Yahoo společně se společností Rhapsody integrovalo do svého vyhledávání přímé přehrávání hledaných kladeb. Pod zadání klíčového řetězce s názvem skladby tak vyhledávač nejen ukáže, kde se dá skladba koupit, ale také ji zároveň celou umožní přehrát prostřednictvím integrovaného webového přehrávače FoxyTunes od Rhapsody. Je tu pochopitelně jeden háček, počet skladeb, které si takto lze vyzkoušet je limitován na 25 písní pro uživatele za měsíc (30 dní). Po překročení limitu se opět začnou pouštět již jen standardní třicetivteřinové náslechy známé z internetových hudebních obchodů. Databáze zatím čítá okolo pěti milionů skladeb a je dále průběžně aktualizována. Nová funkce má být první vlaštovkou firemní strategie „Play Tthe Web“, která počítá s větším důrazem na multimedialitu a další obsah a služby ve vyhledávání. Yahoo tímto krokem reaguje na pro něj nebezpečně vzrůstající vyhledávací podíl společnosti Gogole. (Dmnews.com)