Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

černovlasá blondýna
černovlasá blondýna (neregistrovaný) 193.85.226.---
27. 1. 2012 7:06 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

V článku chybí společnost Evkanet, která je dlouhodobě v republikové špičce poskytovatelů rychlého internetového připojení

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 1. 2012 7:49 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

"Připomeňme si, že v přehledu jsou zastoupeni pouze poskytovatelé, u kterých za poslední rok registrujeme na speedmeteru na Lupě alespoň 10 měření měsíčně (zpravidla je toto číslo podstatně vyšší) a kteří nabízejí internetovou konektivitu pro domácnosti."

V téhle sérii článků může být kdokoliv i nikdo. Vše závisí na použití Lupího spídmetru.

Otázka na autora článku: K čemu je mi žebříček čehokoliv, když nevím z čeho byl sestaven? Že to jsou uživatelé zdejšího speedmetru mi nic neřekne. Já neznám jejich počty ani strukturu.

Okkk
Okkk (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
27. 1. 2012 8:07 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

Jinými slovy, koho zákazníci jsou nespokojený s kvalitou připojení a měří proto často, má šanci se umístit :-)

Martin Vyleťal aura:99
27. 1. 2012 9:07 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

Takoví uživatelé ovlivňují výsledky na všech speedmeterech. Nicméně si nemyslím, že by si rychlost připojení měřili pouze uživatelé, kteří jsou nespokojení s rychlostí.

Insider
Insider (neregistrovaný) ---.poda.cz
27. 1. 2012 12:31 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

Měření speedmetrů jsou zatížena obrovskou statistickou i technickou chybou. Pokud by např. nějaký operátor chtěl jejich výsledky ovlivnit, bude často sám provádět měření z centra svého uzlu z různých IP adres - jednoduché a účinné. U vysokých rychlostí (řekněme nad 30 Mbps) se také značně projeví výkon obou měřených "konců" (tj. serveru, který měří, ale i stanice, která měření iniciovala). Podobná srovnání jsou v podstatě k ničemu, protože nevypovídají nic o kvalitě služby.

Martin Vyleťal aura:99
27. 1. 2012 9:04 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

V článku vycházíme z měření na Lupáckém speedmeteru, kterých bylo v roce 2011 z Moravskoslezského kraje zhruba 80 tisíc. Nejedná se tedy o žebříček čehokoli, ale o žebříček poskytovatelů internetového připojení pro domácnosti podle průměrné rychlosti připojení na základě měření na Lupáckém speedmeteru.
Netuším, co myslíte pod strukturou uživatelů, ale pokud máte na mysli zastoupení jednotlivých tarifů, tak to je samozřejmě jen velmi obtížně zjistitelné (zpravidla ale obedně převládají uživatelé na základním tarifu) Metodika, stejně jako podmínky pro zařazení poskytovatele do tohoto článku jsou jasně dané. Všichni poskytovatelé tak mají rovnocenné podmínky.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 1. 2012 9:40 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

No já hlavně nechápu, jaký si z toho mám udělat závěr. Strukturou jsem myslel to, jestli třeba návštěvníci speedmetru na Lupě odpovídají celkové charakteristice uvedené zde: http://www.iinfo.cz/reklama/profil-navstevniku/#Lupa . Prostě co to je za lidi. Průřez populace? IŤáci? Jestli mi odpovíte, že to nejde zjistit nebo to co jste už uvedl, tak je mi ten žebříček k ničemu. Já fakt nevím kdo a z jakých pohnutek používá váš speedmetr. Přitom toto je dost podstatné a může to ovlivnit výsledky.

No to je jedno, nemusíte mi odpovídat. Pokud bylo cílem vytvořit: žebříček poskytovatelů internetového připojení pro domácnosti podle průměrné rychlosti připojení na základě měření na Lupáckém speedmeteru", tak jste ho bezpochyby splnili a mé připomínky jsou bezpředmětné.

l.k
l.k (neregistrovaný) 2a00:d480:ffff:----:----:----:----:----
27. 1. 2012 9:40 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

On Evkanet v clanku tak trochu je, akorat problem, ze pratele z lupy, aby si usetrili praci, zaradili mereni k sitim podle LIR v RIPE a ne podle databaze rozsahu (jak to delaji na jinych meracich) nebo aspon autonomniho systemu, takze cele srovnani je k h**** ...

