Hlavní navigace

Změny v Run Interactive

Marek Antoš

Včera byla oficiálně oznámena informace, o které si už nějaký čas štěbetali internetoví vrabci na střeše. Na základě dohody mezi akcionáři se z Run Interactive odštěpí ta část, která se dosud zabývala internetovou reklamou, a přejde přímo do mateřské agentury Media Direction/OMD jako její interaktivní divize. Zbytek Run Interactive se bude nadále věnovat tvorbě webových stránek. Současně s tímto krokem dojde ke změně v akcionářské struktuře, OMD se výměnou za mediální část patrně vzdá svého…

Včera byla oficiálně oznámena informace, o které si už nějaký čas štěbetali internetoví vrabci na střeše. Na základě dohody mezi akcionáři se z Run Interactive odštěpí ta část, která se dosud zabývala internetovou reklamou, a přejde přímo do mateřské agentury Media Direction/OMD jako její interaktivní divize. Zbytek Run Interactive se bude nadále věnovat tvorbě webových stránek. Současně s tímto krokem dojde ke změně v akcionářské struktuře, OMD se výměnou za mediální část patrně vzdá svého podílu.

Našli jste v článku chybu?