Hlavní navigace

Yahoo zeštíhlí, chce mít pružnější strukturu

3. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Yahoo se po loňských neúspěšných námluvách s Microsoftem a Googlem dál pere o své místo na slunci v čele s novou generální ředitelkou Carol Bartz, která chystá velké změny ve struktuře této americké internetové společnosti. Všechny technologické a produktové divize se mají spojit do jedné velké skupiny, kterou povede Ari Balogh, současný technologický ředitel. Změní se i způsob fungování Yahoo na globálním trhu.

Yahoo se po loňských neúspěšných námluvách s Microsoftem a Googlem dál pere o své místo na slunci v čele s novou generální ředitelkou Carol Bartz, která chystá velké změny ve struktuře této americké internetové společnosti. Všechny technologické a produktové divize se mají spojit do jedné velké skupiny, kterou povede Ari Balogh, současný technologický ředitel. Změní se i způsob fungování Yahoo na globálním trhu.

BRAND24

Již si nebude svět rozdělovat do současných čtyřech regionů, ale pouze do dvou. Severoamerické aktivity povede Hilary Schneider, současná šéfka amerických operací. Druhým regionem budou z pohledu Yahoo ostatní země. Kdo mu bude šéfovat, zatím není jasné. Stejně tak není jasné, kdo nahradí odcházejícího finančního ředitele Blaka Jorgensena. Do nalezení adekvátní náhrady ve funkci ještě nějaký čas tedy zůstane.

Carol Bartz si od změn slibuje větší pružnost a rychlejší aplikování nových rozhodnutí tak, aby se v Yahoo opět mohli více zaměřit na zákazníky a uživatele. Bývalá šéfka softwarové firmy Autodesk ve funkci nahradila zakladatele Jerryho Yanga. V posledním čtvrtletí loňského roku se Yahoo propadlo do ztráty 303 milionů dolarů, nicméně ta zahrnuje i mimořádné náklady na restrukturalizaci. Již loni firma oznámila, že propustí 15 000 zaměstnanců. (Finanční noviny)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).