Hlavní navigace

Zapojte se do průzkumu o komerčním tweetování

Redakce

V české blogosféře a na Twitteru se v uplynulých dnech otevřela debata o tweetování za úplatu. Michal Kubíček spustil projekt PayForTweet.com s cenou od 30 Kč/tweet, Tomáš Krause s 1065 followery nabídnul na svém blogu zveřejnění reklamního tweetu za 750 Kč, Jan Tichý si za to samé s 3037 followery řekl o 1 milion korun.

V české blogosféře a na Twitteru se v uplynulých dnech otevřela debata o tweetování za úplatu. Michal Kubíček spustil projekt PayForTweet.com s cenou od 30 Kč/tweet, Tomáš Krause s 1065 followery nabídnul na svém blogu zveřejnění reklamního tweetu za 750 Kč, Jan Tichý si za to samé s 3037 followery řekl o 1 milion korun.

Pokud Twitter používáte (je jedno, zda píšete, či jen čtete), zúčastněte se prosím průzkumu na téma Twitter a komerční tweety a vyjádřete v něm svůj názor na to, zda by Vám „komerčnější tweety“ na Twitteru vadily, případně jaké typy komerčních tweetů byste sami byli ochotni sdílet.Dotazník je možné vyplnit do pátku 18. května (12:00), výsledky budou následně zveřejněny na stejné adrese (http://twitter­.vyplnto.cz) pod licencí CC-BY.

Našli jste v článku chybu?