Z CIF 2011: aplikace ČT mají denně 30 až 40 tisíc unikátních přístupů denně

Česká televize za deset měsíců spustila 15 různých mobilních aplikací. Tyto aplikace zaznamenaly celkem 370 tisíc stažení. Donedávna převažovali aplikace pro iOS. Nyní se ale poměr mezi aplikacemi pro iOS a Andoid mění. Například aplikace ČT24 pro iOS má 62 tisíc stažení a ČT 24 pro Android 64 tisíc. ČT4 pro iOS – 41 tisíc, pro Android 52 tisíc.Lidé s iOS jsou náchylnější používat aplikace. Majité Androidů si je stáhnou, ale tolik je nepoužívají, řekl na konferenci Czech Internet Forum 2011,…

Česká televize za deset měsíců spustila 15 různých mobilních aplikací. Tyto aplikace zaznamenaly celkem 370 tisíc stažení. Donedávna převažovali aplikace pro iOS. Nyní se ale poměr mezi aplikacemi pro iOS a Andoid mění. Například aplikace ČT24 pro iOS má 62 tisíc stažení a ČT 24 pro Android 64 tisíc. ČT4 pro iOS – 41 tisíc, pro Android 52 tisíc.Lidé s iOS jsou náchylnější používat aplikace. Majité Androidů si je stáhnou, ale tolik je nepoužívají, řekl na konferenci Czech Internet Forum 2011, Milan Fridrich ředitel programových okruhů ČT. Mobilní aplikace zaznamenávají denně 30 až 40 tisíc přístupů.

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

  •  
    Jak vytvářet landing page do 1 hodiny
  • Jak postavit na nohy vaše současné landing page
  • Jak vyhodnotit všechny vaše vstupní stránky webu

Detailní informace o školení Landing page jako součást inbound marketingové strategie »