlo být zajímavé a užitečné!“ Ale vážně, program a jeho jednotlivé bloky jsou koncipovány pro marketingové ředitele, šéfy digitálních týmů zaměřených na marketing či obchod, online specialisty, majitele malých a středních e-shopů či jiných e-commerce projektů a produktové a brand manažery.

EBF16

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili? Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce: http://www.tuesday.cz/ak­ce/konference-webtop100–2013/

Generálním partnerem akce je společnost Forpsi a partneri jsou Gemius, Seznam.czSiteOne. Mediálně akci podporují E15.cz, HyperMedia, Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal.cz, Podnikatel.cz, Strategie, TyInternety.cz, Živě.cz. Produktovými partnery jsou Brand Embassy, ExpressPrint, ULikeIt, XtremeHostessService. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »