Hlavní navigace

Zákaznická linka kabelového operátora UPC nestíhá

Jiří Macich ml.

Už tak často diskutovaná kvalita zákaznické linky UPC resp. Karnevalu má další potíže. Probíhá totiž přesun služeb dosud poskytovaných klientským centrem bývalého Karnevalu do modernizovaného centra UPC, ale objevily se potíže s jeho nedostatečnou kapacitou. Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb, přiznává František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. Změna…

Už tak často diskutovaná kvalita zákaznické linky UPC resp. Karnevalu má další potíže. Probíhá totiž přesun služeb dosud poskytovaných klientským centrem bývalého Karnevalu do modernizovaného centra UPC, ale objevily se potíže s jeho nedostatečnou kapacitou. Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb, přiznává František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. Změna k lepšímu by prý měla nastat až během října či dokonce listopadu, protože to bude instalována nová telefonní centrála. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
16. 7. 2013 10:28
Franta (neregistrovaný)

02 si dělá vědomě s lidí legraci.Například rozesílá vyúčtování kde není uveden telefon.To člověka nadchne.Až zjistíte v nepřeberném množství ikon číslo 800 33 00 76 .Tak Vás proti Vaší vůli nahrávají! Samotný přístup přes volbu 0,1,2 x je zarážející - protože pokud chcete hovořit o pevné lince musíte zmáčknout 0 a zadat 9 místné číslo pevné linky.Pozor pokud se zbavíte 0 zavoláte na pevnou linku,pokud tam 0 necháte -číslo neexistuje .Pak vás navedou na zlodějskou 1180 kde platíte jak mourovatí.O…

12. 10. 2011 9:31
WWW.OPC .CZ (neregistrovaný)

MECHANICI CHODIT NEMUSI ZA + hod po tel. se to samo rozjelo asi nědo ad vas