Hlavní navigace

Zakladatelé Chlapské zásilky odcházejí budovat nový projekt

27. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Za dva roky posbíral pánský zásilkový startup přes tři a půl tisíce zákazníků a roztočil obrat v řádu milionů. Teď firma zkusí štěstí pod novým šéfem.

"Za první dva roky jsme stihli pomoci tisícům chlapů s jejich děravými ponožkami a špinavými trenkami. Teď ale chceme rozjet nový projekt a tak musíme naši Zásilku předat dál,“ vysvětluje jeden ze zakladatelů firmy Tomáš Brychta

Novým šéfem startupu se stává Ondřej Macků, který se dosud staral hlavně o sociální sítě. Macků už také stojí za speciální soutěžní facebookovou aplikací, kterou slaví Chlapská zásilka dva roky svého fungování

Předloňští absolventi brněnského Starcube stáli u rozjezdu tuzemských specializovaných zásilkových služeb. Během dvou let si jejich trenýrky a ponožky předplatilo víc než tři a půl tisíce zákazníků a do startupu vstoupil i investor. Dvacet procent si na konci roku 2012 koupil za řádově sta tisíce korun Libor Hoření. Vydržel tam ale jen rok. 

BRAND24

„Společně s Liborem jsme vytvářeli nový projekt Fasheebo.com, ale po jeho spuštění jsme se dohodli, že každý půjdeme jinou cestou. V rámci kompenzace nám poté vrátil zainvestovaná procenta v Chlapské zásilce,“ popisuje zkušenost s investorem druhý ze zakladatelů Martin Březina s tím, že zakladatelé teď sice firmu opouští, ale každý si nechává svůj padesátiprocentní podíl.

Nový, tentokrát realitní, projekt brněnské dvojice by měl být na světě do tří měsíců. Autoři ale detaily zatím tají. „Připravujeme design a programujeme webovou aplikaci. Jako velké plus hodnotím spolupráci s Jiřím Hlavenkou, který je zároveň i investorem projektu,“ vysvětluje Brychta. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).