Hlavní navigace

Yahoo míří do mobilů českých zákazníků T-Mobilu

17. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

ČTK marketingový ředitel T-Mobilu Petr Dvořák prozradil, že zmíněný mobilní operátor bude i v České republice ještě během letošního roku nabízet zákazníkům mobilní služby od amerického portálu Yahoo. Ten sám o sobě zatím v žádné oblasti o české uživatele příliš nejeví zájem, ovšem dohodu s ním uzavřela celá nadnárodní skupina T-Mobile, která zahrnuje i český T-Mobile. Dříve skupina T-Mobile spolupracovala s konkurenčním Googlem.

ČTK marketingový ředitel T-Mobilu Petr Dvořák prozradil, že zmíněný mobilní operátor bude i v České republice ještě během letošního roku nabízet zákazníkům mobilní služby od amerického portálu Yahoo. Ten sám o sobě zatím v žádné oblasti o české uživatele příliš nejeví zájem, ovšem dohodu s ním uzavřela celá nadnárodní skupina T-Mobile, která zahrnuje i český T-Mobile. Dříve skupina T-Mobile spolupracovala s konkurenčním Googlem.

T-Mobile bude také hledat partnera pro prodej mobilní reklamy Určitě ale nechceme přidávat reklamu do SMS. Přidaná hodnota, kterou mohou operátoři nabídnout, jsou adresné kontakty, s přesnými sociodemografickými charakteristikami. To je směr, jímž by se podle našeho názoru měla mobilní reklama vrhnout, uvedl podle ČTK Petr Dvořák, který dále prozradil, že T-Mobile vidí v UMTS slepou uličku a hodlá se více zaměřit na LTE (o této technologii více v článku Budoucnost rychlých mobilních dat: HSPA+ a LTE) a i nadále bude nabízet ADSL. (Finanční noviny)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).