Unknown
Unknown (neregistrovaný) 78.108.103.---
27. 1. 2012 11:04 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

Evka byla loni na podzim prodana O2 ale ve vyctu za lonsky rok by urcite byt mela. Co ja vim, tak meli zatahanou vekou cast Ostravskeho sidliste Poruba optikou.

černovlasá blondýna
černovlasá blondýna (neregistrovaný) 193.85.226.---
27. 1. 2012 12:06 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

Dle informací Evkanetu zákazníkům byla prodána pouze wifi část. O prodeji optické části nepadlo nikde ani písmenko. Alespoň tak mi to jako zákaznici bylo Evkanetem prezentováno na jejich webu.

Květoš Vícha aura:18
27. 1. 2012 8:11 Nový

U RIOmedia sedí

celé vlákno

Mám RIOmedia a ten výsledek speedmeteru na Lupě sedí přesně. Odpovídá skutečmosti na mém PC v Ostravě. Jinak jsem s tímto poskytovatelem spokojen. Jiné speedmetry by dosáhly přece stejný výsledek.

Forseti
Forseti (neregistrovaný) 80.82.150.---
27. 1. 2012 10:05 Nový

Tak jak kde

celé vlákno

já měl od RIO Media wifi, bydlel jsem od AP asi 100m a skoro to nejelo. Chápu že když někdo sedí na optice tak je to asi o něčem jiném, ale wifi byla otřesná

Květoš Vícha aura:18
27. 1. 2012 8:26 Nový

Cype?

celé vlákno

Ke slovíčku „cype“ mám výhrady. I když se to všeobecně o Ostravě traduje...Ale, hele autore, píše tu někdo také o Pražácích třeba pepíku, pupíku? Aspoň jsem tu nikdy žádnou, ani podobnou narážku na pražský region nečetl. Tak proč, a ještě k tomu v titulku, slovíčko cype? Já nejsem zrovna Ostravák, dlouho jsem bydlel také v Praze, ale přece jen je to hanlivá narážka, navíc na celou komunitu SM kraje, což je už vůbec nepatřičné! Žeby granátníka Chauvina od Napoleona na Lupě?

Unknown
Unknown (neregistrovaný) 78.108.103.---
27. 1. 2012 11:01 Nový

Re: Cype?

celé vlákno

Ke sluvku Cype ma take vazne vyhrady, myslim ze spravne tam ma byt Pyčo...

Pepa
Pepa (neregistrovaný) 178.72.218.---
27. 1. 2012 13:30 Nový

Re: Cype?

celé vlákno

Cyp = pomocník havíře (oficialně) , neoficiálně těžká urážka obvykle doplněná dalšími krajově výstižnými. Ten kdo "stvořil" ten nadpis to buď neví , nebo ví a vtom případě je to cyp jak lampa. :-)

Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.e-brno.net
27. 1. 2012 19:07 Nový

Re: Cype?

celé vlákno

Učeň u horníka. Pomocník totiž nutně nemusí být nezkušený. V tom je právě ta hanlivost toho označení. Uráží, protože říká, že jste nemotorný. To pomocník být nemusí.

MoB
MoB (neregistrovaný) 93.187.107.---
27. 1. 2012 20:49 Nový

Re: Cype?

celé vlákno

Není to (pouze) těžká urážka. Podle situace, intonace a dalších vesměs neverbálních složek komunikace může jít o celou škálu významů od prostého oslovení nebo upoutání pozornosti až po zmíněnou těžkou urážku. Ale takové jemné vyjadřovací rozdíly neostravák nikdy nepochopí ;)

Fred
Fred (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 1. 2012 23:08 Nový

Re: Cype?

celé vlákno

Vsak jasne - priklady:

Ty si cyp - jsi idiot
Cau cype - ahoj kamarade
Dobre jak cyp - opravdu hodne dobre

:)

MoB
MoB (neregistrovaný) 93.187.107.---
28. 1. 2012 12:26 Nový

Re: Cype?

celé vlákno

A, samozřejmě - zapomněl jsem na použití jako obecného zesilovače vyjádření (poslední fráze). Díky za doplnění!

honza
honza (neregistrovaný) ---.11.broadband14.iol.cz
29. 1. 2012 23:09 Nový

Re: Cype?

celé vlákno

V tom případě oslovení cype v titulku odpovídá slovu kamaráde. Tak nad čím se to tu někteří vlastně rozčilují? To budou asi nějací...volové.

Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.e-brno.net
28. 1. 2012 18:43 Nový

Re: Cype?

celé vlákno

Mám k Ostravě blíže, než by to podle reverzního záznamu mohlo vypadat. :-)

Ovšem ne zase tak blízko. Šíleně krátké mluvení a tvrdá intonace (a hlavně odstranění oznamovací intonace, protože poslední dobou jsem si hlavně u mladších z ostravska všiml, že když mi něco oznamují, tak intonují jako by se ptali :-)) mi leze na nervy stejně jako "-ej" a zpívání z Práglu.

Michal Krsek aura:57
28. 1. 2012 19:13 Nový

Re: Cype?

celé vlákno

Zpiva se v Plzni. Prazaci jenom nemaji pismenko "i".

Mojža
Mojža (neregistrovaný) 78.108.106.---
28. 1. 2012 21:31 Nový

Re: Cype?

celé vlákno

Říká se "chuj jak lampa"

tth
tth (neregistrovaný) 2a01:28:ca:----:----:----:----:----
27. 1. 2012 10:03 Nový

odpad!

celé vlákno

urazky hned v titulku, zebricek sestavenej z pomaleho speedmetru a nic nerikajici prumerne rychlosti, serie tehle clanku je odpoad totalne k nicemu.

Alien
Alien (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
30. 1. 2012 0:21 Nový

Re: odpad!

celé vlákno

Souhlas.. tenhle šmejd je rád když mimo špičku naměří 30-40 Mbps a ve špičce klidně i jen 10 Mbps.
Z toho by někdo při smyslech srovnání nedělal :D

PM
PM (neregistrovaný) 2001:718:1001:----:----:----:----:----
27. 1. 2012 11:14 Nový

Na ten titulek se dá odpovědět jedině...

celé vlákno

Na ten titulek se dá odpovědět jedině "Komu říkáš cype, ty pyčo?", což je typická reakce Ostraváka na takové oslovení od někoho cizího.

Opravdu Vám nedošlo, že ten titulek může některé lidi urážet?

Jinak statistiky nezahrnují spoustu místních "rychlých" poskytovatelů (podle rychlost.cz), třeba takové fifejdy.cz tam také nejsou, že...

spamer a debil
spamer a debil (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
27. 1. 2012 11:20 Nový

Re: Na ten titulek se dá odpovědět jedině...

celé vlákno

já nevím, mě to tedy urážlivé nepřijde, spíše takový lehký vtípek - ale já jsem debil a spamer, takže chápu, že to můžete vidět jinak

chins
chins (neregistrovaný) 192.168.1.---
30. 1. 2012 22:35 Nový

Re: Na ten titulek se dá odpovědět jedině...

celé vlákno

urážlivé, neurážlivé, tohle do titulku jednoznačně nepatří. jinak použít to při příchodu hned ve dveřích některého ostravského pajzlu, tazatel by neodešel po svých...

David L. aura:12
27. 1. 2012 12:46 Nový

McNet je taky zavádějící - celé je to trapné srovnání -

celé vlákno

Jsem zákazníkem Poruba.NET , která kupuje konektivitu od McNet, ale jinak má vlastní optickou síť a o zákazníky se starají oni. V nabídce mají myslím 25Mb/s,50 a 100 a opravdu to tak i jede - já osobně mám 50 Mb/s za 400 Kč / měsíčně - to je fér cena viz. http://speedmeter.internetprovsechny.cz/mereni/1585164

Zákazníků mají docela dost a v rozboru vůbec nejsou ...

Unknown
Unknown (neregistrovaný) 78.108.103.---
27. 1. 2012 20:10 Nový

Re: McNet je taky zavádějící - celé je to trapné srovnání -

celé vlákno

"Zákazníků mají docela dost"

Sdruzeni Poruba.NET nemuze mit zakazniky, jen cleny.

