Hlavní navigace

YouTube: nové možnosti pro české inzerenty

Jiří Macich ml. 13. 9. 2010

Google nabídne českým inzerentům od 15. září 2010 nové možnosti vystavení reklamy na videoportálu YouTube. YouTube měl v Česku vysokou odezvu již na stávající reklamní formáty, teď naši inzerenti mohou využít i tak exkluzivní plochu, jakou je domovská stránka YouTube, jejíž denní zásah je srovnatelný se zásahem reklamy uvedené v průběhu reality show v prime time, uvádí Daniel Nohel, obchodní manažer českého Googlu. Kromě domovské stránky YouTube budou moci inzerenti využívat k vystavení své…

Google nabídne českým inzerentům od 15. září 2010 nové možnosti vystavení reklamy na videoportálu YouTube. YouTube měl v Česku vysokou odezvu již na stávající reklamní formáty, teď naši inzerenti mohou využít i tak exkluzivní plochu, jakou je domovská stránka YouTube, jejíž denní zásah je srovnatelný se zásahem reklamy uvedené v průběhu reality show v prime time, uvádí Daniel Nohel, obchodní manažer českého Googlu. Kromě domovské stránky YouTube budou moci inzerenti využívat k vystavení své reklamy i stránku s výsledky vyhledávání.

Celé portfolio reklamních formátů bude v nabídce přes nový rezervační systém za předem stanovené ceny – přes síť agentur nebo přímo přes Google. Inzerenti budou moci nadále využívat aukční systém přes Google AdWords, ovšem pouze na sedm reklamních formátů. Objednávky reklamy přes rezervační systém získají přednost před reklamou z aukčního systému. Na hlavní (domovské) stránce YouTube se za vystavení reklamy budou platit denní poplatky, cena reklamy u stránek s výsledky vyhledávání je stanovená za imprese.

Inzerenti mohou v rámci nového rezervačního systému cílit různými způsoby, buď podle kategorií (kategorií vyhledávání i témat videí), nebo podle jejich chování či zájmů. Pro ty, pro něž je důležitá demografie, YouTube nabídne i doplňující demografické cílení dle věku a pohlaví, popisuje Google možnosti ve zprávě pro média. Více viz http://www.go­ogleblog.cz/y­outube, kde jsou i ukázky jednotlivých reklamních formátů.

Našli jste v článku chybu?
Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů