Hlavní navigace

Změna ve způsobu rozesílání reklamy e-mailem

Jiří Macich ml.

Senát dnes schválil novelu zákona o některých službách informační společnosti, konkrétně té jeho části, která upravuje způsob rozesílání reklamy e-mailem. Jde o změnu, která reaguje na praktické zkušenosti s aplikací zákona o některých službách informační společnosti a vychází vstříc požadavkům Úřadu pro ochranu osobních údajů, který dbá na dodržování zákona, i samotných podnikatelů, říká ředitel legislativně právního odboru Ministerstva informatiky Martin Plíšek. Nová podoba zákona, která…

Senát dnes schválil novelu zákona o některých službách informační společnosti, konkrétně té jeho části, která upravuje způsob rozesílání reklamy e-mailem. Jde o změnu, která reaguje na praktické zkušenosti s aplikací zákona o některých službách informační společnosti a vychází vstříc požadavkům Úřadu pro ochranu osobních údajů, který dbá na dodržování zákona, i samotných podnikatelů, říká ředitel legislativně právního odboru Ministerstva informatiky Martin Plíšek. Nová podoba zákona, která začne platit od 1. srpna letošního roku, rozlišuje mezi stávajícími zákazníky a zákazníky potenciálními. Stávajícím zákazníkům budou obchodníci moci svoji nabídku elektronicky zasílat i v případě, že nebudou mít jejich výslovný souhlas, ovšem za předpokladu, že budou mít zákazníci možnost zasílání reklamy kdykoli odmítnout, uvádí webové stránky ministerstva informatiky. (MI ČR)

Našli jste v článku chybu?
20. 4. 2006 21:46
krakonoš (neregistrovaný)
Takže to znamená jen jedno: Do každé objednávky připsat: REKLAMY NE! a doufat, že to obchodníci budou reklamovat. Asi by bylo lepší, kdyby zákon posílání reklamy povolili jen těm zákazníkům, kteří si to výslovně vyžádají, jenže to by se výrobcům reklam určitě nelíbilo.