Zaměstnanci ročně mažou spam skoro tři pracovní dny v kuse

Spamu je v e-mailové korespondenci hodně a existuje mnoho studií, které říkají kolik ho je, odkud míří, kolik lidí na něj reaguje atd. Němečtí vědci si ovšem dali tu práci a spočítali, kolik času v průměru uživatelé věnují jeho manuálnímu mazání. Pracovní poštu prý běžný uživatel probírá zhruba 1200 minut čistého času ročně, tedy asi dvacet hodin. Pokud si vezmeme osmihodinové pracovní směny, tak manuální boj se spamem mezi pracovní korespondencí stojí průměrného uživatele skoro tři pracovní…

Spamu je v e-mailové korespondenci hodně a existuje mnoho studií, které říkají kolik ho je, odkud míří, kolik lidí na něj reaguje atd. Němečtí vědci si ovšem dali tu práci a spočítali, kolik času v průměru uživatelé věnují jeho manuálnímu mazání. Pracovní poštu prý běžný uživatel probírá zhruba 1200 minut čistého času ročně, tedy asi dvacet hodin. Pokud si vezmeme osmihodinové pracovní směny, tak manuální boj se spamem mezi pracovní korespondencí stojí průměrného uživatele skoro tři pracovní dny v roce. (Finanční noviny)

Podle poslední zprávy o stavu spamu od bezpečnostní společnosti Symantec spam představuje 74 procent z veškeré e-mailové korespondence. Dlužno poznamenat, že studie Symantecu v tomto ohledu dlouhodobě patří k těm optimističtějším. Jiné bezpečnostní a analytické společnosti již několik let hovoří o více než devadesátipro­centním podílu spamu v e-mailové komunikaci. Nejvíce nevyžádaných e-mailů v současnosti podle Symantecu putuje z USA: jde o 29 procent spamu. Nejvíce nevyžádané reklamy se týká produktů a služeb souvisejících s počítači a Internetem. Jde o 24 procent ze všech spamů. Dalších 20 procent nevyžádané elektronické korespondence se týká financí (vč. investování a úvěrů) a 17 procent produktů souvisejících se zdravím.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »

Ušetřete