Hlavní navigace

Yahoo v posledním tažení?

Petr Kočí

Někdejší tahoun internetové ekonomiky, portál Yahoo, oznámil akcionářům hospodářské výsledky za druhé čtvrtletí, a není to veselé čtení. Tržby klesly na úroveň roku 2005, příjmy z kontextové reklamy se od loňska propadly o 15 procent. Jediné nadějně vyhlížejícící číslo je dvouprocentní nárůst příjmů z bannerové inzerce, jenomže nadšení zeslábne, když si uvědomíme, že v předchozím čtvrtletí rostl tento ukazatel o šest procent a že někdejšího jasného lídra v diplej reklamě předběhl i Google, pro…

Někdejší tahoun internetové ekonomiky, portál Yahoo, oznámil akcionářům hospodářské výsledky za druhé čtvrtletí, a není to veselé čtení. Tržby klesly na úroveň roku 2005, příjmy z kontextové reklamy se od loňska propadly o 15 procent. Jediné nadějně vyhlížejícící číslo je dvouprocentní nárůst příjmů z bannerové inzerce, jenomže nadšení zeslábne, když si uvědomíme, že v předchozím čtvrtletí rostl tento ukazatel o šest procent a že někdejšího jasného lídra v diplej reklamě předběhl i Google, pro který to není hlavní obor podnikání. Současní postavení dvou kdysi rovnocenných hráčů o trh s internetovou reklamu vystihuje graf jejich tržeb od roku 1996.

Zdroj: Guardian


Autor: Guardian
Našli jste v článku chybu?