Hlavní navigace

YouTube s rozšířeným partnerským programem, zatím ale jen v USA

Jiří Macich ml.

Google v posledních měsících usilovně hledá pro YouTube kvalitní obsah. Kromě získávání profesionální tvorby od televizních společností a filmových studií typu Time Warner, Sony Pictures či Disney chce ještě více vytěžit z videí od veřejnosti. Google hodlá u YouTube rozšířit partnerský program a odměňovat autory nejúspěšnějších videí, která se na populárním videoserveru objeví. Mohli by si prý přijít řádově až na tisíce dolarů měsíčně. Systém bude přitom podobný jako třeba u současného AdSense.

Google v posledních měsících usilovně hledá pro YouTube kvalitní obsah. Kromě získávání profesionální tvorby od televizních společností a filmových studií typu Time Warner, Sony Pictures či Disney chce ještě více vytěžit z videí od veřejnosti. Google hodlá u YouTube rozšířit partnerský program a odměňovat autory nejúspěšnějších videí, která se na populárním videoserveru objeví. Mohli by si prý přijít řádově až na tisíce dolarů měsíčně. Systém bude přitom podobný jako třeba u současného AdSense.

Uživatel dodá obsah, Google sežene inzerenty a společně se v určitém poměru podělí o zisk. Rozšířený partnerský program, o němž se v náznacích poprvé mluvilo a psalo již před několika měsíci, bude zatím k dispozici ve Spojených státech, kde si jej Google hodlá otestovat. Samozřejmě videa z partnerského programu budu muset do puntíku splňovat podmínky YouTube (tedy například žádné porušování autorských práv, žádné násilí a vulgarismy). (Yahoo News)

Našli jste v článku chybu?