Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

Michal Breškovec aura:58
19. 8. 2011 6:59 Nový

Článek je jen snůžka keců...

celé vlákno

Nezlobte se na mě, ale toto mi připadá, jako článek za prachy našich nenažraných operátorů. Zrovna včera vyšel s Frýdkem (ať už reálným nebo pseudonymem) rozhovor na iDNES a autorovi článku doporučuji hlavně poslední dotaz a odpověď na něj. Viz zde.

F
F (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 8. 2011 9:09 Nový

Re: Článek je jen snůžka keců...

celé vlákno

Hele, Frýdek píše. :)

Ivo.Minarik aura:98
19. 8. 2011 10:30 Nový

Re: Článek je jen snůžka keců...

celé vlákno

Myslíte si, že pokud by šlo o aktivitu potenciálního uchazeče o čtvrtou licenci, že by hrdě řekl: Jasně, platí mě XXXXXXX a tím by celý projekt shodil? V tuhle chvíli (pokud to je PR aktivita) je v tom poměrně dost peněz, takže na takový dotaz bude držet lajnu (a smát se do dlaně nebo nahlas). Ostatně i ten rozhovor na mobilu byl nejspíš dělaný po internetu, viz poznámka "Neposkytl nám fotografii".

Jan Matura - Mobil.cz
Jan Matura - Mobil.cz (neregistrovaný) 85.162.151.---
19. 8. 2011 12:22 Nový

Re: Článek je jen snůžka keců...

celé vlákno

Byl delany po telefonu...
(info pro PR TM?)

Ivo.Minarik aura:98
19. 8. 2011 12:45 Nový

Re: Článek je jen snůžka keců...

celé vlákno

Díky za upřesnění :-)

mordechai
mordechai (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 8. 2011 11:14 Nový

Re: Článek je jen snůžka keců...

celé vlákno

OMG
Ano židovské spiknutí!

Sasan_
Sasan_ (neregistrovaný) 81.25.16.---
20. 8. 2011 0:13 Nový

Re: Článek je jen snůžka keců...

celé vlákno

hmmm, to spíš vypadá na nějakou zednářskou lóži...

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
21. 8. 2011 12:18 Nový

Re: Článek je jen snůžka keců...

celé vlákno

celé mi to připomíná rétoriku let nedávno minulých typu: Socialismus si rozvracet nenecháme! Jako by bylo podstatné, kdo za protestem stojí! Podstatné je, zda se protest povedl a jak dalece a hlavně: Jestli pomůže! BTW: Ne, že by mi současné ceny našich drahoušků vadily, dokud nebudou chtít platit za příchozí volání, je mi to putna, až jim ČTÚ posvětí vybírání poplatků za příchozí hovory, vykecám kredit, SIMku rozcvakám štípačkami a mobil poletí do Vltavy někde nad jezem.

Q
Q (neregistrovaný) 80.92.244.---
19. 8. 2011 7:06 Nový

srsly

celé vlákno

Who cares...Fakt retardovanej clanek-aneb okurkova sezona asi jede naplo :Q

RomanL
RomanL (neregistrovaný) ---.225.broadband3.iol.cz
19. 8. 2011 7:13 Nový

To jsou ale plky.

celé vlákno

Co jiného k tomu dodat.

Hm
Hm (neregistrovaný) 85.162.210.---
19. 8. 2011 7:15 Nový

Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

Timto clankem jste u me klesli na uplne dno pomyslne novinarske zumpy. Vas destruktivni clanek, ktery se snazi zdiskreditovat jiz tak slaby zachvej protestu, me v teto zemi, ktere se jiz davno prezdiva c_ rak republik, neudivuje, lec dostatecne rozzuril.
Ikdyby za protestem stala treba pani Radova z horni dolni, je hlavni myslenka.
Mazu vas z RSS a koncim s vama, ukazalo se,ze vseobecny nazor, ze jste jen banda ubozaku, ma sve opodstatneni.
Jdete do PRD.ELE!!!!!!!!! Se svou snahou zachovat zde netrzni mafiansky karteloidni prostredi. Za trest budu dnes blokovat infolinku svyho operatora celej den, vy paka!!!! Ja vam zaplacenejm smejdum ukazu tak realnej protest,ze se z toho....... erete!!! Takhle me uz v tyhle kotline nenastval dlouho nikdo.....

miki
miki (neregistrovaný) 217.77.169.---
19. 8. 2011 8:40 Nový

Re: Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

Tak hlavně, že jsi v pohodě :-D

Ferda
Ferda (neregistrovaný) ---.98.broadband10.iol.cz
19. 8. 2011 8:58 Nový

Re: Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

Tož synku, nevztekaj sa, praskne ti žilka.

Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
19. 8. 2011 9:39 Nový

Re: Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

Moc skody by nenastalo

Jiri Hlavac aura:70
19. 8. 2011 9:46 Nový

Re: Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

Oni se ti organizátoři protestů především diskreditují sami svými demagogickými argumenty a nekorektními srovnáními.

Jinak proti snaze zákazníků bojovat za nižší ceny nic nemám. Ale tihle to dělají tak nešikovně, že si tím sami podráží nohy. Což je škoda.
Už několikrát jsem jim to na tom jejich FB profilu psal.

btw: diskutujícího v rozumné diskusi diskvalifikuje i to, když začně používat urážky, nadávky a sprostá slova.

Joty
Joty (neregistrovaný) ---.conteg.cz
19. 8. 2011 11:53 Nový

Re: Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

Možná to psal příliš ostře, ale s obsahem více než souhlasím, už jen proto, jak podivně článek vyznívá a zejména v kontextu s tím, jak špatně v tomto státě funguje, abych tak řekl určita reaktivita občanů vůči věcem, se kterými nesouhlasí....To co se zde v tomto státě s oblibou dělá, je to, že jakmile se někdo, jakkoli byť pateticky snaží ozvat se, je udolán a zdiskreditován, hlavně aby se nemuselo nic moc měnit.

Je však zarážející, že toto neplatí u všech hnutí a u všech křiklounů... jen u těch co křičí málo... či korektně...

Pepa
Pepa (neregistrovaný) ---.37.broadband6.iol.cz
20. 8. 2011 10:34 Nový

Re: Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

Taky s obsahem souhlasim. Lupu navstevuju vicemene pravidelne pres 6 let, ale takovy tendencni clanek je fak zumpa. Vazeny pane Docekale v Blesku by z Vas jiste meli radost, takovych pisalku je tam treba. Nezavislost v oblasti mobilnich operatoru evidentne nemate. I kdyby to byla akce 4. operatora nebo virtuala a prinesla priblizeni se okolnim cenam tak to stalo za to.
Za co je neanonymni pan Docekal placen? Poskodit akci potencionalni zmeny soucasneho pro operatory velmi lukrativniho stavu je ukon ktery kazdy ze 3 operatoru jiste oceni zajimavou premii.
Za komunismu to taky fungovalo obdobne. Pokud se vice lidem neco nelibilo a chteli zmenu pro vsechny k lepsimu byli podobnymi " Docekali" neprimo nazvani posluhovaci kapitalistu ze zapadu.
Lupa u mne timto clankem klesla.

OH
OH (neregistrovaný) ---.243.broadband6.iol.cz
21. 8. 2011 12:57 Nový

Re: Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

Teorie o něčí potřebě diskreditovat ČTÚ je zcela zcestná. Ani tým dobře vycvičených sabotérů a specialistů na pomluvy by to nemohl zvládnout lépe, než vlastní zaměstnanci a vedení ČTÚ tvrdošíjným používáním a obhajováním vlastní nesmyslně zbastlené metodiky, kterou se snaží veřejnost přesvědčit, že mobilní telefonování v ČR je vlastně levné.
A poslední kousek se povolením spuštění TV multiplexu 3 na stejném kanále u dvou blízkých vysílačích velkého výkonu také příliš nesvědčí o schopnosti ČTÚ zvládat své úkoly k obecné spokojenosti...

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 8. 2011 22:20 Nový

Re: Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

ty ses dobrej dement :-D

Mor
Mor (neregistrovaný) ---.107.broadband.iol.cz
21. 8. 2011 11:22 Nový

Re: Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

neblokuj jen linku operátora a vem si příklad z filmu !
... pane bože zdechla ně koza, týden sa nemodlím :D:D:D
tak sa protestuje !

tuan4
tuan4 (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
15. 9. 2011 18:15 Nový

Re: Vazena verbezi z redakce Lupa

celé vlákno

................ani berňák ?

Jan
Jan (neregistrovaný) ---.ipxserver.de
19. 8. 2011 7:30 Nový

Dane - odkud vítr vane?

celé vlákno

Post na facebookové zdi Dana Dočekala:
17.8. 8:40: Protest je fajn prostředek, ale vadí mi anonymnost. A opakované dohady nad tím, který z operátorů (těch co se chtějí dostat na český trh) za touhle akcí stojí.
Like: Mirek Čepický, Vodafone, David Duroň, Vodafone

Komentáře:
17.8. 9:58 Dan Dočekal: Bodejť by se vám to chlapi nelíbilo :) Míro, v mailu jsou nějaké dotazy :)
. . .
17.8. 10:09 Dan Dočekal: Ten druhý je exhibicionista namáčející se do čehokoliv v rámci svých "politických" aktivit. A v rámci akce ho nikde jinde nevidím, takže to že je nepsaný u Facebook Události mi nic neříká. Pokud "Martin Frýdek" vypadá jako fake, nereaguje na dotazy a ve sktuečnosti jde o jméno známého sportovce (a nikde jinde tohle jméno v jiné podobě nefiguruje), tak není divu že na to leckdo kouká divně.

Dan Dočekal se tak blíží Josefu Urválkovi - napřed odsoudí a pak napíše obžalobu.

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) ---.jicinet.cz
19. 8. 2011 7:47 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

"Češi hodně esemeskují a textové zprávy jsou v našich tarifech mnohem levnější než například v Německu, kde stojí v přepočtu kolem 4,50 Kč." Ale bere někdo v potaz průměrnou mzdu v Německu a průměrnou mzdu v ČR? .... takže ty ceny za textové zprávy vyjdou "jakoby" stejně draho ...

Jiri Hlavac aura:70
19. 8. 2011 10:19 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

Aha, zajímavé.
Nevšiml jsem si, že by se cena zboží a služeb světově řídila podle výše příjmů. :)
Já si do dneška myslel, že třeba když pojedu koupit Škodovku do Německa, tak tam nebude tam 2x dražší, aby to reflektovalo 2x vyšší platy. (To 2x je příklad). Naopak, v Německu je ta Škodovka kolikrát za stejné peníze lépe vybavená. Protože cenu na trhu určuje trochu něco jiného, než výše platů.

Kozel
Kozel (neregistrovaný) ---.netfree.cz
20. 8. 2011 11:26 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

Pane Hlaváči, Vy nechápete, že je rozdíl mezi zbožím "Škodovkou" - kterou si můžu koupit kde chcu a mezi "zbožím" - tel. operátorem, elektřinou, plynem, atd. - které si musím kupovat tady a né v německu - kde jsou v přepočtu na EURach ceny stejné?
Tak o jakém "trhu" mluvíte??

OH
OH (neregistrovaný) ---.243.broadband6.iol.cz
21. 8. 2011 13:08 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

Pane Hlaváči, cena zboží a služeb MUSÍ brát ohled mimo jiné i na výši příjmů - tedy alespoň tam, kde má prodejce zájem na trhu taky něco prodat. Pochopitelně, když prodáváte nezbytně nutnou komoditu, nemáte konkurenci a státní regulátor funguje na (neznámé) heslo, pak si můžete stanovit cenu libovolně vysoko. Nechápu ale, proč si myslíte, že se to vašim zákazníkům musí líbit...

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.2.broadband15.iol.cz
19. 8. 2011 11:00 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

Co vás živí? Máte vaše koncové ceny srovnané podle západu? Mohu se k Vám stavit nakoupit? Za kolik máte chleba, postel, knihu, oblečení, auto, nebo snad byt? Díky za info!

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
19. 8. 2011 7:56 Nový

to snad ne

celé vlákno

proc vubec publikujete takove plky pisalka jako je docekal? co clanek to snusky nesmyslu. nechapu jak muze takovato slatanina vyjit poboku vysoce fundovanych clanku pana zandla.

Mareš
Mareš (neregistrovaný) ---.adsl.avonet.cz
19. 8. 2011 9:43 Nový

Re: to snad ne

celé vlákno

Obvykle nemám zapotřebí souhlasit s osobami, které používají "lol". Ale tentokrát mi nic jiného nezbývá. Vskutku, na Lupě je v poslední době příliš mnoho Dočekala. Čeho jsme se to dočekali? :-/

Namram Dabral aura:42
19. 8. 2011 11:12 Nový

Re: to snad ne

celé vlákno

Dočekala je příliš už od té doby, co se začal na Lupě objevovat. Dneska jsem bohužel udělal tu chybu, že jsem si ho přečetl... Už si zase budu dávat pozor.
Jednu věc ovšem musím uznat, neměl jsem tušení, že organizátor vypínání telefonů se skrývá za pseudonymem.

MoB
MoB (neregistrovaný) 131.207.140.---
19. 8. 2011 7:57 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

Protest je sice anonymní, ale to na podstatě problému nic nemění: zasmrádlé teplíčko oligopolu, neschopný (nebo naopak všeho schopný) a zřetelně "zainteresovaný" ČTÚ, neexistence virtuálů a naopak existence šedivých virtuálů... nevěřím, že žádný uchazeč o roli virtuálního operátora nenabídl zajímavé podmínky. Stačí se podívat na rozdíl cen za služby, které platí soukromá osoba a které platí státní instituce, velké firmy (a lidé co jsou u šedivých virtuálů). Prostě tu něco smrdí a jestli to pan Dočekal necítí, je to divné. Nebo je možná u šedivky sám a ceny ho netrápí :)

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
19. 8. 2011 8:26 Nový

Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Existují dva typy lží: Černá, kdy absolutně něco popíráme nebo říkáme nepravdu. Výhoda černé lži je, že můžete tvrdit opravdu cokoliv a na nic se neohlížet. Nevýhoda černé lži je, že se velmi snadno dokazuje a to tak, že to pochopí i malé dítě.
Pak existuje ŠEDÁ lež. Tu používají inteligentnější lidé. Spočívá v tom, že zákadem šedé lži je pravda ke které je naroubovaná lež. Sice nemůžete tvrdit úplně cokoliv, ale velkou výhodou je, že se často velmi špatně dokazuje a důkaz není schopno většina lidí pochopit.

NAŠI OPERÁTOŘI MAJÍ VELMI RÁDI ŠEDOU! Ano, je pravda, že základní cena minuty nebo SMS je velice podobná u nás jako v zahraničí. Dokonce i tarifikace 60+60 je velmi často používaná i v zahraničí.
Ovšem (a zde přichází ta šedá lež): v zahraničí existují výhodné balíčky, které u nás NE! A díky balíčku tak můžete mít tisíce minut a tisíce SMS za pár šupů, zrovna jako Internet s FUPem několik GB nebo úplně neomezený.

A mají opět PRAVDU, že se dá srovnat i měsíční útrata zákazníků. Ano, vezmeme-li takového zákazníka s nulovým tarifem, který provolá 2 minuty a pošle 2 sms za měsíc - tak ANO MAJI PRAVDU, zaplatí přibližně stejně všude ve světě.

Ovšem vezmeme-li běžnějšího zákazníka, který provolá pár set minut a pošle párset SMS, tak cena bude marketně rozdílná!
--

Pak je tady ještě aspekt lidské psychiky. Většina lidí tohle ani nechce slyšet? Proč? No protože je to už stálo hodně peněz a jsou lidi, kteří už operátorům zaplatili i miliony. Kdyby se ceny snížily na přijatelnou mez, byly by miliony zaplacené zbytečně, oni by si připadali jako blbci a vědomě i podvědomě se tomu brání - tak, že si to nepřipouštějí a platí dál!

Jen skutečně malá hrstka lidí si dokáže říct - ano, tady jsem svou blbostí přišel o x Kč, takže to už dělat NIKDY NEBUDU, abych nepřišel o ještě víc. Většina lidí dělá pravý opak a pokud už do toho hodně peněz nasypali, tak je to důvod platit stále.

Proto jsou někteří lidé ochotni do nigerijských spamů sypat celý majetek, proto jsou lidé chotni pracovat třeba rok a půl pro zaměstnavatele, který jim neplatí a proto platí tolik operátorům :-)
--

Co by operátorům opravdu dalo pořádný políček není planý protest na FB - nespokojenost je jim jedno, dokud lidé platí. Ale kdyby všichni začli využívat mVoIP a mezi sebou si volali ZDARMA a ještě k tomu se připojovali přes WiFi (doma, v práci, v restauraci, v kavárně, takže většinu času), GSM/3G by využívali jenom jako "nouzovku", když jsou třeba na výletě v přírodě a ARPU by kleslo z 500,- na 50,-, tak to by byl cvrkot cen dolů! A protestovat by nemusel nikdo :-)

Takže místo protestů si raději kupne SmartPhone (nebo telefon s integrovaným VoIP klientem) s podporou WiFi, registrujte se u nějakého VoIP operátora a kamarádům dejte své negeografické VoIP číslo 910 xxx xxx a vždy, když budete v dosahu WiFi, tak volejte z něj :-)

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
19. 8. 2011 8:32 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

I zde totiž platí, že bojovat proti něčemu nemá smysl. Lepší je energii a čas vložit do jiného řešení.

mVoIP a klasické VoIP toto řešení nabízí - já to už delší dobu ignoroval, přišlo mi to složité atd., ale začal jsem to používat a je to PARADA!!! Neplatím téměř nic a klidně si zavolám až do USA za pár halířů...

Navíc díky systému prepaid (předplacení) nikdy neprovoláte víc, než kolik máte peněz a není stanoven žádný limit pro dobíjení - dělá se většinou převodem, takže můžete "dobíjet" klidně jen 50,- Kč, když víc nechcete :-)

mvoip.cz
mvoip.cz (neregistrovaný) ---.mikrotech.cz
19. 8. 2011 9:37 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Rádi bychom znali Váš názor, co bylo největší překážkou k nasazení VoIP a mVoIP, můžete se podělit se zkušenostmi ?

xTom01
xTom01 (neregistrovaný) ---.lbbw.cz
19. 8. 2011 10:20 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Z mého pohledu je největším problémem nedostupnost kvalitního připojení skutečně kdekoliv. Výkřiky, že WiFi je dneska prakticky všude jsou zcela plané. Na místech, kde se já pohybuji (vč. Prahy!) je to spíše výjimka.

mvoip.cz
mvoip.cz (neregistrovaný) ---.mikrotech.cz
19. 8. 2011 10:46 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Ještě je možnost 3G internetu, pokud již máte tarif k jiným účelům, nenavýší Vám připojení nijak naklady. Jinak je řešením využívat mVoIP k volání v kanceláři nebo doma a nutné hovory v "terénu" realizovat přes GSM. I tak dojde k podstatné úspoře.

