My to třeba u klientů řešíme tak, že v pracovní době jsou některé weby (typicky Facebook) zakázané a uživatel se na ně dostane jenom před devátou, nebo po páté hodině.
Z monitoringu je potom vidět, že někteří zaměstnanci jsou pak v práci dřív a odchází později, aby si stihli naklikat všechny ty farmy, kavárny a další (pro mě nepochopitelné) aktivity.
Predpokladam ze tomuto omezovani se venuje vice casu, nez smysluplnemu rizeni tech zamestnancu. To jak dotycny clovek pracuje, tedy jake ma vysledky (nemerene jen dochazkou), je predpokladam v takove firme az na poslednim miste. Hlavne ze dodrzuje dochazku a vi se, ze v 8:52 byl na fejsbuku. Bravo ! :-)
To předpokládáte špatně. Nastavení je jednorázově otázka cca hodiny. Na docházku se moc nehledí, lidi tam bývají i po večerech a víkendech, takže nedostatkem hodin zřejmě netrpí. Pokud to mohu posoudit, tak z mého pohledu dodavatele to vypadá, že mnoho z nich pro firmu dýchá, o čemž svědčí i minimální fluktuace... A to vše i při zakázaném Facebooku :-)