Hlavní navigace

Yahoo Web Analytics zřejmě ke konci října skončí

Redakce

Oblíbený nástroj pro měření návštěvnosti Yahoo Web Analytics bude od 31. srpna pouze read-only. Po další dva měsíce budou mít uživatelé přístup ke svým statistikám. Během této doby mají možnost si svá data zálohovat. Od 31. října by měla být služba mimo provoz. Tato poněkud nešťastná novinka byla oznámena na oficiálním blogu Yahoo! Web Analytics.

Oblíbený nástroj pro měření návštěvnosti Yahoo Web Analytics bude od 31. srpna pouze read-only. Po další dva měsíce budou mít uživatelé přístup ke svým statistikám. Během této doby mají možnost si svá data zálohovat. Od 31. října by měla být služba mimo provoz. Tato poněkud nešťastná novinka byla oznámena na oficiálním blogu Yahoo! Web Analytics.

Tato zpráva rozhořčila většinu uživatelů této služby, bohužel žádné podrobnější informace zatím nejsou známy.

Našli jste v článku chybu?
14. 6. 2012 22:34
Jakubdr (neregistrovaný)

Protože samplování, agregace, absence raw dat a z toho plynoucí omezení (př. zpětné vyhodnocení funnelu, cest apod.), omezení custom variables, takřka nepoužitelná atribuce návštěvnosti ke kampaním.

Real-time analytika je vhodná třeba pro testování implementace, alerty a notifikace.

Ano, pro jednoduchý či osobní web nebo malý eshop je naprosto dostačující. Ale pak je další skupina a sice středně velké, ale i některé velké korporátní/obchodní weby, které nevyužijí kompletní funkce SIteCatalystu…

14. 6. 2012 20:03
total (neregistrovaný)

proc je GA hracka? nic lepsiho neni naopak vsechny ty placeny Sitecatalysty atd jsou pro 99pct firem zbytecne. Stejne jako real time data, vy kdyz neco real time v analytice vidite tak hned neco na webu zmenite? To mate velke stesti, u nas takova zmena trva minimalne dny az tydny, takze real time je k nicemu :-)