Hlavní navigace

Názor k článku Září v iAuditu: ukazuje se nutnost císařových nových šatů od Dadule - "Výsledky z iAuditu napovídají, že reklamní kampaň byla...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 10. 2000 17:25

    Dadule (neregistrovaný)
    "Výsledky z iAuditu napovídají, že reklamní kampaň byla zřejmě účinná - zatímco v srpnu obsadil Seznam 44. místo v ukazateli Počet shlédnutých stran/den s počtem 1560027, v září to už byla 17. příčka s údajem 1878183 stran/den. Samozřejmě, že na dobré vlně se svezl i zvýšený zájem příjezdu studentů a lidí do práce, ovšem domnívám se, že svou velmi důležitou roli sehrála kampaň jako taková (o kvalitě provedení nehovořím)."

    A co takhle vnořování odkazů na daná témata až na nejnižší možnou úroveň?

    Zkuste si najít na Seznamu např. web Sparty - už má svou vlastní sekci a odkaz je pěkně utopený pod těmi ostatními, takže si pěkně klikejte ať nám rostou imprese. Chytrý! Dokonce Vám ze Seznamu napíšou, že jako vytvořili další podsekci a odkaz přesunuli dolů...

    Samozřejmě se dá jít jednodušší cestou přes hledání, ovšem jen u nějakého konkrétního zadání, ne u obecných dotazů...A imprese rostou a rostou a rostou...

    Jaképak budou výsledky za další období?
    DP

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).