Yahoo! odvolalo Carol Bartz, bude hledat nového ředitele (či ředitelku)

Zlé jazyky tvrdí, že Yahoo! konečně zvládlo mobilní technologie – Carol Bartz odvolali mobilem, ta to okomentovala z iPadu. Skutečnost je taková, že poměrně rychlé odvolání šéfky Yahoo! asi nebylo příliš nečekané- O jejím osudu se spekulovalo minimálně celý poslední rok. Yahoo! se nedaří, ale to je problém táhnoucí se několik posledních let. Trochu překvapující odvolání přesto je, Bartz dostala přes zhruba 75 dny důvěru v hlasování o důvěře.

Zlé jazyky tvrdí, že Yahoo! konečně zvládlo mobilní technologie – Carol Bartz odvolali mobilem, ta to okomentovala z iPadu. Skutečnost je taková, že poměrně rychlé odvolání šéfky Yahoo! asi nebylo příliš nečekané- O jejím osudu se spekulovalo minimálně celý poslední rok. Yahoo! se nedaří, ale to je problém táhnoucí se několik posledních let. Trochu překvapující odvolání přesto je, Bartz dostala přes zhruba 75 dny důvěru v hlasování o důvěře.

Řízením Yahoo! je pověřen dočasně Timothy Morse, do doby než se podaří nalézt nového kandidáta na (sebevražednou) pozici ředitele. Bartz měla podle smlouvy ještě 15 měsíců času na zlepšení pozice Yahoo! a co bylo skutečným důvodem rychlého odvolání není prozatím známo. A je otázkou, zda se vůbec skutečný důvod někdy objeví.

EBF16

Yahoo! se pokusilo zlepšit pozici dohodou Microsoftu – nasazení vyhledávače Bing.com sice přineslo jisté zlepšení, ale výhodnější je spíš pro Microsoft, než pro Yahoo! Nepříznivé finanční výsledky se podepsaly i na odchodech řady klíčových členů vedení. Celkově je Yahoo! stále pomalou a neflexibilní společností mající kořeny v minulosti – Internet Yahoo! utíká, nové produkty jsou v nedohlednu nebo se spouštějí příliš pomalu. A Yahoo! se, stejně jako většině gigantů dřívějška, stále nepodařilo přizpůsobit proměňujícímu se Internetu – tedy hlavně změnám vyvolaným existenci sociálních sítí a médií.

Yahoo! chybí vize, stejně tak jako vizionář v čele. Někdo kdo by dokázal (opět) nadchnout klienty, zaměstnance, inzerenty ale také uživatele pro „nové“ Yahoo! Timothy Mose je „finančák“ a je velmi málo pravděpodobné, že by mohl Yahoo! kamkoliv posunout. Najít nového ředitele (či ředitelku) nebude jednoduché.

Školení App Store optimalizace

  •  
    Jak dostat svou mobilní aplikaci mezi lidi
  • Jak na akvizici uživatelů mobilních aplikací na českém i světovém trhu
  • Jak správně spustit, propagovat, měřit a vyhodnotit svoji aplikaci v Google Play i v Apple App Store

Detailní informace o školení App Store optimalizace »