Hlavní navigace

Zákazníci e-shopů jsou v 99 procentech případů převážně spokojeni

Jiří Macich ml.

Minimálně jednou za čtvrt roku nakupuje v e-shopech 44 procent českých uživatelů Internetu. Dalších pět procent uživatelů služeb internetových obchodů využívá dokonce minimálně jednou týdně. Vyplývá to z výzkumu, který pro Asociaci pro elektronickou komerci (APEK) provedla agentura Mediaresearch a to na přelomu letošního března a dubna. Podle tohoto výzkumu už na Internetu alespoň jednou nakupovalo 95 procent jeho českých uživatelů. Agentura Mediaresearch dále zjistila, že 99 procent oslovených…

Minimálně jednou za čtvrt roku nakupuje v e-shopech 44 procent českých uživatelů Internetu. Dalších pět procent uživatelů služeb internetových obchodů využívá dokonce minimálně jednou týdně. Vyplývá to z výzkumu, který pro Asociaci pro elektronickou komerci (APEK) provedla agentura Mediaresearch a to na přelomu letošního března a dubna. Podle tohoto výzkumu už na Internetu alespoň jednou nakupovalo 95 procent jeho českých uživatelů. Agentura Mediaresearch dále zjistila, že 99 procent oslovených zákazníků e-shopů je na základě svých zkušeností z posledního roku s nakupováním po Internetu převážně spokojeno.

Pětina oslovených zákazníků uvádí, že za poslední rok utratila v e-shopech částku mezi deseti až dvaceti tisíci korun. Další pětina se hlásí k útratě od pěti do deseti tisíc. Čtrnáct procent oslovených uvádí za posledních dvanáct měsíců útratu od jednoho do tří tisíců a dalších čtrnáct procent pak od tří do pěti tisíc. K nákupům nad třicet tisíc se hlásí 11 procent oslovených zákazníků e-shopů. Do pěti set korun se se svými internetovými nákupy za poslední rok vešlo devět procent dotázaných zákazníků online obchodů. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?