Hlavní navigace

Zájem inzerentů o tn.cz prý roste

Jiří Macich ml.

Návštěvnost nového zpravodajského portálu tn.cz, který provozuje televize Nova, je neustále propírané téma. Na Lupě jsme se mu věnovali třeba v článku TN.cz dva měsíce po spuštění očekávání nesplnil. Všeobecně se spekuluje, že Nova nevyužívá potenciálu, který měla a má k dispozici – hlavně při masivní reklamní masáži na obrazovce nejsledovanější televizní stanice v České republice. Neustále propagování tn.cz v hlavní zpravodajské relaci Novy chtěla dokonce prozkoumat i Rada pro rozhlasové a…

Návštěvnost nového zpravodajského portálu tn.cz, který provozuje televize Nova, je neustále propírané téma. Na Lupě jsme se mu věnovali třeba v článku TN.cz dva měsíce po spuštění očekávání nesplnil. Všeobecně se spekuluje, že Nova nevyužívá potenciálu, který měla a má k dispozici – hlavně při masivní reklamní masáži na obrazovce nejsledovanější televizní stanice v České republice. Neustále propagování tn.cz v hlavní zpravodajské relaci Novy chtěla dokonce prozkoumat i Rada pro rozhlasové a televizní vysílání.

UX17_snitker

První týden po oficiálním spuštění na tn.cz zavítalo dle NetMonitoru 616 722 reálných uživatelů, ale od té doby už tn.cz tak vysoká čísla nemá. Za celý květen na stránky zpravodajského serveru televize Nova zavítalo 1 212 483 reálných uživatelů. Za červen pak NetMonitor naměřil jen 884 860 reálných uživatelů. Nova si nyní pochvaluje 376 916 odhadovaných reálných uživatelů v minulém týdnu. V posledních týdnech se propad návštěvnosti (alespoň dle odhadů NetMonitoru) skutečně zastavil a počet odhadovaných reálných uživatelů naopak o něco mírně roste, což se podle Novy projevuje i na zájmu inzerentů.

Inzerenti se o tn.cz zajímají od samého počátku a jejich zájem stále roste, uvedla pro ekonomický týdeník E15 mluvčí Novy Veronika Šmítková, která také dodala: Některé části služby a formáty jsou již do konce letošního roku téměř plně obsazeny. Tn.cz se však stále konkurenci dívá na záda. NetMonitor odhaduje, že například na Aktuálně.cz minulý týden zavítalo 1 098 971 reálných uživatelů, Na iDnes 1 586 542 reálných uživatelů a třeba na Novinky.cz dokonce 2 047 312 reálných uživatelů.

Našli jste v článku chybu?
1. 8. 2008 1:41
Ne každý má obrovský reklamní prostor v prime timu na nejsledovanější televizní stanici v zemi :-)
1. 8. 2008 7:17
Ferda (neregistrovaný)
Reklama v bedně je skvělá věc, ale málokdy donutí člověka, aby se zvedl a šel se podívat na net. Zato zajímavý odkaz na HP Seznamu slouží okamžitě, člověk klikne a je tam, cesta od odkazu na HP Seznamu k přečtení článku je velice krátká. V tomhle se to s televizní reklamou nedá srovnat, ta může pouze lákat a starat se o image.