Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Závislost na Internetu - bluf, či realita?

MoB
MoB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 8:00 Nový

...uspějete

celé vlákno
Tak tohle bylo úplně nejlepší. (A tuším, že se to objevilo v Terminátorovi 3? Terminátor jede v autě a modemuje si z mobilu...)
px
px (neregistrovaný)
22. 6. 2005 8:46 Nový

Zajimavy clanek

celé vlákno
Proc ale "zavislost na Internetu" neporovnava s jinou zavislosti v dnesni technokraticke dobe, co treba TV? No protoze je to preci politicky nekorektni ;-)
Richi
Richi (neregistrovaný)
22. 6. 2005 9:10 Nový

Závislost

celé vlákno
Myslíte že bych mohl na někom vysoudit nějaké peníze že jsem závislej na internetu? :-)
Worm
Worm (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:35 Nový

Re: Závislost

celé vlákno
Určitě - na otci Internetu, Billu Gatesovi. :D :D
shrek
shrek (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:45 Nový

Re: Závislost

celé vlákno
proc s tim mate problem.. to je jak s adopci..

je otec ten kdo opichal vasi matku opily na poblitem zachode na dyze, nebo ten kdo se o vas desitky let stara a podporuje vas (studia apod apod apod)
tomik
tomik (neregistrovaný)
22. 6. 2005 20:07 Nový

Re: Závislost

celé vlákno
bohuzel ten prvni :-)
greba
greba (neregistrovaný)
23. 6. 2005 9:37 Nový

Re: Závislost

celé vlákno
Spis je to ten treti pripad. Deti nezplodil, ale tyra je a vykoristuje, protoze se vetrel k jejich matce.
Honza
Honza (neregistrovaný)
22. 6. 2005 10:17 Nový

Výzkumy na nic!

celé vlákno
Některé zjištěné skutečnosti z "výzkumů" závislosti na netu jsou naprosté blbosti, kraviny a nejsou to ani žádné "chyby", ale prostě normální chování s kterým má internet a počítač společné zhruba asi tolik, že v ten moment je pouze v blízkosti člověka :-)) viz. ty skutečnosti, co vykoumala Lynne Robertsová...:

Že při chatu se člověk totálně soustřeďuje na monitor - mno už jste někdo někdy zkusil i v reále mluvit s cca 10ti a více lidma najednou a na ten rozhovor se neoustředit??? Tady je to úplně to samé, akorát "rozhovor" je psaný na monitoru...

Při scrollování textu se sice může někomu zdát, že to dostane na moment nějaký tvar něčeho, ale rozhodně nemyslím, že by to mohlo vyvolávat halucinace - je to normální optický jev...

"Vyvíjí se extrémní rozrušenost, když připojeného uživatele vyruší něco z vnějšího světa." - hehe :-))) Mno a tohle už vůbec nedokazuje "závislost", zkuste mě vyrušit, když jsem rovna zabranej do matematických výpočtů při písemce nebo úkolu z matiky nebo když zrovna píšu slohovku a o něčem přemýšlím... uvidíte takovou extrémní rozrušenost, jakou jste ještě neviděli... a opravdu můžu pány psychology ujistit, že na příkladech z matiky a slohovkách z češtiny stejně jako dalších školních aktivitách nejsem závislej ani trošku :-))) Přísahám! :-))))) :-DDD

Prostě ty "fyziologické" projevy závislosti, nejsou projevy závislosti, ale bežné projevy soustředěného chování...
---

Mimochodem s tím modemovým připojováním, to je pravda... ale jen díky vysokým tarifům telefonních operátorů - člověk se totiž při připojování, chystá co nejrychleji vletět do on-line světa stejně jako automobilý závodník na okruh, když mu semafor odblikává postupně světla směrem nahoru k zelené... tak i uživatel, čeká na oznámení "připojeno" - pak rychle vyletí, aby mu to zabralo co nejmíň času a nemusel platit moc peněz té swini ČTc - jsem si ale jistej, že kdyby paní psycholožka testovala lidi na časově neomezeném připojení, tak by tento efekt nenastával :-)))
doly
doly (neregistrovaný)
22. 6. 2005 12:07 Nový

Re: Výzkumy na nic!

celé vlákno
Checht. Uz tvoje reakce na clanek potvrzuje ze na tom neco bude.
jt
jt (neregistrovaný)
22. 6. 2005 12:34 Nový

Re: Výzkumy na nic!

celé vlákno
Vypada to logicky. Ale opravdu jsou Ti psychologove tak hloupi, ze by neumeli odecist chybu mereni? Ja osobne si myslim, ze ano. Krome toho neni jiste, ze zavislost na necem musi byt vzdy spatna. Na druhou stranu verim, ze se najde v populaci urcite male proceno lidi, pro ktere muze byt Internet patologicky, ale bude to opravdu malo pocetna skupina...
Alex
Alex (neregistrovaný)
23. 6. 2005 23:10 Nový

Re: Výzkumy na nic!

celé vlákno
Zajímavý postřeh. Vlastně s vetšinou věcí souhlasím. Pravda, sám sem možná trochu závislý, když každé dvě hodiny kontroluji, jestli nemám nový e-mail, ale zas tak kritické to není...
hkmaly
hkmaly (neregistrovaný)
5. 11. 2005 17:20 Nový

Re: Výzkumy na nic!

celé vlákno
Pokud kontrolujes mail kazde dve hodiny, tak je to s tebou skutecne spatne. Normalni clovek by mel byt spat alespon sest, radeji sedm hodin v kuse kazdy den a v te dobe samozrejme nekontrolovat maily.
Alex
Alex (neregistrovaný)
5. 11. 2005 17:42 Nový

Re: Výzkumy na nic!

celé vlákno
Samozřejmě že spím. :)

To mě nenapadlo, explicitně zmiňovat spánek. :)
V.Mlich
V.Mlich (neregistrovaný)
24. 6. 2005 9:53 Nový

Re: Výzkumy na nic!

celé vlákno
Souhlas. Taky mne vzrusoval zvuk modemu, ale prechod na trvale pripojeni, to byla snad nejvetsi uleva v mem zivote.
asd
asd (neregistrovaný)
1. 8. 2005 22:49 Nový

Re: Výzkumy na nic!

celé vlákno
"...když připojeného uživatele vyruší něco z vnějšího světa."

Někdo asi nepochopil, že neexistuje žádný vnitřní /internetový/ a vnější svět. Je JEN JEDEN svět.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
22. 6. 2005 10:22 Nový

zbavit se závislosti na modemu

celé vlákno
"Vytváří se určitý podmíněný reflex (zvýšený tep a tlak) při modemovém připojování."
a jak z toho ven? Pořídit si pevnou linku! :-))))
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
22. 6. 2005 10:22 Nový

blbost

celé vlákno
Par lidi se mozna stene zavislymi, ale vetsina jen zmeni zpusob traveni volneho casu. TV->internet, knihy->internet, kino-diivadlo-vystavy->internet.
MARINAKX
MARINAKX (neregistrovaný)
22. 6. 2005 11:04 Nový

Re: blbost

celé vlákno
+hudba (radio/koncerty/jina mista)+nakupi+fizicke hry+chozeni do skoly/prace-> nejblizsi pocitac v domacnosti : p

priklad: casino -> web casina : D
Ondřej Čečák
Ondřej Čečák (neregistrovaný)
22. 6. 2005 18:11 Nový

Re: blbost

celé vlákno
Chapu smajlika na konci, ale web casina u nas nejsou IMHO legalni :/
indyján
indyján (neregistrovaný)
22. 6. 2005 12:09 Nový

net

celé vlákno
internet mě živí, online jsem cca 13 denně (mam pevny pripojeni jak v praci tak doma) a rozhodně na sobě nepocituji nějakou závislost, když jsem byl připojen modemem tak v zadnym pripade sem nemel problem s tim ze bych se nedokazal od netu odpojit, na netu je sice spousta informaci, ale kdyz mam volnou chvilku a sem u kompu tak stejne vetsinou delam vsechno mozne nez abych browsil (ono taky neni po cem, protoze noveho a pro me zajimave se toho na netu kazdy den zase tolik neobjevuje), spis pocituji jistou zavislost na kompu (hudba, filmy, hry) ale pouze v priapde ze nemam co delat, pokud 14 dni chodim po horach tak po netu ani po kompech si vetsinou ani nevzdechnu, stejne tak TV i telefon
martin
martin (neregistrovaný)
22. 6. 2005 15:13 Nový

Re: net

celé vlákno
ja som na tom presne tak isto ako Ty. Len som na nete "iba" 10 hodín denne. Keď však prídem domov a tam máme dial up, tak mi ani nenapadne ísť online (čo by som tam robil? :-) ). Taktiež cez víkend, keď som u frajerky, tak si na net ani nespomeniem. A na horách, tam má človek úplne iné myšlienky ako net... Keď sa vrátim, tak si síce so vzrušením prečítam maily, ale s takým istým vzrušením si prečítam (papierové) noviny, lebo chcem vedieť, čo je nového, keďže tam na horách je iba kľud a mier... žiadne správy a pod. Ale teraz mám predplatené od Pravda.sk SMS spravodajstvo, tak to bude horšie :-) Som závislý na informáciách?
diviš
diviš (neregistrovaný)
22. 6. 2005 12:39 Nový

no...

celé vlákno
tý vado...já sem teda závislej jak prase*** :-)
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
22. 6. 2005 14:48 Nový

Jsem taky závislej?

celé vlákno
Asi jsem závislý na internetu! Když jedu na školení nebo na venkov, beru si PDA nebo notebook, abych si mohl přečíst noviny.
Nebo jsem jen líný jak vepř trmácet se do trafiky?
Worm
Worm (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:39 Nový

Re: Jsem taky závislej?

celé vlákno
Buď v klidu, to není závislot na Internetu, ale na novinách.
0uts1d3r
0uts1d3r (neregistrovaný)
18. 4. 2006 7:39 Nový

Re: Jsem taky závislej?

celé vlákno
z toho si nic nedelej, to mam taky, neni to zavislost na internetu ale na informacich...
Ondřej Válek
Ondřej Válek (neregistrovaný)
23. 6. 2005 1:01 Nový

Možnosti v anketě

celé vlákno
Spíš než moc, či příliš mnoho bych zvolil "víc než je nutné", "víc než je zdrávo". Na netu zabíjím nudu, kontaktuju kamarády (z celého světa), ale také studuju a pracuju. Takže mi to na těch 8-12 hodin denně u počítače dá.

Ale když není, nezblázním se. Rád vysedávám v kavárničkách, fotografuju, čtu si, nebo cestuju. K tomu všemu se komp/internet může hodit, ale nutný není.
kuba
kuba (neregistrovaný) 81.91.220.---
20. 4. 2011 19:00 Nový

pomoc

celé vlákno

dobry den jsem teenager je mi 17 let a mam problem s netholismem jelikoz me moc bavi hrat s kamarady na pocitaci tak se o moc dalsich veci nezajimam ale moji mame to hrozne vadi cca na pocitaci hraju okolo 7-8 hodin kdyz prijdu ze skoly jinak vic jak 12 hodin bych zatim nevydrzel , vadi mi ze kamaradi mohou hrat po vecerech coz ja nemuzu
musim skoncit v 10 hodin vecer kdyz je skola ani na tv nemuzu proste nic spat coz se mi zda trochu ujete kdyz mi je skoro 18 vadi mi to hodne jelikoz nic jineho me nezajima ja proste hraju s kamaradama ktere znam ktere jsem videl nebo uvidim a bavi me to zamozdrejme ze kdyz je venku krasne tak se mi chce jit ven akorat ziju v lokalite kde nejake akce a podobne nejsou ikdyz rad hraju basketball a mozna i ten skateboard by se nasel , myslim si ze moje mama je spise vic zavislejsi na tom abych ten pc vypnul nez ja na tom internetu ikdyz jsem ji do oci rekl ze jsem zavisly proste nemuze prekousnout to ze tady sedim porad rika ja sem kdysik chodil tam delala tam atd. ale doby se zmenily bohuzel bohudik kdo vi ... kdyby byla moznost mi nejak poradit co s tim rad bych to uvital kdybyste se chteli na cokoliv zeptat jsem ochoten odpovedet pres email , no rad bych to nejak vyresil abysme byli spokojeni ale bohuzel kazdy ma svuj nazor a navzajem to nikomu nevyhovuje privitam a uvazim jakoukoliv pomoc ,dekuji . stmotothecl@sez­nam.cz -email

SExholik
SExholik (neregistrovaný) ---.kobylnice.net
1. 12. 2011 22:35 Nový

závislost na sexu

celé vlákno

anonymní sexholici www.saa-cesko.cz

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem