Hlavní navigace

Yahoo ztrácí podíl na americkém trhu s reklamou

Martin Vyleťal

Společnost Yahoo v uplynulém čtvrtletí zvýšila meziročně provozní zisk o 10 procent. Příjmy firmy a čistý zisk však už druhé čtrvtletí po sobě poklesly. Yahoo mělo ve čtvrtém čtvrtletí čistý zisk 296 milionů dolarů, což je o 5 procent méně než ve třetím čtvrtletí.  Čtěte také: Yahoo na prodej  Zakladatel Yahoo Jerry Yang rezignoval, firmě se nedaří

Společnost Yahoo v uplynulém čtvrtletí zvýšila meziročně provozní zisk o 10 procent. Příjmy firmy a čistý zisk však už druhé čtrvtletí po sobě poklesly. Yahoo mělo ve čtvrtém čtvrtletí čistý zisk 296 milionů dolarů, což je o 5 procent méně než ve třetím čtvrtletí. 

Yahoo tradičně vydělávalo hlavně na displejové reklamě, v minulém roce však jeho podíl na americkém trhu s reklamou meziročně poklesl z 13,3 procent na 11 procent. Trh reklamou přitom loni zaznamenal meziroční nárůst o 23 procent.

Zdroj: The New York Times

Našli jste v článku chybu?