Změní Jarek Nohavica podobu hudebního průmyslu?

Hudební vydavatelství vzbuzují vášně nejen u některých zákazníků, ale občas i u části autorů. Známý písničkář Jarek Nohavica se rozhodl vydat své nové DVD s názvem Doma svépomocí bez hudebního vydavatelství. DVD se bude prodávat prostřednictvím jeho webových stránek a zákazník jej dostane na dobírku poštou. Podobný systém distribuce není sice žádnou novinkou, ovšem rozhodně není časté, aby po něm sáhl slavný interpret, který má dveře do hudebních vydavatelství otevřené dokořán. Pokud experiment…

Hudební vydavatelství vzbuzují vášně nejen u některých zákazníků, ale občas i u části autorů. Známý písničkář Jarek Nohavica se rozhodl vydat své nové DVD s názvem Doma svépomocí bez hudebního vydavatelství. DVD se bude prodávat prostřednictvím jeho webových stránek a zákazník jej dostane na dobírku poštou. Podobný systém distribuce není sice žádnou novinkou, ovšem rozhodně není časté, aby po něm sáhl slavný interpret, který má dveře do hudebních vydavatelství otevřené dokořán. Pokud experiment Jarka Nohavici uspěje, může způsobit zájem o podobný způsob šíření i u dalších interpetů, protože se z procesu ztrácí většinou vysoká taxa pro vydavatele. (iHNed.cz)

22 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 10. 2006 21:59

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »