Hlavní navigace

Z MIF2010: Většině uživatelů nevadí zasílání reklamy na mobilní telefon

Martin Vyleťal

Z říjnového výzkumu společnosti Mediaresearch, který zahrnoval téměř tisíc respondentů, vyplývá, že více než třetina zákazníků by dala souhlas se zasíláním reklamních sdělení na mobilní telefon, pokud by je o to jejich mobilní operátor požádal. Dvě třetiny respondentů potvrdilo, že jim chodí alespoň jedno reklamní sdělení měsíčně. K mobilní reklamě mají lidé vcelku pozitivní přístup. Čtyřem pětinám respondentů nevadí a dvě třetiny si ji alespoň občas přečtou. Nejvíce reklam dostávají na své…

Z říjnového výzkumu společnosti Mediaresearch, který zahrnoval téměř tisíc respondentů, vyplývá, že více než třetina zákazníků by dala souhlas se zasíláním reklamních sdělení na mobilní telefon, pokud by je o to jejich mobilní operátor požádal. Dvě třetiny respondentů potvrdilo, že jim chodí alespoň jedno reklamní sdělení měsíčně. K mobilní reklamě mají lidé vcelku pozitivní přístup. Čtyřem pětinám respondentů nevadí a dvě třetiny si ji alespoň občas přečtou. Nejvíce reklam dostávají na své mobily zákazníci společnosti Telefónica O2.

Našli jste v článku chybu?

13. 10. 2010 17:01

Babrouk (neregistrovaný)
To jsou ti lidi, údajná většina, ale divní...

Já jsem kvůli blokování reklamy dokonce oželel i vzkazy od operátora.

Přišla mi jednou jedna vlezlá reklama, asi druhá během roku. Zčerstva (ještě naštvaný) jsem zavolal operátorovi a sprdl ho jaktože mi posílá nevyžádanou reklamu (Reklama přišla ze systému operátora. Tentokrát mne nikomu neprodali, v minulosti bych tipoval, že mne jednou prodali.) a řešením (Telefonica O2) bylo zrušení reklam ale i zpráv od operátora, které údajně spadají do stejn…



14. 10. 2010 11:04

krakonoš (neregistrovaný)
Ještě že je možno (jak dlouho?) si pořídit anonymní SIM kartu. Kyž nikdo, včetně oprátora, neví, komu číslo patří, lze reklamní šílenství ignorovat.
Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

DigiZone.cz: R2B2 a Hybrid uzavřely partnerství

R2B2 a Hybrid uzavřely partnerství

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU