Zákazníky e-shopů ve vztahu k dopravcům trápí nejvíce fingovaný pokus o doručení Českou poštou

Ze studie Dopravní služby v ČR, kterou včera novinářům prezentovala Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mimo jiné vyplývá, že zákazníci e-shopů se v souvislosti s dopravou zboží nejčastěji setkávají s fingovaným pokusem o doručení zboží Českou poštou, kdy její zaměstnanci zboží nedoručí s tím, že adresát nebyl doma, přestože se toto tvrzení nezakládá na pravdě.

Ze studie Dopravní služby v ČR, kterou včera novinářům prezentovala Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mimo jiné vyplývá, že zákazníci e-shopů se v souvislosti s dopravou zboží nejčastěji setkávají s fingovaným pokusem o doručení zboží Českou poštou, kdy její zaměstnanci zboží nedoručí s tím, že adresát nebyl doma, přestože se toto tvrzení nezakládá na pravdě.

EBF16

Na takové chování zaměstanců státní pošty si stěžovalo 61 procent z 96 respondentů. Mezi provozovateli e-shopů je ale Česká pošta stále nejvyužívanějším dopravcem. Její služby využívá 78 procent z šedesáti členů APEK, kteří se průzkumu zúčastnili.

Další vybrané výsledky průzkumu najdete v následující infografice:

13 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 6. 2013 22:18

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »