Hlavní navigace

Z MIF 2011: Motomail nasbíral za více než rok jen 21 tisíc uživatelů

Martin Vyleťal

Nejméně úspěšnou mobilní aplikací digitální divize skupiny Lagardère je sociální síť pro motoristy Motomail. Od července 2010 nasbíral 21 tisíc uživatelů. Měsíčně používá Motomail podle Lubomíra Zoufala z Lagardère přibližně deset tisíc uživatelů. Lagardère to s Motomailem nevzdává a přichází s novou verzí mobilních klientů pro Android i iOS. V přípravě je také verze pro polský a francouzský trh.

Nejméně úspěšnou mobilní aplikací digitální divize skupiny Lagardère je sociální síť pro motoristy Motomail. Od července 2010 nasbíral 21 tisíc uživatelů. Měsíčně používá Motomail podle Lubomíra Zoufala z Lagardère přibližně deset tisíc uživatelů. La­gardère to s Motomailem nevzdává a přichází s novou verzí mobilních klientů pro Android i iOS. V přípravě je také verze pro polský a francouzský trh.

Našli jste v článku chybu?
11. 10. 2011 19:09
Petr (neregistrovaný)

Již při uvedení jsem pochyboval, že se tohle může chytit. Mně na telefonu běží navigace a nahrávání videa, vůbec nemám čas ani chuť něco za jízdy sepisovat nebo číst. Upozornění na zácpy tímto stylem jsou dle mého také mimo, nakonec vyhraje anonymní sběr dat o pohybu vozidel a promítnutí těchto dat přímo do navigace. Když vezmu, jak to mediálně tlačí (rádio, televize), tak je 21t uživatelů opravdu bída. Docela by mě zajímalo, kolik ten projekt už včetně té propagace stál.