Hlavní navigace

WebTop100: Na jaké nástroje online marketingu se v podnikání zaměřit?

Redakce 17. 10. 2013

Navštivte konferenci WebTop100 a dozvíte se, do kterých nástrojů online marketingu se vyplatí investovat čas i peníze a do kterých naopak ne – a proč.

V Konferenčním centru City v Praze se 7. listopadu uskuteční 12. ročník konference o online marketingu WebTop100. Na své si přijdou jak majitelé a provozovatelé e-shopů, tak malé, střední i velké firmy a korporace.

Luboš Plotěný – Dobrý web

Proč byste si neměli konferenci WebTop100 nechat ujít vám řekne Luboš Plotěný, ředitel konzultační agentury Dobrý web, která konferenci organizuje.

Čím se konference WebTop100 liší od ostatních akcí zaměřených na digitální marketing, které se pravidelně v České republice konají? 

Ze zkušeností víme, že udělat konferenci, která zároveň naplní očekávání online specialisty, marketingového ředitele v korporaci i majitele malého e-shopu je s ohledem na jejich odlišné potřeby v oblasti digitálního marketingu velká výzva. I stejné téma je třeba pro tyto pracovní role uchopit jiným způsobem. Jsme přesvědčeni o tom, že díky rozsahu konference a tématické pestrosti dokážeme pro každého přinést na celý den opravdu zajímavý, přínosný a inspirativní program. To je výzva, kterou současné konference zaměřené na digitální marketing nedokážou pokořit.

Co je cílem konference?

Inspirovat, vzdělávat a propojovat zajímavé lidi v oblasti digitálního marketingu. Chceme nabídnout zajímavý a užitečný obsah jak pro velké korporace, tak pro malé a střední firmy i e-commerce. V některých tématech se tyto cílové skupiny překrývají, v některých se navzájem mohou inspirovat, některá témata jsou hodně specifická pouze pro některou z nich. Proto má letošní 12. ročník poprvé 3 programové proudy, ve kterých se o své zkušenosti podělí přes 30 odborníků, a jsem si jist, že každý si v programu v průběhu celého dne najde ta svá témata. 

Jaká nejzajímavější témata se chystáte na letošním ročníku otevřít?

Jak je patrné z konceptu akce, tak chceme uspokojit každého, kdo se digitálnímu marketingu věnuje. Pro každého budou přínosnější jiná témata. Takže spíš každému doporučím podívat se do programu konference a zvolit si pro sebe ta nejzajímavější témata.

Podle čeho jste vybírali přednášející, kteří na konferenci vystoupí?

Klíč je celkem jednoduchý – přednášející musí mít co zajímavého sdělit, musí to umět sdělit a musí to zapadat do celkového konceptu konference, která se snaží každoročně přinést a rozebrat aktuální témata, která digitální marketéři řeší.

Kdo by si vaši konferenci neměl nechat ujít?

Všichni, kteří si při pohledu do programu řeknou: „To by mohlo být zajímavé a užitečné!“ Ale vážně, program a jeho jednotlivé bloky jsou koncipovány pro marketingové ředitele, šéfy digitálních týmů zaměřených na marketing či obchod, online specialisty, majitele malých a středních e-shopů či jiných e-commerce projektů a produktové a brand manažery.

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili? Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce: http://www.tuesday.cz/ak­ce/konference-webtop100–2013/

Generálním partnerem akce je společnost Forpsi a partneri jsou Gemius, Seznam.czSiteOne. Mediálně akci podporují E15.cz, HyperMedia, Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal.cz, Podnikatel.cz, Strategie, TyInternety.cz, Živě.cz. Produktovými partnery jsou Brand Embassy, ExpressPrint, ULikeIt, XtremeHostessService. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Našli jste v článku chybu?
Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Podnikatel.cz: Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí