Yahoo! odvolalo Carol Bartz, bude hledat nového ředitele (či ředitelku)

Zlé jazyky tvrdí, že Yahoo! konečně zvládlo mobilní technologie – Carol Bartz odvolali mobilem, ta to okomentovala z iPadu. Skutečnost je taková, že poměrně rychlé odvolání šéfky Yahoo! asi nebylo příliš nečekané- O jejím osudu se spekulovalo minimálně celý poslední rok. Yahoo! se nedaří, ale to je problém táhnoucí se několik posledních let. Trochu překvapující odvolání přesto je, Bartz dostala přes zhruba 75 dny důvěru v hlasování o důvěře.

Zlé jazyky tvrdí, že Yahoo! konečně zvládlo mobilní technologie – Carol Bartz odvolali mobilem, ta to okomentovala z iPadu. Skutečnost je taková, že poměrně rychlé odvolání šéfky Yahoo! asi nebylo příliš nečekané- O jejím osudu se spekulovalo minimálně celý poslední rok. Yahoo! se nedaří, ale to je problém táhnoucí se několik posledních let. Trochu překvapující odvolání přesto je, Bartz dostala přes zhruba 75 dny důvěru v hlasování o důvěře.

Řízením Yahoo! je pověřen dočasně Timothy Morse, do doby než se podaří nalézt nového kandidáta na (sebevražednou) pozici ředitele. Bartz měla podle smlouvy ještě 15 měsíců času na zlepšení pozice Yahoo! a co bylo skutečným důvodem rychlého odvolání není prozatím známo. A je otázkou, zda se vůbec skutečný důvod někdy objeví.

KL_NOMINACE

Yahoo! se pokusilo zlepšit pozici dohodou Microsoftu – nasazení vyhledávače Bing.com sice přineslo jisté zlepšení, ale výhodnější je spíš pro Microsoft, než pro Yahoo! Nepříznivé finanční výsledky se podepsaly i na odchodech řady klíčových členů vedení. Celkově je Yahoo! stále pomalou a neflexibilní společností mající kořeny v minulosti – Internet Yahoo! utíká, nové produkty jsou v nedohlednu nebo se spouštějí příliš pomalu. A Yahoo! se, stejně jako většině gigantů dřívějška, stále nepodařilo přizpůsobit proměňujícímu se Internetu – tedy hlavně změnám vyvolaným existenci sociálních sítí a médií.

Yahoo! chybí vize, stejně tak jako vizionář v čele. Někdo kdo by dokázal (opět) nadchnout klienty, zaměstnance, inzerenty ale také uživatele pro „nové“ Yahoo! Timothy Mose je „finančák“ a je velmi málo pravděpodobné, že by mohl Yahoo! kamkoliv posunout. Najít nového ředitele (či ředitelku) nebude jednoduché.

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »