Z CIF 2011: na trhu se do 14 dnů objeví nový elektronický deník Insider

Jakub Unger, šéfredaktor Aktuálně.cz a obsahový ředitel Centrum Holdings na konferenci Czech Internet Forum 2011 prozradil, že  v horizontu dvou týdnů představí a začne pod názvem Insider prodávát nový elektronický deník, optimalizovaný pro čtečky a tablety. Insider bude vycházet každý všední den ve čtyři odpoledne. Deník bude mít unikátní obsah, který nebude možné najít zdarma na webu. Zpočátku bude Insider připravovat tým dvaceti lidí. Základní předplatné bude méně než tisíc korun ročně. V…

Jakub Unger, šéfredaktor Aktuálně.cz a obsahový ředitel Centrum Holdings na konferenci Czech Internet Forum 2011 prozradil, že  v horizontu dvou týdnů představí a začne pod názvem Insider prodávát nový elektronický deník, optimalizovaný pro čtečky a tablety. Insider bude vycházet každý všední den ve čtyři odpoledne. Deník bude mít unikátní obsah, který nebude možné najít zdarma na webu. Zpočátku bude Insider připravovat tým dvaceti lidí. Základní předplatné bude méně než tisíc korun ročně. V nabídce bude ale i předplatné včetně zařízení, na kterém bude možné deník číst.

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»