Hlavní navigace

Zadavatelé v červenci utratili za bannery 266 milionů korun v ceníkových cenách

Petr Kočí

Podle výzkumu AdMonitoring, který monitoruje výdaje do internetové display reklamy na českém trhu, zadavatelé v červnci 2011 utratili celkem 266 milionu korun v ceníkových cenách. Meziměsíčně nastal pokles o 24,8 %. Ve srovnání s loňským rokem jsou letošní červencové investice nižší o 4,7 %. Na vrcholu žebříčku zavadavatelů se umístil Lidl Česká Republika, který nakoupil internetovou reklamu v hodnotě 14,17 milionu v ceníkových cenách. Internetovou reklamu v hodnotě přes deset milionů nakoupil…

Podle výzkumu AdMonitoring, který monitoruje výdaje do internetové display reklamy na českém trhu, zadavatelé v červnci 2011 utratili celkem 266 milionu korun v ceníkových cenách. Meziměsíčně nastal pokles o 24,8 %. Ve srovnání s loňským rokem jsou letošní červencové investice nižší o 4,7 %.

Na vrcholu žebříčku zavadavatelů se umístil Lidl Česká Republika, který nakoupil internetovou reklamu v hodnotě 14,17 milionu v ceníkových cenách. Internetovou reklamu v hodnotě přes deset milionů nakoupil také Datart International (11,8 mil.), Invia.cz (11,5 mil.) a Internet Mall (10,5 mil.).

Zdroj: Tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?