Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Základy analýzy a monitoringu sociálních sítí 2.: horizontální analýza od HOnza - Myslím, že článek nabízí užitečný náhled pro někoho,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 2. 2011 8:32

    HOnza (neregistrovaný)

    Myslím, že článek nabízí užitečný náhled pro někoho, kdo už provozuje nějaký marketing a neví, jak ho efektivně doplnit o sociální média.

    Bohužel se špatně čte, protože autor nedokáže ani v rámci odstavce, dokonce ani v rámci věty udržet konzistentní podmět. Viz např. titulek "Najděte skupiny a stránky, z nich odvodíme lidi". Mám to snad chápat jako dělbu práce? Tj. JÁ si mám najít skupiny a stránky a AUTOR mi z nich odvodí lidi?

    Taky mě mrzí, že autor zřejmě nezná kromě e-mailového klienta a webového prohlížeče jiný software než Excel. Popravdě, Excel je to poslední, kam bych si psal seznam alfa uživatelů...

    Ohledně Klout a skóre - myslím, žě všechny skórovací systémy jsou stejně pro vytváření žebříčků (ne)vhodné. Jejich skutečný význam je ve sledování trendu. Když jde něčí skóre nahoru, jeho vliv a význam stoupá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).