Novák
Novák (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 1. 2012 12:57 Nový

A kdo je nejpomalejší v rozšiřování své sítě - NETBOX !!

celé vlákno

Pokrytí brněnského Královo pole je pro ně problém na 15 let ...

pajas2 aura:42
27. 1. 2012 18:14 Nový

Speedmeter je pomalý

celé vlákno

Speedmeter na Lupě je velmi pomalý, ukazuje totiž výrazně méně než je skutečnost. Reálně mám 95/65 Mbit a Speedmeter mi ukázal pouhých 27/25 Mbit. Pokud to takto nestíhá všem, tak jsou výsledky v článku zcela k ničemu. Takový speedtest.net ukazuje zcela tak, jakou mám reálnou rychlost. I test na webu InternetProVšechny ukazuje reálné hodnoty.

Jiří Huf aura:62
27. 1. 2012 19:38 Nový

Titulek

celé vlákno

Domnívám se, že dospělý člověk si o titulku může jen pomyslet něco o pomatení autora, nic víc. Nepíši to jako urážku, ale ve víře, že se to nebude opakovat, a že nás, čtenáře, nebudete oblažovat podobnými termíny. Na obrazovce je vidět nechci, byť jsem Ostravák.
Nebo soutěžíte s Rootem, kdo bude upadat rychleji?

brk
brk (neregistrovaný) 2002:5e70:5b--:----:----:----:----:----
27. 1. 2012 21:16 Nový

Re: Titulek

celé vlákno

jo, titulek zkrátit, bomamemaločasupičo. ;o)

Angel of Music aura:82
27. 1. 2012 20:45 Nový

Ostrava!!§

celé vlákno

LOL, jak se tu ti folklóři rozčilujou nad neškodným vtipem...

Ondra
Ondra (neregistrovaný) ---.jablonka.cz
28. 1. 2012 21:13 Nový

Re: Ostrava!!§

celé vlákno

A kdyby se v tom titulku objevilo třeba oslovení "čuráku", připadalo by ti to taky jako vtip?

Jiří Huf aura:62
28. 1. 2012 21:54 Nový

Re: Ostrava!!§

celé vlákno

Tak jsem to myslel, díky za pochopení!

Angel of Music aura:82
29. 1. 2012 0:35 Nový

Re: Ostrava!!§

celé vlákno

Pokud by to bylo ze stejné geografické oblasti, tak by mi to přišlo spíše jako přiléhavá diagnoza...

chins
chins (neregistrovaný) 192.168.1.---
30. 1. 2012 22:38 Nový

Re: Ostrava!!§

celé vlákno

tak to by se vám jistě líbily i tyto titulky v celostátním deníku: Kokoti platí daně jak mourovatí, Kolik debilů nalítlo týhle partaji?, Jak vojebat stát na sociálních dávkách, Ministr zase něco dojebal apod. Asi by to bylo ponejvíce vypovídající o té geografické oblasti, o níž mluvíte. Totiž o Česku.

x
x (neregistrovaný) 192.168.1.---
31. 1. 2012 8:31 Nový

Re: Ostrava!!§

celé vlákno

Ono by to predevsim odpovidalo skutecnemu stavu veci.

mattonouzneni
mattonouzneni (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
28. 1. 2012 1:05 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

Ten urážlivý titulek jsem nějak nepochopil. Navíc v ostravštině v tomto tvaru ani nemá moc logiku.

Trapas. Nic než trapas.

Jiří Huf aura:62
28. 1. 2012 9:02 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

Ne, v Ostravě by to takto opravdu zřejmě nikdo nikdy neřekl.
Přesto se mi zdá, jako kdybych slyšel některého ze svých studentů. Vkrádá se pak pocit, jako kdyby bylo autorovi šestnáct let, proti čemuž bych pochopitelně nic neměl, ovšem ta podoba...

Uknown
Uknown (neregistrovaný) 78.108.103.---
28. 1. 2012 11:02 Nový

Re: Moravskoslezský kraj: kdo má nejrychlejší internet, cype?

celé vlákno

Spis si myslim ze nekterejm Prazakum to prijde roztomily.....

Standa
Standa (neregistrovaný) 217.30.71.---
29. 1. 2012 15:01 Nový

Co to je za měřák? Jakou máte konektivitu? Naprosto zavádějící článek

celé vlákno

Já nechápu, že můžete vydávat za relevantní informace z měřáku, který na 100Mbitu klidně někdy naměří 1Mbit? Máte vůbec nějakou novinářskou čest? Nebo jde prostě o to aby to mělo nějakou čtenost a to že je to vypovídající o ničem je jedno??

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem