Hlavní navigace

Názory k článku Září v iAuditu: ukazuje se nutnost císařových nových šatů

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 10. 2000 10:22

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    "Podle nepsaných pravidel internetového světa, které říkají, že pod jednou IP adresou můžeme v průměru vidět 2-3 lidi je to skutečně úctyhodný výkon."

    Pokud takovy blud siri Milos Cermak v papirovem Reflexu, da se to jeste pochopit, ale na Lupe??? Pred casem DD na SN dosel k cislu 1 IP 1,5 uzivatele, coz je urcite blize k pravde. Hlavne vsak tento pomer VYRAZNE ZAVISI NA POCTU IP ADRES, tj. je blizky jedne u maleho webu (kterym Lidovky jeste porad jsou), vyssi (blize tem udavanym 2-3) u velikych portalu. Mozna by nebylo na skodu se zamyslet, proc existuje rozdil mezi poctem uzivatelu a IP, nez se takove cislo bez rozmyslu pouzije.

    "A to vše bez speciální reklamní kampaně - stačilo vyrukovat s novou podobou webu a úspěch se (zatím) dostavil."

    Lidovky MAJI specialni reklamni kampan - kde jinde nez ve sve papirove podobe, kde sve ctenare masiruji dost vydatne. O tom, ze za rust navstevnosti muze novy design, lze s uspechem pochybovat, zvlast kdyz navstevnost rostla i za designu predchoziho.

    "zatímco v srpnu obsadil Seznam 44. místo v ukazateli Počet shlédnutých stran/den s počtem 1560027, v září to už byla 17. příčka s údajem 1878183 stran/den."

    Mohl byste mi vyjmenovat tech 43 (resp. 16) webu, ktere maji vice shlednutych stran za den nez Seznam??? Zrejme jste pomeroval nejaky jiny ukazatel, i kdyz jaky, to mi je zahadou...

    "Pro jeden z hlavních konkurentů Seznamu - portál www.atlas.cz skončil souboj v září o čtyři příčky lépe. O důvodech lze polemizovat, myslím však, že rozdíl je minimální a navíc způsobený zájmem vyvolaným prohlášením Atlasu.cz o tom, že se "stal nejsledovanějším českým webem".

    Chcete rict, ze jedna tiskova zprava muze vyznamne ovlivnit navstevnost druheho nejvetsiho ceskeho portalu? Kez by to bylo takhle jednoduche...

    "Matadorem, který v poprázdinovém čase dokázal pro sebe uloupnout největší krajíc byl v září starý známý Mr.Lin(x). Na paty se mu však dotahuje Seznam reklama, která se již druhý měsíc drží na špici reklamních systémů. Důvody jsou nasnadě - podzim je v rozpočtech firem časem pro utrácení toho, na čem v prvním pololetí šetřily. Z ohlasů zadavatelů e-reklamy, kteří nepatří mezi ty "velké" hráče typu Českého Telecomu, Expandia banky, Radiomobilu, atd. navíc vyplývá, že se pro ně výměnné systémy stávají přístupnější a levnější, než klasické systémy komerční."

    Z tohoto odstavce by to skoro vypadalo, jako kdyby ve vykonech reklamnich systemu byla zahrnuta pouze placena reklama. TO NENI PRAVDA, do auditu reklamnich systemu se zapocitava veskera zobrazena reklama, z niz vetsina je vymenna.

    Ach jo, kde jsou ty stare zlate casy Markovych komentaru auditu, ze kterych jsem se neco dozvedel... tohle uz je IMHO hodne slabe...
  • 23. 10. 2000 11:23

    Jan Hála (neregistrovaný)
    Souhlasím s Vašimi výhradami ke článku. Až na jednu nikoliv nepodstatnou věc. Cituji: "Pro jeden z hlavních konkurentů Seznamu - portál www.atlas.cz skončil souboj v září o čtyři příčky lépe. O důvodech lze polemizovat, myslím však, že rozdíl je minimální a navíc způsobený zájmem vyvolaným prohlášením Atlasu.cz o tom, že se "stal nejsledovanějším českým webem".

    Chcete rict, ze jedna tiskova zprava muze vyznamne ovlivnit navstevnost druheho nejvetsiho ceskeho portalu? Kez by to bylo takhle jednoduche...

    Nejde ovšem jen o jednu tiskovou zpravu, že ano. Ta byla na počátku - okamžitě nato se roztrhl pytel se články a diskuzemi na internetu i v tištěných médiích, z čehož profitoval Atlas, neboť on tento souboj(oficiálně) začal(nebo spíše zmedializoval)-měl výhodu lepší přípravy a možnosti načasování. Takže autor článku má v tomto případě pravdu, jakkoli jsem s Vámi zajedno v tom zbytku.

  • 23. 10. 2000 11:58

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    No, ja myslim, ze takova diskuse vsude mozne vam prihodi radove maximalne tisicovky IP denne, ovsem pokud se podivate na ABSOLUTNI rust navstevnosti portalu, ty faktory, ktere ho ovlivnuji, musi byt vyznamnejsi... Navic ta potycka byla mezi Seznamem a Atlasem, takze by se mela projevit u obou, pritom zadny prekvapivy vykyv nenastal. Mozna to trochu pomohlo, ale povazovat to za jediny duvod je dost odvazne.
  • 23. 10. 2000 12:41

    Jan Hála (neregistrovaný)
    Jediný důvod to samozřejmě nebyl, všechny vlivy působí dohromady(PR´s články, reklama, hodnotící články v médiích atd.), já bych pokládal kauzu Atlas & Seznam jako začátek(výborně zvolený) pro zvýraznění své značky - a jak už jsem uvedl, Atlas si zvolil počátek a prostředky, takže z toho musel profitovat více on. A nešlo o pouhou diskuzi, jak jsem napsal, vyvinuly se z toho další příspěvky, psalo se o tom v novinách(SUPER reklama zdarma!), lidé o tom mezi sebou mluvili - tyto vlivy se pak sečetly - ok, asi to už teď beru příliš zeširoka:o).
  • 23. 10. 2000 22:33

    Vk (c) (neregistrovaný)
    A pak ze na bludy jsem tu odbornik jen ja :-)

    skoda ze neudelate Stalinisticke noviny pack... Vzhledem k tuposti a prodejnosti tohoto naroda by jste na tom spatne nebyl. Z mych zkusenosti vyplyva ze Cesi jsou v tomto ohledu na svete vyjimecni.
  • 23. 10. 2000 10:49

    Jiri Hanecka (neregistrovaný)
    Neverim vlastnim ocim, Jirka Lahvicka tu jiz taky v tom smeru neco napsal, je to ale jeste dost jemne. Pan autor se asi zblaznil nebo byl v poradnem deliriu, kdyz ten clanek psal.
    Uz jen treba ta zminka o starem matadorovi Mr.Linxovi.
    A kde autor nechal Billboard.
    Ten ma prece vice uverejnenych reklam nez vsechny ostatni rekl. site dohromady.
    Neni nahodou tento clanek nejakym PR vytvorem v neci prospech ?
    Ale takovou oblbovarnu jsem teda jiz dlouho necetl.
  • 24. 10. 2000 4:53

    Ruda (neregistrovaný)
    Billboard toci polovinu sveho poctu v buttonkach a ctvercovych bannerech, tedy v jakemsi odpadkovem kosi banneroveho prostoru s klikatelnosti zadna cela nula nic. iAudit v tomto skutecne srovnava hrusky s jabkama.
  • 24. 10. 2000 9:00

    MIchal Matula (neregistrovaný)
    :o))) A jak to vite, Rudo? Mozna mate jine informace nez my, ale mohu Vam duverne sdelit, ze podle auditu, kdybychom umazali ikonky a ctverece (ktere mimochodem maji casto lepsi uspesnost nez bannery prouzkove), tak budeme porad c. 1 :o)

    A zrejme proto, ze je to odpadkovy kos impresi to do sve nabidky zaclenuje i konkurence, ted uz to chapu.....

    :))
  • 23. 10. 2000 17:13

    Josef Vokner (neregistrovaný)
    Promiňte, ale četl jste vůbec výsledky iAuditu?
    Seznam DNES - 1878183 shlédnutých stran za den,
    Billboard - 4952489 shlédnutých reklam za den.
    Tedy, o čem jste to psal?
    Zkuste přiste: http://audit.tnsofres.cz/vysledky/
  • 24. 10. 2000 17:25

    Dadule (neregistrovaný)
    "Výsledky z iAuditu napovídají, že reklamní kampaň byla zřejmě účinná - zatímco v srpnu obsadil Seznam 44. místo v ukazateli Počet shlédnutých stran/den s počtem 1560027, v září to už byla 17. příčka s údajem 1878183 stran/den. Samozřejmě, že na dobré vlně se svezl i zvýšený zájem příjezdu studentů a lidí do práce, ovšem domnívám se, že svou velmi důležitou roli sehrála kampaň jako taková (o kvalitě provedení nehovořím)."

    A co takhle vnořování odkazů na daná témata až na nejnižší možnou úroveň?

    Zkuste si najít na Seznamu např. web Sparty - už má svou vlastní sekci a odkaz je pěkně utopený pod těmi ostatními, takže si pěkně klikejte ať nám rostou imprese. Chytrý! Dokonce Vám ze Seznamu napíšou, že jako vytvořili další podsekci a odkaz přesunuli dolů...

    Samozřejmě se dá jít jednodušší cestou přes hledání, ovšem jen u nějakého konkrétního zadání, ne u obecných dotazů...A imprese rostou a rostou a rostou...

    Jaképak budou výsledky za další období?
    DP

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).