Hlavní navigace

Zakladatel Drahevolani.cz podal stížnost na Telefóniku

Redakce

Adam Wojnar, spoluzakladatel webu Drahevolani.cz, zaslal stížnost na postup Telefónica O2. Ve své stížnosti žádá Český telekomunikační úřad a Českou obchodní inspekci, aby prověřili postup telekomunikačního operátora, který v tichosti omezil množství stažených dat pro mobilní internet předplacených karet. Místo původních 500 MB nově platí 100 MB. Stížnost obdržela také Telefónica O2. Zákazníci operátora totiž nebyli o změnách informováni SMS a na webu O2pripojse.cz se ještě včera zobrazovala…

Adam Wojnar, spoluzakladatel webu Drahevolani.cz, zaslal stížnost na postup Telefónica O2. Ve své stížnosti žádá Český telekomunikační úřad a Českou obchodní inspekci, aby prověřili postup telekomunikačního operátora, který v tichosti omezil množství stažených dat pro mobilní internet předplacených karet. Místo původních 500 MB nově platí 100 MB. Stížnost obdržela také Telefónica O2. Zákazníci operátora totiž nebyli o změnách informováni SMS a na webu O2pripojse.cz se ještě včera zobrazovala nesprávná informace.

Jeden z pracovníků Telefónica O2 vysvětloval na Facebooku důvody neinformování tím, že se změna dotkne jen malé části zákazníků:„Jelikož změnu pocítí jen opravdu malá skupina uživatelů využívajících denní datové balíčky nebo předplacený Mobilní internet, nezahrnuli jsme tuto informaci do tiskových zpráv společnosti. Vše je možné si ověřit v kompletním ceníku O2 Mobilního internetového připojení pro předplacené služby platného od 15.2.2012: http://bit.ly/y­amdZj. V případě, že se vám po připojení zobrazuje špatná informace, poprosím vás o vyplnění kontaktního formuláře (www.o2.cz/do­tazproguru). Záležitost prověřím a předám k opravě.“

Našli jste v článku chybu?
17. 2. 2012 13:39
mw (neregistrovaný)

Nechápu proč tu změnu dělali, když se to dotkne jen malého počtu zákazníků. Když už se to téměř nikoho nedotýká tak to FUP měli spíše zrušit.

Hmm a on ten malinkatý zanedbatelný počet zákazníků si nezaslouží včasné informování?

17. 2. 2012 14:56
ttx (neregistrovaný)

Jo, ČOI mu určitě pomůže. Ta je tady jen na šikanování malejch obchodníků. Když jsem si stěžoval já, že maj v ceníku dva inet tarify lišící se rychlostí na 16 a 25 mbit, ale že to je ve skutečnosti jen pro vdsl a ty samý tarify maj u adsl 8 a 16 mbit, aniž by to bylo někde uvedený a když chce někdo 16 mbit na adsl, musí si platit 25 mbit tarif, tak jim dali 3 měsíce na opravu ceníku a pak mi odepsali, že teď je všechno v pořádku a zpětně to nemůžou prověřit. Přitom jsem jim ten ceník poslal a on…