Přesně tak.Taky mám u všech kontaktů přidánu tuto další možnost.Ale mám na konci přidán ještě křížek.A navíc ty 2až 3 pé(celkem jedno jestli 2 či3) jdou jen na nokiiích.Simensy a samsungy místo pé musí zadat 2až3 znaménka plus.No a když to správně uložíte jako další možnost u konkrétního kontaktu,pak už není co řešit.Cvaknu na tuto možnost,a po 50ti vteřinách přikládám mobil k uchu .O nic víc se nestarám ,nic dál necvakám .A reklamu si tím pádem můžou strčit .......
Takže vážení, službu pro Vás zhodnotím takhle:
průkopnická služba v ČR,já jako zákazník tuhle nabídku vítám, i když musim vyslechnout reklamu, ale jsem rád za minuty zdarma (všechno vztahuju na české poměry GSM služeb)
Každopádně vypadá to že to mají zatím špatně vychytaný - zaprvý sem ještě neslyšel žádný reklamní spot i když sem volal (údajně to mají cílený regionálně) i když to je divný, když je tam inzerent třeba cofidis, který poskytuje půjčky po telefonu. Když sem si nechal přepojit na linku inzerenta, tak mě to přešouplo do linku o2 :-) a když sem si nechal poslat smsku, tak nic nepřišlo. Jsem z Havl.brodu jinak. Mno tohle mě navadí spíš naopak :-) spíš mě vadí, že linka 829 829 829 je dost často přetížená (vypadá že je o službu zájem) a nebo se mi stává, že natukám správné číslo a hodí mi to že na toto číslo se nedá dovolat, ale když ho natukám znovu, tak mě to spojí.
Celkově hodnotim tuto službu jako hodnotnou a o tom že bude úspěšně využívaná (takže zisková) jsem přesvědčen.
Pane novinari, proc pisete, ze po zavolani na ono cislo se zakaznik zrejme dozvi, ze je cela vec jen pro O2. Nebylo by jednodussi na to cislo zavolat a dozvedet se jak to je?
Jenze byste asi zaplatil volání "do ČR", tak by efekt byl sporný, protože trávíte skoro minutu posloucháním reklamy, tzn. by to nebylo zdarma (pravděpodobně).
"Pokud tomuto ceníku správně rozumím, pak typický „průchod“ jednoho volajícího celým Kvídovým systémem (nejprve sponzorský spot, pak produktový spot, a pak přesměrování hovoru na uživatelem zadané číslo) stojí inzerenta 3 + 6 + 3 = 12 Kč (bez DPH)."
Tak tomu asi nerozumite... Ty posledni 3kc jsou za presmerovani napr na infolinku inzerenta.
Měl jsem pochybnosti o délce fakturovaných hovorů a výši částky, a tak jsem po dohodě s pracovnicí zákaznické linky dostal podrobný výpis hovorů.
A zjistil jsem, že všechny hovory, které jsem s Kvídem úspěšně uskutečnil, jsou rozděleny na neplacenou část (spojení na číslo 829 829 829) a placenou část (1 minuta hovoru na konkrétní volané číslo, kterou mi naúčtovali dle tarifu).
Dnes sepíšu reklamaci a budu doufat, že všechno dobře dopadne. Upozorním ještě na chybné účtování přímo Kvída na informační lince 800 225 225.
Funguje to, ale chce to trpělivost a potom dost ušetříte, ale nesmíte to používat na vysvětlení složitého problému. Potom si moc nepopovídáte. Všechno je zdarma i při nulovém stavu kreditu, totéž lze využívat z pevné linky. Reklamací vesměs úspěšných mám za sebou víc a tady je to nejen o trpělivosti, ale také o pevných nervech.
Bohužel, dlouho jim to nevydrželo. Od 23.7. si už z O2 do sítí Vodafone nebo t-mobile přes “Platí to Kvido” nezavoláte. Omezili to pouze na zákazníky O2. V Tiskové zprávě to odůvodnili tím, že v době postkrizové nemají dostatek inzerentů, resp. dost peněz na to, aby jsme si tu minutu do všech sítí volali zdarma. Jak vidno, krize se podepisuje všude.
Souhlasím, je to škoda ... ale přeci jen i do O2 se mě to vyplatí :) My co máme 3 simky od O2 = 3x 80minut mesíčně (v době co to bylo do všech sítí paráda. .. ted už to tak skvělé není no ... ale co naděláme :(
za přesměrování na infolinku (propojení s infolinkou inzerenta) je v ceníku počítáno částkou 5 korun. Pokud je hovor na tuto infolinku placen volaným (zelené linky), je tato slozka nulova.
právě že volání "do ČR" se neplatí, hovor zůstává v síti O2.
Takhle fungují nabídky operátorů, když jste v jejich roamingu. Platí se místní ceny. Pokud budete na dovolený v cizině a budete volat na místní číslo, taky vás to bude stát jejich místní ceny.
Takhle jsem na jedný dovolený využil nabídku místního operátora na SMS zdarma, když samozřejmě zůstanu v jeho roamingu. U jinýho jsem zas měl volání v určitou denní dobu zdarma na místní čísla.
Jde ale o to, když mam zahraniční číslo, jestli mi O2 neustřihne, protože nebudu v jeho databázi čísel.
...má asi takový smysl - nikdo to nebude používat, to by musel být trotl, takže se to po čase zruší a výsledkem bude, že lidem nevadí zpoplatněné hovory a proto je můžeme ještě malinko zdražit a svést to na stoupající ceny ropy :-D
Uvidíme jak dlouho jim tato služba vydrží. Zavedení takového systému stojí řádově miliony. Náklady na získávání inzerentů, obsluhu a jejich fakturaci jsou také nezanedbatelné. No a cílové skupiny asi neboudou vysokopříjmové ale spíše mladší a bez příjmu. Tím pádem je portfolio inzerentů dost omezené na to aby se služba v dohledné době zaplatila a ještě začala vydělávat. Kolem roku 2000 tyto služby provozovalo několik operátorů v Evropě (Británie,, Norsko, Finsko) a dnes? Počítali jsme to v roce 2000 u nejmenovaného operátora a tehdy to finančně nevycházelo. Tak jsem tedy zvědav a u vidíme za 2 roky. Současní inzerenti: Cofidis a Auto ESA prodávají nízkopříjmovým skupinám, to je jasné. Elektroworld je tak na pomezí, MS a RWE můžou vyhodit prachy za cokoliv hlavně když nějaký manažer může tvrdit, že využívá alternativní média a RF Hobby, které prodává časopisy? Záleží na titulu a cílové skupině třeba když si z telefonu zavolá 11ti letý synek a vyslechne reklamu na časopis Doteky štěstí, tak asi nepoběží do trafiky:-).
Nízkopříjmová skupina imho vůbec neznamená, že se jí nedá prodat zbytečný a drahý produkt. Podívejte se na Nike, Adidas atp. třeba.
V zahraničí, kde je volání podstatně levnější a příjmy podstatně vyšší, tato služba samozřejmě smysl nemá. V českých podmínkách se to naopak uchytit může - kdyby ovšem O2 nezabíjel použitelnost této služby tím, že volané telefonní číslo se zadává pomocí tónové volby až v průběhu hovoru. Dost dobře nechápu, proč to nejde realizovat jednoduchou předvolbou, tak jako akčně zvýhodněné volání kdysi používal (a možná ještě používá) T-Mobile.