Hlavní navigace

Z MIF2010: Většině uživatelů nevadí zasílání reklamy na mobilní telefon

Martin Vyleťal

Z říjnového výzkumu společnosti Mediaresearch, který zahrnoval téměř tisíc respondentů, vyplývá, že více než třetina zákazníků by dala souhlas se zasíláním reklamních sdělení na mobilní telefon, pokud by je o to jejich mobilní operátor požádal. Dvě třetiny respondentů potvrdilo, že jim chodí alespoň jedno reklamní sdělení měsíčně. K mobilní reklamě mají lidé vcelku pozitivní přístup. Čtyřem pětinám respondentů nevadí a dvě třetiny si ji alespoň občas přečtou. Nejvíce reklam dostávají na své…

Z říjnového výzkumu společnosti Mediaresearch, který zahrnoval téměř tisíc respondentů, vyplývá, že více než třetina zákazníků by dala souhlas se zasíláním reklamních sdělení na mobilní telefon, pokud by je o to jejich mobilní operátor požádal. Dvě třetiny respondentů potvrdilo, že jim chodí alespoň jedno reklamní sdělení měsíčně. K mobilní reklamě mají lidé vcelku pozitivní přístup. Čtyřem pětinám respondentů nevadí a dvě třetiny si ji alespoň občas přečtou. Nejvíce reklam dostávají na své mobily zákazníci společnosti Telefónica O2.

Našli jste v článku chybu?
13. 10. 2010 17:01
Babrouk (neregistrovaný)
To jsou ti lidi, údajná většina, ale divní... Já jsem kvůli blokování reklamy dokonce oželel i vzkazy od operátora. Přišla mi jednou jedna vlezlá reklama, asi druhá během roku. Zčerstva (ještě naštvaný) jsem zavolal operátorovi a sprdl ho jaktože mi posílá nevyžádanou reklamu (Reklama přišla ze systému operátora. Tentokrát mne nikomu neprodali, v minulosti bych tipoval, že mne jednou prodali.) a řešením (Telefonica O2) bylo zrušení reklam ale i zpráv od operátora, které údajně spadají do stejn…
14. 10. 2010 11:04
krakonoš (neregistrovaný)
Ještě že je možno (jak dlouho?) si pořídit anonymní SIM kartu. Kyž nikdo, včetně oprátora, neví, komu číslo patří, lze reklamní šílenství ignorovat.