Hlavní navigace

Zákazníci e-shopů často neznají svá práva

Martin Vyleťal

Průzkum, který mezi svými zákazníky provedl v dubnu internetový obchod Kasa.cz, ukazuje, že nejméně se zákazníci orientují v reklamačních lhůtách, nejlépe pak v otázkách vrácení zakoupeného zboží. Například na dotaz, od kdy začíná běžet lhůta na vyřízení reklamace, správně odpovědělo pouhých 13 % respondentů. O něco lépe respondenti odpovídali na dotaz ohledně prodloužení záruční doby v případě uznané záruční reklamace, kdy správnou odpověď znalo 36 % dotázaných. Zákazníci naopak velmi dobře…

Průzkum, který mezi svými zákazníky provedl v dubnu internetový obchod Kasa.cz, ukazuje, že nejméně se zákazníci orientují v reklamačních lhůtách, nejlépe pak v otázkách vrácení zakoupeného zboží.

Například na dotaz, od kdy začíná běžet lhůta na vyřízení reklamace, správně odpovědělo pouhých 13 % respondentů. O něco lépe respondenti odpovídali na dotaz ohledně prodloužení záruční doby v případě uznané záruční reklamace, kdy správnou odpověď znalo 36 % dotázaných. Zákazníci naopak velmi dobře odpovídali na dotazy týkající se lhůt pro vrácení zboží (66 % správných odpovědí) nebo na otázky související s možností vrácení peněz v případě reklamace (celých 92 % správných odpovědí).

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
28. 4. 2011 0:19
Sten (neregistrovaný)

Zákazníci e-shopů moc povinností nemají a napsat správně jméno a adresu mezi ně rozhodně nepatří. Na rozdíl od e-shopů, které tu povinnost mají a přesto na ní často pečou.

27. 4. 2011 22:13
Jameson (neregistrovaný)

Zákazníci e-shopů především neznají své povinnosti a základy slušného chování. Nemluvě o neschopnosti napsat správně svoje jméno a adresu.