Hlavní navigace

Zákazníci GTS Novera bez e-mailu (doplněno)

Redakce

Bývalí zákazníci společnosti Nextra (nyní GTS Novera) jsou již přes 24 hodin bez přístupu do svých e-mailových schránek. Zpráva na zákaznické lince a na webu říká, že došlo k problému na datovém úložišti a systémové oddělení dělá vše pro urychlené obnovení služby. Doufejme, že zákazníci najdou obsah svých schránek ve stejné podobě jako před poruchou a k obnovení služby dojde co nejdříve.

Bývalí zákazníci společnosti Nextra (nyní GTS Novera) jsou již přes 24 hodin bez přístupu do svých e-mailových schránek. Zpráva na zákaznické lince a na webu říká, že došlo k problému na datovém úložišti a systémové oddělení dělá vše pro urychlené obnovení služby. Doufejme, že zákazníci najdou obsah svých schránek ve stejné podobě jako před poruchou a k obnovení služby dojde co nejdříve.

12. října 2006, Aleš Miklík, doplnění: od Pavla Kaidla, PR manažera a tiskového mluvčího GTS Novery jsme k situaci získali následující vyjádření:

V úterý v nočních hodninách došlo k výpadku diskového pole. Tento výpadek postihl část zákazníků bývalé společnosti Nextra. Naši technici začali tento problém ihned řešit s externím dodavatelem technologie. K opětovnému zprovoznění došlo dnes ráno okolo 3:00. Výpadek se projevil v dočasném omezení přístupu zákazníků k jejih e-mailovým stránkám. Zákazníkům, které tento výpadek postihl, se velice omlouváme.

Našli jste v článku chybu?
12. 10. 2006 10:15
Tak schránka mi byla konečně zprovozněna. Ovšem celý obsah je kompletně jaksi "pryč". Do schránky jsem přistupoval přes webové rozhraní, protože nemám notebook a potřeboval jsem přístup z více míst a počítačů. Je tím pádem jasné, že jsem tam měl veškeré emaily. Jako argumentaci opravdu neberu, že mám mít notebook a synchronizovat. Jednou se jedná o placenou službu a není mojí, ale povinností poskytovatele, zálohovat a mít věci v pořádku.