Chcete rict, ze jedna tiskova zprava muze vyznamne ovlivnit navstevnost druheho nejvetsiho ceskeho portalu? Kez by to bylo takhle jednoduche...
Nejde ovšem jen o jednu tiskovou zpravu, že ano. Ta byla na počátku - okamžitě nato se roztrhl pytel se články a diskuzemi na internetu i v tištěných médiích, z čehož profitoval Atlas, neboť on tento souboj(oficiálně) začal(nebo spíše zmedializoval)-měl výhodu lepší přípravy a možnosti načasování. Takže autor článku má v tomto případě pravdu, jakkoli jsem s Vámi zajedno v tom zbytku.
A co takhle vnořování odkazů na daná témata až na nejnižší možnou úroveň?
Zkuste si najít na Seznamu např. web Sparty - už má svou vlastní sekci a odkaz je pěkně utopený pod těmi ostatními, takže si pěkně klikejte ať nám rostou imprese. Chytrý! Dokonce Vám ze Seznamu napíšou, že jako vytvořili další podsekci a odkaz přesunuli dolů...
Samozřejmě se dá jít jednodušší cestou přes hledání, ovšem jen u nějakého konkrétního zadání, ne u obecných dotazů...A imprese rostou a rostou a rostou...
Jaképak budou výsledky za další období?
DP