Hlavní navigace

Názor k článku Za kolik jsme dříve telefonovali? od Vladan Crha - Dobry den, a) domnival jsem se, ze poznamka "pocitano...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 3. 2001 10:16

    Vladan Crha (neregistrovaný)
    Dobry den,

    a) domnival jsem se, ze poznamka "pocitano od data liberalizace 1. 1. 1998", kterou jsem ve sve odpovedi uvedl, je k urceni "historickeho kontextu" dostacujici. Prislusne lhuty se k tomuto datu pricitaji...

    Mimochodem, ptal jste se JAK DLOUHO TRVALO zavedeni diskutovanych sluzeb.

    b) Mozna bude opravdu lepsi, zavolate-li si "do Siemense". V Evope se o zavadeni NP a CS rozhodlo (na zaklade directivy EU) v listopadu 1998, u nas jeji podminky definoval novy telekomunikacni zakon v polovine lonskeho roku. Moznost pripravovat se na nejakou sluzbu pred tim, nez vim, jak bude vypadat, je logicky pomerne omezena.

    c) vazne se domnivate, ze tranzit do jine site a carrier selection je shodna sluzba? pro upresneni: v prvnim pripade jde o "velkoobchodni" vztah mezi dvema (nekolika) operatory uctujicmi si pouze mezi sebou navzahjem, v druhem se ceny primarne uctuji milionum individualnich ZAKAZNIKU a tomu odpovida i administrativa u OBOU operatoru - o technickych rozdilech ani nemluve.

    d) prominte, ze nebudu komentovat Vasi "sitoidni sit".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).