Hlavní navigace

Za deset dní zaznamenala Krizová mapa České televize 378 tisíc návštěv

Martin Vyleťal

Uživatelé na ní zobrazili 2,5 milionu stránek. Přímo ve formuláři mapy zadali 2 798 zpráv, 4 500 příspěvků na Facebooku ČT24 a 9 tisíc tweetů s hastagy #krizovamapa, #povodne a #povoden.

Česká televize v souvislosti s povodněmi spustila v neděli 2. června projekt Krizová mapa, který umožnil geograficky vizualizovat příspěvky uživatelů, týkající se povodňové situace v jednotlivých částech republiky. Tým Krizové mapy pracoval s informacemi, které lidé zadávali buď přímo prostřednictvím formuláře na daném webu nebo přes sociální sítě Facebook a Twitter. 

Přímo ve formuláři na mapě uživatelé od 2. června do dnešního dne zadali 2 798 zpráv, lidé v divizi ČT Nová média ovšem monitorovali v prostředí mapy také automaticky importované zprávy diváků z facebookové stránky ČT24 (více než 4 500 zpráv) a tweety pod hashtagy #krizovamapa, #povodne či #povoden (těch bylo vice než 9 000).

Na mapě se od spuštění projektu objevilo více než 1880 reportů, většina z nich přišla prostřednictvím formuláře na webu. Z Facebooku a Twitteru byly podle představitelů ČT do mapy zařazeny vzhledem k velkému objemu jen ty nejdůležitější. Vůbec nejčastěji lidé krizovou mapu využívali pro nahrávání fotek a informace o momentálním stavu řek.

UX17_snitker

Podle údajů Google Analytics krizová mapa zaznamenala za deset dní provozu 378 tisíc návštěv a zhruba 2,5 milionu zobrazených stran. 

Zdroj: ČT24

Našli jste v článku chybu?
12. 6. 2013 17:49

Vstupy z divize novych medii byly minuly tyden prijemnym rozptylenim vysilani CT24. Pan Hodbod vzdycky jednou za par hodin prisel s nejakou novou fotkou z fejsbuku. Doufam ze v dobe klidu zaradi CT24 podobne vstupy, napr. z divize uklizecek.

12. 6. 2013 18:58
Majkkl (neregistrovaný)

minutu se to načítalo, pak to padlo za vlast.... koneckonců, ani na tu jejich blbou i-televizi se nedá koukat, oni to prostě neutáhnou v nějaké slušné kvalitě...