Hlavní navigace

Začal devátý ročník soutěže WebTop100

Jiří Macich ml.

Začal již devátý ročník soutěže WebTop100 určené pro webové prezentace českých firem, kterou pořádá konzultační centrum Dobrý web. Firmy podnikající v České republice se mohou přihlásit do soutěže v rámci oborových žebříčků. Těch je celkem jedenáct: auto-moto, IT, telekomunikace, finance, transport, průmysl, energetika, potravinářství a gastronomie, e-shop, maloobchod a služby. Vedle oborových žebříčků se mohou soutěžící přihlásit také do dvojice speciálních kategorií: microsite a marketingový…

Začal již devátý ročník soutěže WebTop100 určené pro webové prezentace českých firem, kterou pořádá konzultační centrum Dobrý web. Firmy podnikající v České republice se mohou přihlásit do soutěže v rámci oborových žebříčků. Těch je celkem jedenáct: auto-moto, IT, telekomunikace, finance, transport, průmysl, energetika, potravinářství a gastronomie, e-shop, maloobchod a služby. Vedle oborových žebříčků se mohou soutěžící přihlásit také do dvojice speciálních kategorií: microsite a marketingový nástroj.

Každá soutěžící firma získá od poroty nejen bodové ohodnocení své prezentace, ale také individuální písemné hodnocení od všech porotců z pohledu jednotlivých hodnotících kritérií. To představuje pro firmy důležitou zpětnou vazbu, díky které mohou svou online prezentaci dále vylepšovat, vysvětluje Luboš Plotěný, vedoucí konzultačního centra Dobrý web. Na základě ohlasů z firem a každoročně rostoucího počtu přihlášených je vidět, že firmy oceňují možnost nechat si své weby zhodnotit od širšího spektra odborníků a dostat tak celou škálu tipů na zlepšení z různých úhlů pohledu, dodává Luboš Plotěný. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?