Roman Vithous aura:97
19. 8. 2011 23:48 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Podle mého názoru 3G od tuzemských operátorů mé pro VoIP připojení stále ne úplně dobrou kvalitu (hlavně latenci a jitter). A zejména pro "business" použití jsem s tím docela opatrný. Ale na druhé straně, využívat VoIP a smartphone přes WiFi je zpravidla bez jakýchkoli problémů. Osobně takto ze své již nikoli nové E51 vedu cca 70 - 80 % hovorů. A jen zbytek klasicky přes GSM.

Jiří Huf aura:70
19. 8. 2011 11:43 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Pro mě byla kupříkladu u jedné společnosti překážkou komunikace. Odeslal jsem dotaz, zda je možná identifikace CLI. Odpověď jsem nedostal vůbec žádnou, takže i kdyby mi dali zadarmo kredit 1000 korun, nepůjdu k nim, protože podobný přístup očekávám ve všech oblastech.
A ano, CLI je asi největší překážka. 910 číslo nechci, protože bych službu používal pouze na odchozí hovory.

mvoip.cz
mvoip.cz (neregistrovaný) ---.mikrotech.cz
19. 8. 2011 12:11 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Pokud Vás tato problematika, tedy nastaveni CLI pro odchozí volání z VoIP čísla zajímá, zkuste pročíst diskuzi na mynokia.cz. Na tomto serveru naleznete rady a návody, jak mVoIP nastavit na Nokia telefonech a také podporu CLI pro negeografická čísla.

jojo
jojo (neregistrovaný) ---.trnet.cz
19. 8. 2011 12:12 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

není to zcela tak všude, chce to hledat

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
20. 8. 2011 11:39 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

A co je na té 910, zejména když ji chcete používat jen na odchozí hovory, tak špatného? Že volaný nezná vaše mobilní číslo? To bych bral spíš jako výhodu. A pokud vám přijde volání na 910, zvedne se vám tím (aspoň u mého VoIP operátora), kredit.

Jiří Huf aura:70
20. 8. 2011 13:42 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Nikomu po telefonu sprostě nenadávám, nevyhrožuji ani nenabízím pojištění, takže mi nevadí, když volaný zná mé číslo:-)
Klienta zapínám pouze na odchozí volání, takže by se mi nikdo na 910 nedovolal, proto ani ten desetník za příchozí hovor nevyužiji:-(. Co jsem se pídil, CLI je pro nízkonákladové VoIP operátory obrovský problém. Jestli o někom bezproblémovém víte, dejte prosím vědět.

Roman Vithous aura:97
20. 8. 2011 14:25 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

CLI vlastní sítě samozřejmě pro nízkonákladové operátory žádný problém není :-). Ale zde jde patrně o CLI čísla, náležejícího lince/terminálu jiného operátora,že? To ovšem není problém technický, ale organizační a smluvní, aby bylo minimalizováno (jinak poměrně vysoké) nebezpečí zneužití...

Roman Vithous aura:97
20. 8. 2011 14:34 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

A jen na okraj, pokud o CLI vlastního mobilu u VoIP "vyloženě lámete", a s tuzemci se nedohodnete, není problém využít třeba ActionVoip nebo Rebvoice (obojí služby lucemburského operátora Dellmont Sarl, mimochodem velmi levné), kde je nastavení CLI (vlastního) českého mobilu bezproblémové...

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
21. 8. 2011 22:03 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

pokud vám nevadí telemarketing, budiž. Mne by otravování od prodavačů kdejakých nesmyslů vadilo, a to tak, že velmi. Takže jsem rád, že moje číslo dokáže ztotožnit s mojí osobou jen ten, komu to dovolím. Na rozdíl od vás si svého soukromí vážím.

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
19. 8. 2011 14:53 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

pro mikrotech: Roky jsem pracoval pro klasického GSM operátora, takže můžu mluvit ze zkušeností...

Největší překážkou nasazení mVoIP je hlavně to, že zákazník nemá "full servis". Musí si sám konfigurovat telefon na SIP a to mnoho z nich nezvládne ani podle návodu, musí kontrolovat, zda je v dosahu wifi atd.
Takže pro úspěch je potřeba mít to procesně postavené tak, aby jen zázník řekl: "TOTO CHCI!" a nemusel se o nic starat a měl to :-).

Dokážu si představit řešení, kdy např. budete prodávat nové MT s už předkonfigurovanými klienty na zákazníkovo VoIP číslo.
A ještě lepší by bylo zákazníkovo číslo zařadit pod svoji rámcovou smlouvu, zajistit mu levný 3G Internet a na něm VoIP s Vámi prodaným MT.

Samozřejmě, kdo si to bude chtít zařídit sám, tak jak je to dnes tak může. Ale primárně bych nabízel možnost Váš MT+Vaše SIM s Internetem+Vaše VoIP :-)

Prostě zákazník u Vás objedná, vše mu přijde a on už jen používá a ani v podstatě neví, že je to VoIP. Tohle by fungovalo skvěle!

Jiří Huf aura:70
19. 8. 2011 16:23 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Přesně tohle jsem chtěl napsat. Můžu-li volat pětkrát levněji, ale za cenu toho, že před každým voláním budu ověřovat kvalitu připojení (nedej bože hledat wifinu), kdy si budu muset na fórech hledat, jak si nastavit telefon (resp. stahovat SIP klienta) a k tomu mi poskytovatel nebude schopen odpovědět na dotaz, neřkuli nevyhoví požadavku, který vyžaduje více práce (protože ze mě má jen pár haléřů), je taková služba zcela neupotřebitelná a cílové zákazníky najde jenom mezi několika nadšenci, kteří nemají příjem takový, aby si za dobu, co nastavují, nevydělali na deset normálních telefonátů. Bohužel:-(. Sám používám Skype, který mi funguje bez komplikací. S podobnými zkušenostmi jsem vyzkoušel i Odorika. Skype jel sám (je dražší), ale u Odorika jsem strávil dvě hodiny a říkám si, jestli ta námaha za to stojí. Z Mikrotechu se mi ani neobtěžovali odpovědět, jak jsem uváděl výše. Takové služby se u většinové populace nemohou ujmout.

