Ušetřete

Zaměstnanci ročně mažou spam skoro tři pracovní dny v kuse

Spamu je v e-mailové korespondenci hodně a existuje mnoho studií, které říkají kolik ho je, odkud míří, kolik lidí na něj reaguje atd. Němečtí vědci si ovšem dali tu práci a spočítali, kolik času v průměru uživatelé věnují jeho manuálnímu mazání. Pracovní poštu prý běžný uživatel probírá zhruba 1200 minut čistého času ročně, tedy asi dvacet hodin. Pokud si vezmeme osmihodinové pracovní směny, tak manuální boj se spamem mezi pracovní korespondencí stojí průměrného uživatele skoro tři pracovní…

reklama

Spamu je v e-mailové korespondenci hodně a existuje mnoho studií, které říkají kolik ho je, odkud míří, kolik lidí na něj reaguje atd. Němečtí vědci si ovšem dali tu práci a spočítali, kolik času v průměru uživatelé věnují jeho manuálnímu mazání. Pracovní poštu prý běžný uživatel probírá zhruba 1200 minut čistého času ročně, tedy asi dvacet hodin. Pokud si vezmeme osmihodinové pracovní směny, tak manuální boj se spamem mezi pracovní korespondencí stojí průměrného uživatele skoro tři pracovní dny v roce. (Finanční noviny)

Podle poslední zprávy o stavu spamu od bezpečnostní společnosti Symantec spam představuje 74 procent z veškeré e-mailové korespondence. Dlužno poznamenat, že studie Symantecu v tomto ohledu dlouhodobě patří k těm optimističtějším. Jiné bezpečnostní a analytické společnosti již několik let hovoří o více než devadesátipro­centním podílu spamu v e-mailové komunikaci. Nejvíce nevyžádaných e-mailů v současnosti podle Symantecu putuje z USA: jde o 29 procent spamu. Nejvíce nevyžádané reklamy se týká produktů a služeb souvisejících s počítači a Internetem. Jde o 24 procent ze všech spamů. Dalších 20 procent nevyžádané elektronické korespondence se týká financí (vč. investování a úvěrů) a 17 procent produktů souvisejících se zdravím.

Jiří Macich ml.

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »

       

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem