Hlavní navigace

Za deset dní zaznamenala Krizová mapa České televize 378 tisíc návštěv

12. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Uživatelé na ní zobrazili 2,5 milionu stránek. Přímo ve formuláři mapy zadali 2 798 zpráv, 4 500 příspěvků na Facebooku ČT24 a 9 tisíc tweetů s hastagy #krizovamapa, #povodne a #povoden.

Česká televize v souvislosti s povodněmi spustila v neděli 2. června projekt Krizová mapa, který umožnil geograficky vizualizovat příspěvky uživatelů, týkající se povodňové situace v jednotlivých částech republiky. Tým Krizové mapy pracoval s informacemi, které lidé zadávali buď přímo prostřednictvím formuláře na daném webu nebo přes sociální sítě Facebook a Twitter. 

Přímo ve formuláři na mapě uživatelé od 2. června do dnešního dne zadali 2 798 zpráv, lidé v divizi ČT Nová média ovšem monitorovali v prostředí mapy také automaticky importované zprávy diváků z facebookové stránky ČT24 (více než 4 500 zpráv) a tweety pod hashtagy #krizovamapa, #povodne či #povoden (těch bylo vice než 9 000).

Na mapě se od spuštění projektu objevilo více než 1880 reportů, většina z nich přišla prostřednictvím formuláře na webu. Z Facebooku a Twitteru byly podle představitelů ČT do mapy zařazeny vzhledem k velkému objemu jen ty nejdůležitější. Vůbec nejčastěji lidé krizovou mapu využívali pro nahrávání fotek a informace o momentálním stavu řek.

BRAND24

Podle údajů Google Analytics krizová mapa zaznamenala za deset dní provozu 378 tisíc návštěv a zhruba 2,5 milionu zobrazených stran. 

Zdroj: ČT24

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).