Roman Vithous aura:97
20. 8. 2011 0:31 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Ano, máte pravdu v tom, že nastavení VoIP a někdy i obsluha volání bývá složitější, ač některým z nás to připadá zcela triviální :-). Alternativní operátoři by se v této věci asi měli pochlapit v osvětě. Ale na druhou stranu chápu, že pokud jsou "low-cost", je těžké z toho výnosu co dosahují solidní podporu zajistit. On ten support není zrovna zadarmo... I když, třeba CallBack z mobilu (nabízený např. zmíněným Odorikem), vyjde také ve srovnání s GSM operátory relativně levně. Byť už ne tak dramaticky. Ale není nutno nic nastavovat a umí jej i "hloupé" mobily...

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
19. 8. 2011 10:24 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Vetsina lidi ovsem potrebuje casteji volat do CR na mobil za nekolik korun nez do USA za par haliru :(
S tim ze volna wifina je na kazdem rohu, to v praxi take nevypada az tak ruzove.

mvoip.cz
mvoip.cz (neregistrovaný) ---.mikrotech.cz
19. 8. 2011 10:59 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

VoIP nabízí volání na mobilní čísla bez paušálu a se sekundovou tarifikací od první sekundy již od 1,29 Kč za minutu. Což by mohlo být pro většinu zákazníků zajímavé.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
19. 8. 2011 12:05 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Jasne, a ted jeste tu wifinu na kazdem rohu, pak to bude zajimave :)

jojo
jojo (neregistrovaný) ---.trnet.cz
19. 8. 2011 12:16 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

mobilně za ceny VoIP lze volat i bez WiFi, stači se zařídit dle návodu tady:
http://www.telefonujeme.cz/about7528.html

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
19. 8. 2011 12:38 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

No jo, jak proste...

Naith_cz
Naith_cz (neregistrovaný) 89.235.12.---
19. 8. 2011 11:02 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

hmm, jak to tak vypadá, budou nás muset opět zachránit WiFi sítě. Pokud by se vytvořilo sdružení provozovatelů a vytvořila by se alternativa GSM v mVoip, alespoň ve městech, mohla by se opakovat situace z počátku internetu.

Tehdy taky ceny byly katastrofální a operátoři řvali, jak jsou odírání z kůže. Tak se objevili WiFi operátoři a najednou to šlo.

Michal Krsek aura:58
19. 8. 2011 16:56 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Na pocatku ceskeho Internetu zadne WiFi site nebyly. Uz jen proto, ze WiFi neexistovalo.

Operatori nabizeli trosku jine sluzby, nez jsou ted. Ono tech 128 Kb/s vyhrazenych pres basebandovy modem fungovalo obcas o dost lepe nez dnesni 16 Mb/s ADSL :-)

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
20. 8. 2011 11:46 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

Tak tak. Anonymní předplacenka s kreditem 300 Kč/rok na příchozí, nebo nouzové volání, seniorský telefon, všechno, kromě telefonování a SMS u opa preventivně zablokované a na všechno ostatní VoIP. Tarifikace po sekundách, kredit v libovolné výši a s neomezenou expirační dobou, max. cena 1,50 Kč/min za volání na mobily, hovory ve vlastní síti zdarma, takže hodinové vykecávání s kámošem v Austrálii za nula Kč, VoIP klient v NTB, takže žádné starosti s roamingem a směrovými čísly a za každý příchozí hovor bonus v kreditu. Pro mne za mne, ať se mobilopové třeba... Ale když si myslíte, že vypínáním mobilů se u nás něco změní, klidně si hrajte. Ale masový přechod na mnou používaný model by byl mnohem účinnější.

geronimo_cz
geronimo_cz (neregistrovaný) 89.250.103.---
22. 8. 2011 10:42 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

ono to voip je dobry, ale dys ses nekde venku (mimo prahu), tak na neverejny wifi moc nenarazis.. a dys uz, tak se s nima neda ani poradne serfovat, natoz volat.. takze data stejne mit musis..

David Hoolm
David Hoolm (neregistrovaný) 84.19.65.---
5. 9. 2011 22:18 Nový

Re: Ceny jsou srovnatelné!

celé vlákno

No a v takovém případě, když není Wi-Fi a není jiná možnost, jak se připojit k VoIP a telefonovat přes něj, je tu služby CallBack. Např.: http://www.eri.cz/telefon/callback_popis.php
Skvěle propracované.
Zejména uživatelům předplacených karet nabízí služba EriVoIP CallBack významné úspory i při vnitrostátních voláních.

em
em (neregistrovaný) ---.asseco.cz
19. 8. 2011 9:16 Nový

Operátoři a banky

celé vlákno

Operátoři, banky, plyn, elektřina, vodáci jsou monopoly, které si tu dělají, co chtějí. ČTU ani ministerstvo pro hospodářskou soutěž nic neudělají, protože tam jsou peníze. Poplatky bank budeme snášet dál. Automatické změny smluv také.

Zvláštní je, že když pekaři rok(!) po zdražení všech vstupů oznámili, že budou muset zdražit, byla z toho najednou kartelová dohoda. Operátoři, banky ani benzinky kartelovou dohodu nemají? Nebo se asi jen pozoruji.

gofry aura:31
19. 8. 2011 9:47 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

Kartel bánk, operátorov, energie, vody, plynu atď organizuje sám štát, ten to len tak nezruší.

Ondřej Bouda
Ondřej Bouda (neregistrovaný) ---.adslcust.sbone.cz
19. 8. 2011 11:00 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

A nejhorší jsou ty lidi, co nadávaj a nadávaj a nehnou prstem, aby si vybrali levnější službu. Zrovna u těch bank tu už máme nejméně 3, u kterých se (prakticky) žádné poplatky neplatí - např. já jsem od listopadu 2007, kdy jsem přešel k mBance, zaplatil na poplatcích celkem 135 Kč. S ohledem na to, že do dubna 2009 (kdy jsem svých naspořených 200 tisíc přesunul do Fia) jsem od banky dostal na úrocích 7.600, u nich ještě pár století můžu zůstat :)
Apropo - u Fia jsem zatím zaplatil na poplatcích rovných 0,- Kč, a do srpna 2010 (kdy úspory padly na umoření hypotéky) jsem na úrocích inkasoval dalších 6 tisíc.
Takže co se týče bank, výběr tady už dlouho je.

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
19. 8. 2011 11:59 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

to jako mate na beznem uctu uroceni 3% a tento bez poplatku za provoz trvalych prikazu, internetbankingu, prevodu vcetne vystaveni embosovane karty? takovou banku bych bral.

Ondřej Bouda
Ondřej Bouda (neregistrovaný) ---.adslcust.sbone.cz
19. 8. 2011 13:59 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

Úroky jsou samozřejmě jen na spořících účtech; tenkrát ty 3% úroky byly, posledních pár let je to mizérie (Fio 1.25%, mBanka 0.4%, ostatní občas kolem těch 3% nabízí ale jen krátkodobě). U mBanky byla původně výhoda v tom, že převod mezi spořícím a hlavním účtem byl okamžitý, takže bylo celkem jedno jestli úspory leží tam nebo tam. Před pár lety ale udělala mBanka ve spořících účtech takovej guláš, že jsem radši většinu úspor přesunul do Fia. Převod na hlavní účet už sice není okamžitý, ale o větších výdajích se zpravidla ví předem, takže zatím jsem s tím neměl problém. Kromě toho je u Fia karta zdarma, takže v případě potřeby lze vytáhnout peníze z bankomatu.

Co jsem tím ale chtěl říct a na čem trvám: už pár let není problém mít v ČR účet prakticky zadarmo, a dá se kombinovat i s relativně slušně úročeným a zdarma vedeným spořícím účtem. Takže stížnosti na bankovní poplatky jsou vedle - kdo není ochoten banku změnit, ať si nestěžuje, že platí poplatky...

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
19. 8. 2011 22:34 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

diky za info, to jsem si myslel. chapejte, ja si nestezuju, jen ta vami prvotne podana informace mi prisla jako z rise snu :)))

Bad, good, I'm the guy with the gun.
Bad, good, I'm the guy with the gun. (neregistrovaný) ---.conteg.cz
19. 8. 2011 12:03 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

Já mám např ve smlouvě na hypoteku zaneseno, že musím používat konto u CSOB, abych dostal vsechny vyhodne podminky ktere jsem chtel.
takze tak. a takhle to ma spousta lidi.

Ondřej Bouda
Ondřej Bouda (neregistrovaný) ---.adslcust.sbone.cz
19. 8. 2011 13:43 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

Jo, a za ten účet chtějí cca 200/měsíc :) Právě proto jsme při první příležitosti utekli s hypotékou z ČSOB k mBance. Akorát jsme byli jedni z posledních, kdo stihl starou nabídku - dneska už mají podmínky o něco horší (ale pořád lepší než ČSOB). Každopádně už jen po požadavku na ukončení hypotéky nám v ČSOB najednou začali nabízet úplně jiné úroky, takže pohrozit neprodloužením fixace se vyplatí i v případě, že zdrhnout nehodláte.

G,B,IGWG
G,B,IGWG (neregistrovaný) ---.conteg.cz
19. 8. 2011 13:49 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

Nikolo 200kč, je to něco po 60kč

Ondřej Bouda
Ondřej Bouda (neregistrovaný) ---.adslcust.sbone.cz
19. 8. 2011 14:08 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

Tak to to zřejmě změnili (už je to rok, co jsme od nich zdrhli). My jsme kromě normálního konta (za těch 60) museli mít ještě i speciální "hypoteční" a teď už nevím, jestli to hypoteční bylo za 200 nebo obě konta dohromady vycházela na 200, ale ty dvě stovky si pamatuju. Vzhledem k tomu, že jsme měli hypotéku na dost nízkou částku, nám ty dvě stovky dělaly docela významné procento z nákladů na hypotéku.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
20. 8. 2011 11:36 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

Nikdo vám ale nemůže zabránit v tom, abyste si nezřídil další účet u nízkonákladové banky a transakce rozdělil.

mlc
mlc (neregistrovaný) ---.img.cas.cz
19. 8. 2011 12:53 Nový

Re: Operátoři a banky

celé vlákno

Nebude to tím, že žádné "ministerstvo pro hospářskou soutěž" nexistuje? Kdyžtak je to Úřad na ochranu hospodářské soutěže.

petiar
petiar (neregistrovaný) ---.mag-net.sk
19. 8. 2011 9:47 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

Zárodky podobných jalových aktivít a "iniciatív" sa čas od času objavia aj v našej zemi a ja mám vždy ten istý odkaz: Pokiaľ ľudia za tie peniaze služby kupujú, tak ich za toľko operátori budú predávať. A ľudia ich, kupodivu, kupujú, takže také zlé to nebude. Ak práve VY na to nemáte, chyba bude niekde inde. Zrušte zmluvu a vráťte telefón - nepotrebovali ho naši rodičia, zaobídete sa bez neho aj vy.

@adent to napísal krásne tu: http://strucny.misantrop.info/k-vypinani-telefonu-a-jinym-patetickym-gestum

Pindal
Pindal (neregistrovaný) ---.151.broadband12.iol.cz
19. 8. 2011 10:38 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

Paka co útočí na Dočekala, že se "spiknul" s operátory asi neumí číst. Celý protest může být jen typ guerilla marketingu. Co kdyby najednou přišel nějaký operátor se "super" balíčkem právě pro ty "protestující". A Frýdek by začal volat to je ono, dosáhli jsme vítězství. Proto je důležité vědět kdo je Frýdek.
A i kdyby skutečný motiv Frýdka byl zájem nespokojených zákazníků, tak to stejně vyšumí. Bez opravdového lídra jsou to jen anonymní hospodské kecy.

mordechai
mordechai (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 8. 2011 11:13 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

+1 souhlas

majk
majk (neregistrovaný) ---.dial-up.cz
19. 8. 2011 11:37 Nový

nuda

celé vlákno

Pane Dočekale, vy se musíte ale nudit, řešíte kraviny a místo toho aby jste se účastnil protestu - jehož hlavním předmětem je poukázat na předražené volání a služby tak řešíte proč organiátor má takové jméno a pouze email na facu :-))) nezaplatil pabne Dočekale někdo Vás, aby jste znedůvěryhodněl tuto akci? jste legrační pán :-) M

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 8. 2011 11:40 Nový

jak je to doopravdy ;-)

celé vlákno

Obávám se, že pravda je někde jinde. Za celou akcí stojí autor článku a tohle je jen další způsob, jak nahnat fanoušky pro vzniklou stránku. Jojo, i učitelé firemního Facebook marketingu si potřebují ověřit, že metody přednášené před tabulí fungují i v praxi. Blbé je, že uživatel není úplně tupý, dříve či později prozře a k FB aktivitě se nepřipojí, byť by s ní souhlasil sebevíc. Už ze sebe po dvacátésedmé nebude chtít nechat dělat vola...

zog
zog (neregistrovaný) 85.207.11.---
19. 8. 2011 11:45 Nový

Rozuzlení

celé vlákno

Pan redaktor je dle mého názoru podplacen PR oddělením některého z operátorů.

Radek Zajíc aura:90
19. 8. 2011 12:46 Nový

Za kolik?

celé vlákno

Za kolik telefonujete, pane Dočekale? Jinými slovy, jaký máte měsíční paušál, počet volných jednotek (minuty, sms), účtování hovorů a kolik stojí jednotka (minuta, sms) nad paušál? Kolik platíte za měsíční datový paušál a s jakým datovým limitem?

Napište nám svůj tarif a pak se můžeme bavit o tom, jestli jste schopen předražení mobilních služeb v ČR reálně porovnat.

Roman Vithous aura:97
20. 8. 2011 0:17 Nový

Re: Za kolik?

celé vlákno

A tak, pane Zajíci, když jsem byl v základní vojenské službě (víte-li ještě, co to je :-)), tak se vždy říkávalo "Voják se stará, voják má!" Mne vyjde nějakých sto minut na stokorunu, další minuty tuším na 5 Kč. Ale běžně je nepotřebuji, protože mobil je pro mne "doplňkový". Hlavní je VoIP (mobil 1,55 Kč, pevná 0,29/0,58 Kč). A SMS vyjdou většinou nějak od desetníku do padesátníku. Jediné, co platím relativně draho je 150 Kč za internet v mobilu, protože jsem byl zatím líný, si vyjednat třetinovou slevu :-). Nemám žádné zázračné tarify, jen běžně dostupná bezúvazková zvýhodnění, služby a tarify.

brutusacek
brutusacek (neregistrovaný) 217.28.81.---
19. 8. 2011 13:12 Nový

vedle

celé vlákno

asi nejhorsi clanek co kdy Docekal vyplodil ....

hnyi
hnyi (neregistrovaný) ---.amsoft-ova.cz
19. 8. 2011 13:55 Nový

Ceny služeb operátorů jsou na průměru EU...

celé vlákno

Kdo z vás si myslí, že naše platy jsou taky na průměru EU???
;-)

O2TMVO
O2TMVO (neregistrovaný) ---.trnet.cz
19. 8. 2011 14:05 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

Máš výhrady k chování mobilních operátorů a postoji ČTÚ?
Stačí kliknout na:
http://www.stopdrahemuvolani.cz
nebo tady:
http://www.facebook.com/pages/Pridej-se-k-Petici-Proti-Drahemu-Volani/113657688704050
a přidej se k nám.

p w aura:81
p w
19. 8. 2011 14:47 Nový

O2 a ceny

celé vlákno

O2 vyrok : " Každý zákazník může požádat o doporučení nejvhodnějšího tarifu, aby neplatil zbytečně za služby, které nepoužívá."

hergot, problem mozna bude, ze vsechny tarify jsou z principu hrabivosti predrazene at pausalem nebo cenou minuty, doporuceni jak ziskat minutu za 2,5kc pri pausalu 300kc mi asi O2 fakt jeste par let neda aniz bych musel krouzit nekde v nejakych V.O. nabidkach apod. opicarnach...

PW

Josef Lhotský
Josef Lhotský (neregistrovaný) ---.243.broadband10.iol.cz
19. 8. 2011 15:32 Nový

Jeden z nejzbytečnějších článků na Lupě

celé vlákno

Ostatně, proč by mělo být špatné, že je autor anonymní? PODSTATNÉ je, že uvádí PRAVDÍVÉ argumenty, srovnává extrémně předražené nabídky VŠECH současných českých operátorů s těmi zahraničními.

Petr Jan
Petr Jan (neregistrovaný) 217.30.71.---
19. 8. 2011 21:47 Nový

Zklamání z Lupy.cz

celé vlákno

Lupa u mne tímto článkem skutečně klesla!

Co to je za snůžku tiskových zpráv operátorů a nepodložených! spekulací??

Škoda, že si články pana Dočekala nemohu skrýt :((

turby
turby (neregistrovaný) 193.107.252.---
19. 8. 2011 22:26 Nový

Daniele

celé vlákno

ty jsi byl take mlady a neklidny, vpomen si :-)

sx
sx (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
19. 8. 2011 22:54 Nový

lupa je nula a chce se taky prizivit na tom

celé vlákno

kolikpak vam za tenhle bulvar zaplatili operatori? ano sam jsem si vsiml ze je to naprosty amaterismus, a proto to rika o tom ze za tim napadem stal obycejny nespokojeny obcan, ke kterymu se pridali jen dalsi kteri si uvedomili ze se v teto kotline na pole operatoru se vubec nic nedeje. ja nepatrim k zavislakum fb, a doposud nemam moc rozumne vyuziti fb, a nepridavam tak ke kazde nesmyslne skupine, a pridal jsem se ackoliv moc mne ta situace netyka a je mi takrka jedno, ale jen z principu ze si to operatori opravdu nemuzou dovolovat takhle delat blby z kohokoliv a mysli si ze kdyz jsou okolo teto kotliny pohori tak nevidime za ne, a kdyby to tu byla stara trojka, peagas, oskar a eurotel, ale tohle jsou mezinarodni hraci a tak by meli vsude mit podobnou politiku.
takze tak ci tak, kdo by za tim nestal, stalo tomu tak ci tak, ja bych taky kdyz bych mel nejaky kontroverzni proekt nedelal stranku od sveho uctu a uz vubec nezalucoval do toho aby videli muj seznam pratel atd... to je preci logicke, no nic no, okurkova sezona vsude.

Petr Martínek
Petr Martínek (neregistrovaný) ---.77.broadband10.iol.cz
22. 8. 2011 16:58 Nový

Re: lupa je nula a chce se taky prizivit na tom

celé vlákno

Češi jsou tupé stádo. Facebook je služba pro tupé stádo. Vždycky mě rozesměje, když někdo na něco klikne a myslí si, že tím pomůže postiženému Japonsku, že tím pomuže zastavit zabíjení malých tuleňů, že tím pomůže zachránit život malému Pepíčkovi, co se narodil bez nožiček a ručiček a nebo například, že tím donutí operátory, aby se zamysleli nad cenami. Jste to právě vy, lidi (rozuměj to tupé stádo), co každý nesmysl, co se vám za den stane musíte hned někomu sdělovat mobilem a tím operátorům plníte kasičky. Kdyby vám ty ceny přišly velké, tak telefon máte leda na příjem a nebo na jistotu (např. zavolat záchranku, když se někde něco stane). Plně souhlasím s autorem článku ve všech bodech. Založit na FB nějakou skupinu nebolí a ani to nic nestojí, když někdo klikne na "Líbí se mi" je to fajn, protože ten někdo má pocit, že jeho frustrace sdílejí i nějací další lidé (rozuměj tupé stádo).

Pepa
Pepa (neregistrovaný) ---.37.broadband6.iol.cz
22. 8. 2011 18:03 Nový

Re: lupa je nula a chce se taky prizivit na tom

celé vlákno

Ale ne, vy jste ale popleta... do toho stada patrite Vy protoze jste nepochopil o co jde. Predpokladam ze Vam je fuk kdz Vam v obchode umyslne prodavaji Vas oblibeny produkt 10x draz nez v okolnich obchodech, kde na tom i tak dost vydelavaji. Takhle to je dnes s mobilnimi operatory v CR a "protest" chce poukazat na to ze tenhle produkt je vedlejsich kramech (chapejte -zemich) mnohonasobni levnejsi. Jeste markantnejsi je rozdil jeste pokud vememe v uvahu mnohem vetsi kupni silu a vyssi naklay oepratoru na mzdy personalu (ceny v Rakousku).
Se soucasnym stavem nesouhlasim, doma jsme vypnuli 3 mobily, FB nepouzivam a nikdy pouzivat nebudu. Muzete Vy nebo Lupa nejak pomoci zlepsit soucasny stav. Zaplatit pouzivane pausaly pro mne neni probleb ale stve mne za se vsichni 3 operatori domlivili a sve zakazniky pod dohledem obiraji a jeste u toho mlaskaji (slusne receno).

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
20. 8. 2011 11:08 Nový

Ryzi amaterismus

celé vlákno

A melo to snad byt zastiteno profesionalne - tzn. firmou????

Pavel Šorf aura:23
21. 8. 2011 12:48 Nový

Článek je pravdivý:

celé vlákno

Nejlepší článek,článek který je pravdivý.Pokuď nějaký Martin Frýdek existuje,tak proč se neukáže.Bojí,stydí se za svou práci ? Asi ano,když se nechce ukázat.Ta jeho kampaň o vypínání mobilu je oničem.Jak byla ta hláška v komedii Zdeňka Trošky - Slunce,Seno,E­rotika.Musíme to těm Italům natřít,ukázat nebo sem nepůjdou.Musíme to těm mobilním operátorům ukázat,musíme to tomu ČTÚ ukázat.Jak se to dělalo s radními na Staroměském náměstí v Praze ?

toho neznáš
toho neznáš (neregistrovaný) ---.216.broadband3.iol.cz
21. 8. 2011 15:27 Nový

A proč ti tak vadí

celé vlákno

... že se někomu nelíbí předražené poplatky - i kdyby ta iniciativa měla nějaký výsledek, můžeš dobrovolně svému operátoru přispívat abys platil více. TAK PROČ TI SNAHA O LEVNĚJŠÍ VOLÁNÍ TAK VADÍ?

Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 8. 2011 10:48 Nový

Re: A proč ti tak vadí

celé vlákno

Me osobne nevadi snaha o levnejsi volani, ale to, jak je cela akce postavena. Kdybych mel za ukol udelat nejaky "pojistny ventil", kterym si na*ni zakaznici "upusti paru", tak bych to udelal hodne podobne - pod pseudonymem zorganizuji akci, ktera operatory nebude moc bolet (pod si ji vubec vsimnou), a vsichni jsou spokojeni. Protestujici z toho, jak to tem zlym opum natreli, opove z toho, ze vypnuti par stovek (mx tisic) mobilu na hodinu prakticky nepostrehnou a navic si min. pulka protestujicich potom vzajemne zavola a bude dlouze rozebirat, jak se cela ta akce povedla ... :-)

Pokud jsem neco vynechal/nepos­trehl, pak me laskave doplnte ci zkorigujte.

Toho neznáš
Toho neznáš (neregistrovaný) ---.216.broadband3.iol.cz
21. 8. 2011 15:21 Nový

Tento článek ve mě budí mnohem více nedůvěry

celé vlákno

...než zmíněná iniciativa. Popravdě řečeno, je mi ukradené, jestli iniciativu proti předraženým operátorům organizuje anonym. Pozastavuji se nad tím, komu to tak moc vadí.

Vaclav Bedrich
Vaclav Bedrich (neregistrovaný) ---.193.broadband13.iol.cz
21. 8. 2011 23:02 Nový

Optimalizace pro mobilní zařízení

celé vlákno

Optimalizace pro mobilní zařízení - čtěte zde > http://vb.iconseller.com/2011/08/21/optimalizace-pro-mobilni-zarizeni-no-1/

anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 8. 2011 9:37 Nový

Re: Za protestem proti operátorům stojí neexistující osoba. Proč?

celé vlákno

na jednu stranu autor povazuje protest za amatersky, na druhou stranu tusi cizi mocnosti v pozadi.
zrejme amaterske mocnosti.

nashesolnce
nashesolnce (neregistrovaný) ---.210.broadband6.iol.cz
23. 12. 2011 5:59 Nový

The problem is not in the high price, but in low

celé vlákno

Problém není vysoké ceny za služby mobilních operátorů, ale jejich nedostatek respektu k hodnotám obecně, vyjádřené v CZK.
To je neuvěřitelné pro v 21 století že lidé ma neschopnost obecně ocenit skutečnou hodnotu, neschopnosti vrcholových manažerů odlišit jí od prázdných nezaplacení.Tra­gédie naší civilizace - katastrofický nedostatek fyzické standardů,žádný systém jednotek skutečných hodnot ve finančním sektoru a ekonomicé. V přírodní historie před dvěma sty lety jsme založili takový systém jednotek, a skrze ně máme dnes technologické civilizace. V oblasti financí, stále vládne doby kamenné.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem