YouTube umožní tvůrcům videí vybírat peníze na charitu

Stačí pár kliků a ze zábavného videa se může stát charitativní. Novou možnost zatím firma testuje v domovských Spojených státech.

Poslat pár korun na dobročinné účely v okamžiku, kdy je to aktuální, a pak službu zase vypnout. YouTube umožní tvůrcům obsahu přidat do svých videí možnost přispět na vybranou dobročinnou organizaci. 

Charity a neziskové organizace dostanou všechny peníze, které diváci pošlou. Ani tvůrce ani Google si z vybrané částky nic nemá nechávat. Firma to oznámila na svém blogu

Služba zatím pojede jen ve Spojených státech. Google ji ale chce rozšířit do zbytku světa v následujících měsících. 

Google s dobročinností pracuje dlouhodobě a naposledy se zapojil do pomoci uprchlíkům. Loni na podzim vyhlásila firma sbírku na humanitární pomoc uprchlíkům, sama do ní slíbila celosvětově přispět 150 milionů korun tak, že zdvojnásobí vybranou částku. 

Peníze mají prostřednictvím fondu Network for Google putovat na účty čtyř humanitárních organizací: Lékaři bez hranic, Mezinárodní záchranný výbor, Save the Children a Úřad Vysokého komisaře OSN pro uprchlíky.

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 1. 2016 18:27

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »