Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hodnocení webu Malota Production

Radim Malota
Radim Malota
3. 2. 2010 16:18

Hodnocení webu Malota Production

Prosím o zhodnocení webových stránek www.malotaproduction.cz. Zajímal by mě reálný pohled uživatele či případné náměty na zlepšení.
fajmon
fajmon (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
3. 2. 2010 22:20 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Firma, která klientovi nerozmluví (nebo dokonce poradí?) na první stránce větu (na několika webech) "vítejte na našich webových stránkách" atp? ROFL
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 1:12 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Profesionál neleze na diskuzní fóra a nenechá si kritizovat web aby ho zlepšoval. Jak byste se koukal třeba na elektrikáře, kterej by udělal elektriku a pak se ptal (třeba i elektrikářů), jestli to udělal dobře a co špatně. Možná se tím živíte, ale profík nejste. Reference i váš web to jen potvrzují. Vlastně i ten low cost ceník :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě 213.211.37.---
4. 2. 2010 18:54 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
ja bych to spis videl na spam nez potrebu kritiky. Nizkonakladovek je hromada, je potreba se nejak zviditelnit asi :)
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 19:01 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ano, možná případná žádost po mírném poplácání po zádech. Autor možná uvažoval, že když tu jsou ve většině ke kritice předkládány náprostosté hrůzy, tak že dopadne lépe. Holt náběh na smeč :)))
uživatel si přál zůstat v anonymitě 213.211.37.---
4. 2. 2010 19:12 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
ja byl kolikrat za pravdu pokaran, ze jsem zly a ze tomu prd rozumim, tak se musim krotit :) Ale nektere konfrontacni reakce mi i pomohly na zmene nebo utvrzeni mych nazoru...takze se to vyplati byt tvrdy (objektivni)
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 19:19 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Tohle je i můj recept a poznatek z praxe. Člověk ale musí být takový i vůči sobě... a to možná především. Díky ;-)
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 8:43 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ano, především to je důvod proč jsem nechal hodnotit náš web zde, na lupě. Jsme malá firma která dělá především levné webové prezentace, víme že za uvedenou cenu nabízíme kvalitní práci (ale mnohokrát zmiňované - ano, šlo by to udělat lépe, ale cena by byla řádově vyšší) a i přes všechno co jsme tu slyšeli jsme rádi za každý názor. Chceme pořád jít dopředu a za každý (i negativní) názor jsme rádi. Nechtěli jsme slyšet že máme nejlepší web, ale pohled někoho nezaujatého. Každopádně děkujeme všem, kteří se zde vyjádřili.
Radim Malota aura:15
4. 2. 2010 8:36 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Nechat si zhodnotit web není nic špatného. Chceme znát názor lidí, kteří se na stránky dostanou, nechceme být pouze zaujati vlastním názorem.

Co se týče obsahu webů klientů - klient má možnost si na web napsat cokoliv se mu zlíbí, proto má redakční systém.

A co se týče nízkých cen - ano, máme nízké základní ceny, ale to z nás nedělá menší profesionály (jak si pan "Pahejl" myslí).
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 14:29 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ano, není to nic špatného, ale je to neprofisionální. Profík má mít přehled a svůj mozek.

- cílem RS nedí dát možnost klientovi na web co se mu zlíbí, ale nechat ho si editovat stránky.

- nelíbí se mi styl vaší sebeprezentace, je zavádějící, klienty matoucí, přespříliš a nereálně sebevědomý. Vždyť vy ani neumíte správně zarovnat text. Všude centrujete jak u blbečků.

- k cenám, jak už jsem psal. Jestli jsou podprůměrné tak to buďto dotujete, nebo to neděláte tak, jak říkáte. Reference jsou důkazem toho druhého. Zkuste se přihlásit do profesionálních galerií, třeba jen českého designu. Řeknu vám výsledek. Nemáte šanci.
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 8:50 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Nabízíme webové prezentace za cenu blížící se 10 tis., tomu odpovídá styl naší prezentace i nabízený produkt. V RS si kažý klient může změnit/upravit co chce, na začátku má prezentaci připravenou od nás, poté ho nijak neomezujeme.

Jak už jsem zmiňoval, RS používá k editaci obsahu TinyMce (jako většina RS) a ten formátuje inline vloženými styly u každého elementu. Není to jak "u blbečků", ale je to výplod editoru a také je to produkt za 10k. Neděláme stránku po stránce v html, abychom se takových věcí vyvarovali. Potom bychom nebyli schopní prodávat produkt za takovou cenu.

Na závěr - víme že vše jde dělat lépe, ale tomu by odpovídala i cena. Netoužíme vyhrávat ceny za webdesign nebo něco podobného. Snažíme se přinést možnost správy webu a webovou prezentaci za rozumnou cenu malým a středním firmám. Kdo touží po nečem lepším, rád si za to jistě připlatí, i v této diskuzi jsou jistě lidé kteří mají obchodní model jiný.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 20:01 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Lež lež lež. Tiny MCE se dá používat dobře i špatně. Hrubou chybou je ho používat stylem žádné externí css, budem to formátovat až uvnitř (to jsou ty inline css). Jestli očekáváte od zákaníka že si bude sám nastavovat styly otrávíte ho tím a výsledek bude s největší pravděpodobností tristní. Z toho co píšete vidím, že netušíte, že se to dá dělat lépe a to dokonce tak, že vám to v důsledku ušetří čas a klient bude mít jasně definované styly a nebudu tak bourat koncepci webu. Takže, je to jak u blbečků, to že víte, že weby jdou dělat lépe neomlová to, že za mrzký peníz prodávate mizerný produkt a prezentujeto to jako profesionální práci. Tohle je přesně ten nemorální postup, který je při mém podnikání neakceptovatelný. Opakuji, dělejte to jak chce, za mnou pak chodí klienti s weby, jako jsou ty vaše. Ano, jsou to také malí a stření klienti, pouze už pochopili, že je lepší web dražší a dobrý místo levného a mizerného.
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 21:10 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Dovolil bychsi tvrdit že v tomto nemáte pravdu (ač očividně jste znalec). Inline styly se přepisuje nastavení externího stylu, externí styly jsou samozřejmě definovány.

Hledáte pouze na všem drobné nedostatky (ač nejde o žádné chyby) a omíláte je stále dokola. Vy (tvrdíte) že prodáváte weby za řádově vyšší částky. Je samozřejmé že vy těch pár inline stylů za ty peníze odstraníte.

Naopak my prodáváme levnější weby, u klienta rozhoduje cena. My mu ale nedodáme žádný "mizerný" web jak tvrdíte, ale kvalitní produkt za relativně nízkou cenu. Znovu (a může se to opakovat stále a dokola) se soustředíme na jiné portfolio klientů, kteří také neočekávájí např. že ve zdrojovém kódu nebude jediný inline styl nebo že budou mít prezentaci na úrovni ČEZu.

A k Vašemu podnikání - tak se pochlubte kolik u Vás stojí web a na jakou částku přijde klienta zdrojový kód bez jediného inline stylu. A znovu - naše práce je profesionální, není naprosto dokonalá, ale jsme schopni tuto kvalitu dodat za přijatelnou cenu. Vy nabízíte dražší produkt, dle Vašeho tvrzení dokonalý, tak se i těchto drobností vyvarujete.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 21:40 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ok, už vás nechám. Tohle by bylo fakt na dlouho a nikam to nevede. Všechno dobré.
Lookster
Lookster (neregistrovaný) 77.93.216.---
4. 2. 2010 9:02 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Přesně tak, nemyslím si že firma musí z lidí tahat peníze aby to z ní dělalo profesionály.

Design webu je hezký, příjemný na pohled, na webu se dobře orientuje. Bod navíc za to, že Vás, ač to děláte profi, zajímá názor ostatních.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 13:55 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
To není o tahání peněz, ale o adekvátně zaplacené práci. BMW je někde jinde než Wartburg a mnohem vyžší cena u BMW primárně neznamená, že z Vás tahají peníze. Kvalita něco stojí a když se dělá špatný návrh, stráví se na něm méně času, než na návrh vyladěném a vypiplaném. Holt někdo to dělá tak a druhý onak. Molota design prodává weby za cenu průměrného gr. návrhu. Buďto to dotuje, nebo nedělá naplno.
Radim Malota aura:15
4. 2. 2010 14:28 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Dnes je to první aspoň tročku rozumný názor co z Vás vypadl (s prominutím).

Jen by mě zajímalo - pro jakou společnost pracujete Vy? Očividně nejlepší a patřičně drahou, ne? V rámci Vašich názorů se pochlubte Vašim portfoliem nebo za jakým projektem stojíte, ať máte své odborné názory čím podložit.

Zaměřujeme se na malé a střední firmy, tomu odpovídá cena našich služeb. Nesrovnáváme se např. se Symbiem, které pracuje jinak, za jiné peníze a především pro jiné klienty.

Pokud nechápete tento rozdíl (ano, už podle našeho ceníku), nemusíte v této diskuzi pokračovat. Očividně Vás především irituje cena, za jakou jsme schopní web vyrobit, protože u Vás za tu cenu dostane klient pouze průměrný grafický návrh.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 15:10 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Že budete chtít kritiku podloženou portfoliem jste mohl zmínit už když jste zakládal dikusi. Nepracuji pro nejlepší společnost, ale snažím se svou práci dělat co nejlépe a i co nejpoctivěji. Nematlám med kolem huby frázemi o zbytečně vysoké ceně a nepodbízím se tak na úkor konkurence. Rozdíl mezi zaměřením Symbia a vámi chápu, ovšem vy v podstatě říkáte že cena průměrného návrhu je přemrštěná :) Že vy děláte průměrný návrh za adekvátní cenu s čímž nemůžu souhlasit. Dělejte si to za kolik chcete, já pouze říkám, že udělat profesionální web za baťovskou cenu (manipulativní technika) 9.9 kkč je hodně, hodně těžké :)
Hana
Hana (neregistrovaný) 67.159.44.---
4. 2. 2010 9:26 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Nechápu, proč (obzvášť tady, na lupě) neregistrovaní rádoby odborníci horlivě o všem diskutují, ale dokáží jenom kritizovat? O co Vám jde? V tomto tématu se požadovalo hodnocení webu a tomu jste se vyhnuli a komentujete všechno okolo. Naučila bych se tedy číst než budu rozhazovat rozumy:-)
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 14:12 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Haničko :) Pán chtěl kritiku. Kritika může být jak pozitivní, tak i negativní. Takže ok, budu konkrétní. Stahnout si z webu free ikony a tvořit na nich profesionální služby je trapné. Čekal jsem, že se to carousel menu bude hýbat, no mám laťku nastavenou někde jinde. Logo je naprosto klišoidní, bez nápadu a špatně zpracované. Drobečková navigace na tak malém webu je trapná. Hledání jakbysmet. Inline CSS jsou důsledkem čeho? Dělat odborná školení o webu je při takové úrovni práce pěkná drzost.

P.S.: Poněkud drsnější forma mých příspěvků pramení z filozofie kdo chce kam, pomožme mu tam. Pokud někdo chce zadarmo poradit a udělat si auditek zadarmo musí počítat s rizikem, že to bude bolet.
Radim Malota aura:15
4. 2. 2010 14:33 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ano, stál jsem o kritiku, to nepopírám. Ovšem někomu (asi) šlapeme na kuří oko a negativně kritizuje co to jde.

Nevidím důvod proč by se mělo menu hýbat, z mého pohledu je to trošku naivní představa, že aby byl web profesionální, musí se něco animovat. V tomhle je Váš názor na úrovní průměrného gymnazisty.

Logo se Vám líbit nemusí, ikony také ne, až navštívíte některé naše školení, hodnoťte jej. Takové křiklouny, kteří pouze anonymně hází špínu na jiné, známe.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 15:19 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Nekritizuji co to jde, jen jsem se na Váš web lehce podíval a napsal vady, které mě na první pohled zaujali. Hloubkový audit vám tu dělat nebudu. Evidentně máte hodně omezený rozhled v oboru, protože to, o co jste se snažil je tzv carousel menu a obvykle se na webech hýbe http://bit.ly/9KfjyV vy ho máte invalidní. Prostě se vám to jinde líbilo a tak jste to udělal po svém dle vašich schopností. Školení bych nenavštívil, protože jste mě vaším webem nepřesvědčili, že jste profesionálové. Myslím, že by to byla dost velká zívačka "0
Eddie
Eddie (neregistrovaný) ---.dozimont.net
4. 2. 2010 18:23 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ceny jednotlivých příplatkových služeb můžete nalézt v ceníku.

A cenik nikde ... kouka na me 404-ka
Klient
Klient (neregistrovaný) ---.vychcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
5. 2. 2010 18:40 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Naše firma patří mezi zákazníky firmy Maloty Production. Překvapuje mne, jak jste se pustili do hodnocení webu firmy a nenechali na něm nitku suchou. Pokud si ale všimnete, tak ceník už byl doplněn, většina připomínek byla akceptována a
firma na názory většiny kritiků reagovala pzitivně.
My jsme s přístupem i s výsledkem firmy Malota production byli spokojeni a nehodlám tu uveřejnit naše webovky a podrobit je kritice laiků i tzv.odborníků.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 19:42 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Tak dost. Jestli někoho chcete despektivně nazývat tzv. odborníkem, když nemáte ani páru o tom jak se dělají weby, minimálně ukazujete na svůj mizerný rozhled. Kdyby jste si diskusi přečetl celou, zjistil byste, že Malota reagoval na kritiku s despektem a obhajoval zjevné chyby na svém webu. Kritika byla věcná, konkretní a zasloužená. Že chybí část webu a je tam 404 se stává, ale rozhodně je to trapné a neprofesionální. Místo aby pan Malota mlčel, popřípadě uznal chyby, ješte se tu obhajuje a pořád nazývá své produkty jako profesionální i když už mírně ustoupil z pozic a doplňuje to jako že profi v rámci možností. Jste stejně ubohý jako zhotovitel vašeho webu, konkrétní kritika je pro vás výzva pro její bagatelizaci a despektu k tomu kdo ji přináší.
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 21:21 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Opět (pro pana Pakrbce, ostatní už pravděpodobně pochopili) bych rád upozornil že nepřinášíme naprosto dokonalé weby, ale kvalitní weby za přijatelnou cenu (omlouvám se, vím že už to zaznělo několikrát), mimo jiné za cenu za kterou Vy nevyrobíte ani grafický návrh.

Možná jste jinde, možná ne (máme jen Vaše tvrzení), ale nám konkurence v žaludku neleží. Víme že jsou firmy které webu udělají za 5 tisíc, jsou firmy které web udělají za 300 tisíc. Nebudu tu ale kvůli tomu dělat scény a přetvářet to v osobní boj. Konkurence byla a bude.

Vy když jdete do obchodu tak nařknete prodavačku že prodávají šmejdy když mají zárověň jogurt za 5 Kč a za 30? V jogurtu za 30 asi bude větší podíl ovoce, pravděpodobně bude kvalitnější. Koupíte si ten, který pro Vás znamená nejlepší poměr cena/kvalita. Pokud jogurty prodáváte, už podle složení poznáte že je některý lepší a jiný horší.

Tohle je ten samý případ. Asi se orientujete a máte v oblasti přehled. Na všem se dají nalézt chyby. Nedělejte si ale prosím z této diskuze osobní boj. Jediný kdo tu mluví s despektem jste vy. Vaše názory propagujete téměř polovinu diskuze.

Není ani vzdáleně zábavné Vám stále dokola vysvětlovat zřejmé. Tak snad na příkladu s jogurtem konečně pochopíte o co tu kráčí:-)
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 22:14 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Na vašem jogurtu je cenovka na 5,- Kč s dovětkem, že je tak dobrý jako ty za 30,- Kč, které jsou předražené. Snažíte se odvádět pozornost nepřiměřeným přirovnáním s 300 000. Osobní boj to není, to vy jste zavedl diskusi tímto směrem, když jste zpochybnil kvalitu diskutujícího a měl nepřiměřený požadavek na předvedení jeho portfolia.
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 8:55 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Aby se to nehýbalo byl záměr. Ano, podobné věci se většinou hýbou, existuje spousta již hotových řešení jak pro Flash, tak například pro jQuery, ale netoužili jsme po něčem takovém. Ne každý návštěvník touží po pohybu a relativně zbytečné zátěži počítače. Navíc u šesti položek je pohyb zbytečný, když se bez problému vlezou na jednu obrazovku. Takže nakonec, ač se Vám možná zdá "invalidní" nebo "že na to nemáme schopnosti", pravda je jinde - záměr byl jiný, řešili jsme to jinak.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 20:05 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Přesně, takže nakonec jste pochopil proč jsem předpokládal pohyb. Neřekl jsem že by to bylo lepší, ani že to tak mělo být, ale tenhle styl ve mě carousel evokoval podvědomí očekávalo pohyb. A to je ta chyba!
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 20:52 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Upřímně už netuším oč Vám jde. Za svou práci se nepostavíte, neustále tu předhazujete jedno moudro za druhým a z nějakého důvodu jste si z toho udělal osobní boj.

Co Vás tak štve? Že prodáváme levné weby? Už asi všichni v této diskuzi pochopili že prodáváme weby za nižší cenu než vy, že vy nabízíte špičkovou kvalitu (nebo to tvrdíte) a že my jsme dle Vašeho názoru břídilové.

Pokud se Vám Vaše skvělé a drahé weby neprodávájí tak jak si představujete, spravujte si náladu laskavě jinde. Už jsme pochopili že dle Vašeho názoru nestojíme za nic. Přišli jsme si sem poslechnout (asi nečekaně) i názory jiných a chápeme že nemáme dokonalý web. Nesnažíme se o naprostou dokonalost, ale o kvalitní web za přijatelnou cenu.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 22:26 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Za svojí prací stojím. Na ostatní již bylo odpovězeno, nebo mělo svojí reakci.
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 21:26 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
To není žádná chyba, že se to netočí byl záměr (a má to spoustu důvodů proč se to netočí) a za výsledkem si stojíme.

Chápu že Vaše weby se točí/hýbou/poskakují a že je to nejlepší řešení. My jsme o tohle nestáli, proto to tak není. Děláte weby jinak, prosím, máme jiný názor a to není přece chyba. Nebo nově určujete i standardy na webu? Co mohu udělat pro získání certifikátu Pahejl Web 2.0? :-)
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 21:48 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Absolutně nepochopil a ještě vyvozujete absurní závěry o našich webech. Ach jo...
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
6. 2. 2010 2:04 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Snažíte se mě zesměšňovat a směšný jste sám, ale jak chcete, řekl jste si o to. PaHejl certifikát se neuděluje za jeden web, uděluje se obecně za jakkost práce. PaHejl Web 2.0 certifikát uděluji amatérské skupině Malota Production za tuto nezáslužnou činnost:

- pouštíte nedodělané weby klientů ven
- oblbujete klienty, že děláte profiweby za adekvátní cenu
- jedete weby dle jedné šablony (přitom to jiným vytýkáte - rozhovor czech times)
- směšně cpete počasí na weby kde neplní žádný účel
- tvoříte weby s minimálním přínosem pro zákazníka
- neumíte pořádně implementovat TinyMCE
- za lásku k vystředěnému textu a příšernou typografii
- nedodržování obecně zavedených konvencí při navigaci na webu
- děláte si rozhovory sami se sebou (mažete med kolem huby, oblbujete) viz sekce media na vašem webu a rozhovor pro czechtimes (web vaší Buzines mana-žerky)
- vše filozofie je nacpat web i tomu, kdo ho nepotřebuje
- neschopnost přijmout kritiku, přebujelé ego, neúčinnou demagogii a talent nabíhat si na vidle
- to jak to děláte je ukázkový příklad toho, jak se to dělat nemá!
- a další a další... Gratuluji!

********************************************************

certifikát na památku ke stažení zde: http://ulozto.net/3894690/pahejlweb20.pdf

********************************************************

medohuborozhovor z czechtimes je zde: http://ulozto.net/3894694/czechtimes.pdf

********************************************************

P.S.: doufám že přijde doba, kdy si budete moct tento certifikát vyvěsit v kanceláři jako vzpomínku na krušné začátky.
Sentence
Sentence (neregistrovaný) ---.digitalniservis.cz
6. 2. 2010 8:17 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Tuhle diskuzi sleduji už od začátku a nakonec se musím zapojit také. Ano, také anonymně, protože by mi také nebyly příjemné Pakrbcovy útoky.

Jsem člověk který stojí za několika úspěšnými internetovými projekty, tak věřím že mám k tématu co říct. Nebudu svou práci dokládat, koneckonců nikdo v této diskuzi nedokládá odbornost svých názorů.

Z mého pohledu se jedná u Malota Production kvalitu odpovídající ceně, většina z nás by se na takovou cenu za prezentaci ani nedostala. Každý má byznys postavený jinak, nevidím důvod proč si konkurence (Pakrbec) léčí ego.

Každopádně čtenář si udělá obrázek, stačí vygooglovat Pakrbec a každý zjistí o co jde. Nenapíšeš jediný kladný příspěvek, každým jedním se snažíš něco shodit nebo zesměšnit. Ale zároveň se ale skrýváš za anonymitu. Jsi typ uživatele, kvůli kterému by měly být tyto diskuze jen pro registrované.

Myslím si že kdybys byl takový profesionál jak děláš, bereš to s nadhledem, takhle tady jenom brečíš jak malé dítě a útočíš zbytečně. Všichni už chápou že si myslíš své o této firmě, ale uvědom si že ne všechny zajímají jen tvé názory. Nedělej si z toho osobní jeviště.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
6. 2. 2010 15:04 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Člověče, uznávám, že jsem trošku prudší povahy a nechal jsem se unést trošku víc a že to bylo přímé až netaktní. Avšak měl byste vědět, že já červený hadr v plén neházel. Rozhodně nad ničím nebrečím a to, že mé názory všechny nezajímájí se dá aplikovat i na vás. Pokud někdo odpoví tak, že je to zároveň vízva k rekci, vy asi upouštíte od reakce, já odpovídám. A k té registraci a různým omezením pro diskuse na internetu, potažmo kradmému omezování svobody slova se snad na tomhle serveru vyjadřovat nemusím.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
6. 2. 2010 15:15 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ano, pravopis. Vidím to.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.broker.freenet6.net
6. 2. 2010 10:22 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
PaHejl certifikát se neuděluje za jeden web, uděluje se obecně za jakkost práce. Hujer, ale ta kanka v tvym veku, to je vostuda... :P
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
6. 2. 2010 14:48 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ano, udělil jsem patřičně intenzivní pohlavek. Díky! :P
Eddie
Eddie (neregistrovaný) ---.dozimont.net
4. 2. 2010 17:57 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Mohu Vas, vazeny pane, ujistit, ze pan Pakrbec je profesionalne zcela nekde jinde, nez jste evidentne vy. Ergo ...jemu vazne nemuzete slapat na kuri oka. On si za svou praci stoji. A docela me mrzi, ze jej povazujete za kriklouna a gymnazistu. A ze je tu anonymnne ...nedivim se. Ja take. Jak jsem jiz uvedl ... ne snad proto, ze bych se stydel ... jen za to, ze tu vubec reaguji, ale uz jsem proste nevydrzel. Vazeny pane, nevim jak vy, ale ja si vazim kazdeho nazoru, ktery me muze posunout nekam dal ... a je mi zcela jedno od koho pochazi ... jsem za ne vdecny. Co kdyby jste na chvilicku opustil aroganci a jakysi narcismus a jen se zamyslel, jestli jen tak nahodou nema one krikloun treba v necem pravdu ......
Eddie
Eddie (neregistrovaný) ---.dozimont.net
4. 2. 2010 18:19 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Vazeny pane. Nerad kopu do mrtvol a rozodne nemam ve zvyku podryvat neci snahy se prosadit. Proto jsem chtel zhodnotit Vami nabizene sluzby, ale co se po kliknuti na odkaz ceniku nestalo ... STRANKA NENALEZENA ... ceny jsou tak nizke, ze je nemuzete zverejnit. Nebo jste tajemny jako hrad v Karpatech. Skoda ...
Radim Malota aura:15
4. 2. 2010 18:31 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Děkuji za upozornění, na stránce opravdu byla chyba v prokliku (starý link). Nyní je již vše opraveno.
Eddie
Eddie (neregistrovaný) ---.dozimont.net
4. 2. 2010 17:51 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Hanicko ... Taktez se nebudu registrovat. Ne proto, ze bych se stydel za svou malickost, ale spise za to, ze se teto diskuze vubec ucastnim. Jenze uz jsem nemel silu nereagovat. S panem Pakrbcem Pahejlem plne souhlasim ... minimalne v tom, ze pokud chce nekdo verejnou kritiku ... musi pocitat se vsim. A jen tak mimochodem, zminovany web je nejen nenapadity, ale ma i okopirovanou filozofii, a rozdeleni jednotlivych prvku jednoho nejmenovaneho webu, ktery se pred nekolika mesici velice dobre a ve velice kratke dobe po zverejneni umistil ve svetove galerii webu. Coz jiste o necem vypovida. Mylsim, ze pokud nekdo nabizi profi sluzby, nemel by kopirovat to, co je nekde umisteno a rozhodne by nemel pouzivat cizi graficke prvky. O inline stylech se snad ani nebudu zminovat ... to uz se hezkych par let nedela.
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 8:31 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Co se týče designu webu, v žádném případě jsme ho odnikud neokopírovali. Web jsme dělali od nuly sami a bez kopírování světové galerie nebo kohokoliv jiného. Ono ve webdesignu je velmi težké udělat něco, co někde jinde v podobné verzi nefunguje. Stačí se po internetu rozhlédnout. Každopádně se jedná kompletně o náš výtvor.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 20:21 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ty ikony v tom carouselu jste si taky dělali?
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 8:38 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
A co se inline stylů týče, každý ví že by se jim měl vyhnout. Bohužel pokud chce klient v redakčním systému přepsat některé z defaultních css pravidel, udělá se to takto (každý ví jak funguje TinyMCE). Ano, šlo by to lépe, ale vzhledem k nastavené cenové hladině pro nás není možné dotahovat web k dokonalosti. Předpokládám že pokud klient touží po něčem takovém, není problém najít si jinou společnost, která mu webovou prezentaci udělá za řádově vyšší částku, ale také bez těchto drobných detailů (jako jsou inline styly).
Petr
Petr (neregistrovaný) 69.41.173.---
4. 2. 2010 9:47 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Design je dle mého názoru povedený, kód validní, orientace přehledná, ovšem nic jiného se nedá čekat, když to děláte profi. Jen bych zkrátil keywords a description.
Lucy
Lucy (neregistrovaný) ---.proxyweb.net
4. 2. 2010 11:32 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Jsem jedna z klientů a musím říci, že si nemám na co stěžovat - redakční systém je snadno pochopitelný, design webu mi udělali podle mých představ a všechno bylo hotové velmi rychle. Navíc mi web pravidelně zdarma vylepšují. Která firma tohle dnes dělá? K novému webu Malota Production: moc se Vám moc povedl!
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 14:13 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Takz máte na webu počásí? jééé :o) Ti jsou šikovní, že?
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 18:50 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Tak tohle je fakt hnusnej fake komentář schovanej za anonymní proxy. Tomuhle má věřit kdo?
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 21:35 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
No, ono jde o to, že pokud tu někdo jede přes anonymní proxy, je to vysoká pravděpodnost, že je to člověk co se už vyjadřoval a chce se podpořit novou id. Chápeme?
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 16:09 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
No, nakonec Malota Production dělá to SEO na jedničku. Na KW "Malota Production" v Google je tahle diskuse už na třetí pozici. Gratuluji :)))
Lookster
Lookster (neregistrovaný) 77.93.216.---
4. 2. 2010 17:31 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Tohle ti trošku ujelo, ne? Co bys čekal? To by asi musela tahle diskuze být na první pozici abys mohl takhle vykřikovat.

Ale co jsem se díval ne lupě, všude všechno jenom kritizuješ a děláš ze sebe odborníka bez jakéhokoliv důkazu že odborník jsi. Kolik ti je? 18? Tak bych to tipoval, čím víc toho napíšeš, tím víc dokazuješ že jsi jenom trouba co machruje.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 18:00 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Prvním třem větám bohužel nerozumím. Proč by měla být na první pozici? A proč bych měl dokazovat, že jsem odborník, ty tu taky nepředkládáš svoje portfolio jako důkaz a podporu argumentů když něco napíšeš. A i když to budeš dělat, nic mě nezavazuje abych tak činil také. Pokud ti mé argumeny připadají nesmyslné, tak oponuj. Tohle je jen ubožákův výkřik do tmy :)
Radim Malota aura:15
4. 2. 2010 18:37 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Jsme firma, která se zaměřuje na webové prezentace malých a středních firem za přijetelnou cenu.

Nemáme Ambice konkurovat velkým firmám zaměřujícím se na velké klienty, snažíme se přinést firmám i živnostníkům kvalitní webovou prezentaci se snadno ovladatelným redakčním systémem.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 18:41 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Tak se snažte a vzdělávejte. Držím palce...
uživatel si přál zůstat v anonymitě 213.211.37.---
4. 2. 2010 18:47 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
ad design:

pekny, celkem prijemny prvni dojem. Ale prijde mi moc maly kontrast polozek menu vuci pozadi a to nejsu slepejs. Navic mi zaclo vadit, jak je vse velke - moc informaci na jedne strance a jeste vse v megablocich. Nevim, co jste zamysleli s velikosti fontu, ale ja na Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; cs-CZ; rv:1.9.0.11) Gecko/2009061118 Fedora/3.0.11-1.fc9 Firefox/3.0.11 to mam vsechno tak velke, ze se to skoro neda cist + obsah div pagebox spravne overflow skryvate ale ja to mam teda osekane a vypada to blbe.

ad ceny: nechapu, co Pakrbce tak vytaci, to je preci vec kazdeho, jak si nastavi obchodni model. Nekdo preferuje udelat jeden kvalitni projekt za odpovidajici cenu, jiny stejnou castku vydela u 10 rychlobastlu. Co je lepsi, necht si kazdy urci sam ;-)

ps: nektere reference bych snad radsi smazal, protoze to jsem se celkem lekl


ad ja jako anonym:
ano, schvalne se neprihlasuji z celkem jasnych duvodu. Jsem freelancer, autorem mensich projektu na klic v hladine cca do 100k
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 2. 2010 18:58 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
V pohodě, jak jsem psal, cena mi je buřt. Jen říkám, že nejde udělat profi web, jak říkají, za takové peníze. Koneckonců neříkáte nic jiného než já, že ty reference odpovídají dané cenové hladině (rychlobastl), ale profesionalita vypadá jinak...
uživatel si přál zůstat v anonymitě 213.211.37.---
4. 2. 2010 19:32 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
presne tak, jenze tady boucha na dvere spis ta pricina - spousta zakazniku nehleda kvalitu, ale spis "co nejlevneji, nejlepe zadarmo", protoze "stranky umi preci udelat kazdy, tak jaktoze je to tak drahy" .... "tady Lojzik dela taky pekny stranky" (Lojzik prodava za 3 tisice Joomla se sablonou)....
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 8:25 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ano, je to tak, ale i my jsme pro spoustu klientů drazí, netvrdím že přinášíme dokonalost, ale přinášíme kvalitní výsledek odpovídající ceně. Samozřejmě když klient investuje 100 tis. do webu, vypadá jinak, to nikdo nepopírá.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 20:24 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Nepřinášíte. Když si váš klient najede web a udělá ve webnode, nečem podobném, ušetří a kvalita bude srovnatelná.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.broker.freenet6.net
5. 2. 2010 20:35 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Panove, nechcete si tu delku penisu a to kdo dal dochcije resit nekde privatne? :P
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 20:58 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Byl bych velmi rád, výkřiky anonymního uživatele Pakrbce Pahejla, které zabírají takřka polovinu diskuze a jeho věčně opakované odborné názory už patrně nepřijdou nemístné jen mě.

Věřte mi, opakovat stále a dokola že náš obchodní model je jiný (což ho nečiní špatný, jak uživatel PP tvrdí) je únavné. Neustále opakovat zřejmé a odrážet zbytečné útoky (ještě jednou, ano prodáváme weby za 10 tisíc, nejsou naprosto dokonalé) je k ničemu.

Stál jsem o kritiku, jsem rád že jsem slyšel názory ale je z mého pohledu zbytečné si z toho dělat osobní boj. Pan Pakrbec Vám za 10 tisíc neudělá ani návrh, tak o čem se pořád bavíme. Náš produkt uspokojí jiného klienta. Víme to, snad to konečně pochopí i místní křikloun.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.broker.freenet6.net
5. 2. 2010 21:07 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
výkřiky anonymního uživatele Pakrbce Pahejla

Joo, to vite, neni anonym jako anynom. Viz "Tak tohle je fakt hnusnej fake komentář schovanej za anonymní proxy. Tomuhle má věřit kdo? :-)))

Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 21:33 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
No, ono jde o to, že pokud tu někdo jede přes anonymní proxy, je to vysoká pravděpodnost, že je to člověk co se už vyjadřoval a chce se podpořit novou id. Chápeme?
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.broker.freenet6.net
6. 2. 2010 10:20 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Zatimco by blbec mohl jet stejne anonymne napr. pres IPv6 tunel nebo pres "neanonymni" karneval.cz, ze? :P
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
6. 2. 2010 15:09 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Ano, nebylo by to tak okaté a já bych nereagoval ;-)
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 21:35 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Kvalita nebude srovnatelná, ani vzdáleně ne. To je Vaše tvrzení, a pouze tím graduje Vaše nenávist k našemu podnikání. Už jsme pochopili že Vám ležíme v žaludku, že se dočkáme pouze dokola "carousel se nehýbe jak bych chtěl" - "za Vaši cenu nevyrobím ani grafický návrh" - "máte ve stránce inline styly" - "ikony jste si nevyrobili sami" - "na webu jsem Vám našel nefunkční link".

Je smutné že kvůli jednomu nechápavému samozvanému odborníkovi se řeší ta samá věc stále dokola. Jsem rád že jsou tu názory na web a naši práci, pro každého (snad kromě uživatele PP, který je dokonalost sama) je kritika přínosná, jsme rádi že jsme slyšeli názory jiných, ale pokud bychom náhodou potřebovali něco slyšet znovu, můžeme si to přečíst o pár řádků výše.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 21:46 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Nejsem samozvaný odborník, to samé se dá tvrdit o vás a nikdo to nedělá. Prostě netvrďte, že jste si všechno dělali sami a tak dále. Jednoduše si pořád nabíháte na vidle. Ještě jednou opakuju, že je mi ÚPLNĚ ŠUMÁK za kolik děláte weby. Nepodsouvejte mi vaše vývody. Nejsem dokonálý a už jsem to psal včera, nedělám pro nejlepší společnost. Snad si z této diskuse vezmete i jiná ponaučení, která se přímo netýkají mé osoby.
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 21:48 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Na vysvětlení pro čtenáře: jsme firma prodávající weby za ceny blížící se 10ti tisícům, které provozujeme na vlastním redakčním systému, abychom klientům umožnili pohodlnou, ale také snadno pochopitelnou správu jejich webové prezentace.

Snažíme se přinést kvalitní produkt za přiměřenou cenu. Systém pravidelně zlepšujeme všem klientům zdarma, tak aby jejich prezentace držely krok s dobou.

Netvrdíme že jsme nejlepší na trhu, snažíme se získat zákazníky přijatelnou cenou, zajímavým produktem a kvalitou. Pokud klientovi z nějakého důvodu nestačí námi prezentované služby, stačí si vybrat jinou z nepřeberného množství firem, které nabízí tvorbu webových stránek.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 21:51 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Managerská propaganda a matlání medu kolem huby. Proč to pořád děláte? Tohle byl přesně ten důvod pro flame.
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 22:05 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
To přece není žádná propaganda a už žádné matlání medu - je to realita jak fungujeme, netvrdíme že jsme něco víc, šli jsme s kůží na trh (respektive na lupu :-) a jsme rádi za reakce.

Váš názor již známe, orientujeme se na jiné zákazníky a nabízíme jiný produkt než vy, neproklamujeme naprostou dokonalost. Neděláme ze sebe víc než jsme, jsme ti kdo mají všechny karty na stole.

Doufám že už přestaneme omílat fakt že levnější věci nedosahují takové kvality jako věci dražší. A také doufám že již budu moci přestat bránit zbytečným útokům na naši práci. Nejsme žádní tragédi, jak z nás v této diskuzi děláte.
Pakrbec Pahejl
Pakrbec Pahejl (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 2. 2010 22:24 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Nic tu neomílám a jak je patrné ze sledu otázek oponuji přímo. Je mi jasné, že je vám to nepříjemné a v diskusi nejste dobrý oponent, ale to neznamená, že svoji pěstěnou přezdívku nechám napospas zcestným argumentům :)
Radim Malota aura:15
5. 2. 2010 21:58 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Pro odborníky:

Carousel efekt - naším záměrem bylo aby tento efekt byl statický, pokud bychom chtěli pohyb můžeme použít jedno z desítek volně dostupných řešení a bez problémů toto implementovat.

Inline styly - TinyMCE používá externí css, pokud se má defaultní nastavení přepsat, TinyMCE použije inline styl. Web jsme spustitli pár dnů před touto diskuzí a nebyly odladěny všechny detaily. Samozřejmě i časem i tyto prvotní neduhy naší prezentace doladěny.

404 - Ano, nedopatřením se nám na webu objevil nefunkční odkaz uvnitř jedné ze stránek. Děkujeme za upozornění na tuto chybu, chybu jsme již odstranili.

Ikony - jedná se o volně dostupné ikony, líbily se nám, proto jsme je použili. Licence pod kterou jsou uvolněny toto použití umožňuje, není důvod to skrývat.

Doufám že už jsem v tuto chvíli pokryl vše vytýkané.
Ivan
Ivan (neregistrovaný) 78.128.144.---
5. 2. 2010 23:21 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Nechapu proc pan Malota nepouzije treba googl a nenajde si par rad ktere tady padly a nepoucite se (prece nechcete delat celou dobu porad stejne kvalitni weby ? ). Sam jsem se o necem zase poucil(o tvorbe webu) a to jste snad svym prvnim prispevkem chtel vy pokud se nemylim ?
Miloslav Lešetický aura:100
6. 2. 2010 10:47 Nový

RE: Hodnocení webu Malota Production

celé vlákno
Souhlasím (nerad) s Pakrbcem Pahejlem, který tvrdí, že skutečný profesionál neobráží diskusní fóra a nedává svou práci ke kritice. Když už má tu potřebu, má využít k tomu určená místa (WebTop, Křišťálová Lupa, CSS Awards, případně rozličné, třeba i zahraniční, CSS galerie a podobně), kde se mu dostane zpětné vazby od profesionálů z oboru.

Pokud už ale vyleze se svým dílem na veřejnost, musí být připraven i na trpké poznání, že se ve své práci dopustil několika zásadních prohřešků proti dobrým webdesignerským mravům. Zkusme shrnout ty nejzásadnější:

1. Hlavní navigace webem (tak trochu Carousel menu) trpí absolutním nedostatkem kontrastu. O devadesát stupňů otočené texty vyvedené světle zeleným písmem jsou na mém LCD absolutně nečitelné a tedy zbytečné.

2. Z hlediska použitelnosti je vraždou na uživateli zásadní nepodtrhávání odkazů v textu. Projít web znamená brouzdat myší po obrazovce a uvažovat, co by asi tak mohlo býti odkazem. Tento prohřešek je o to horší, že se nedržíte alespoň jednotné barvy (jednou jsou odkazy modré, jednou hnědé, jednou tučné, pak zase vyvedené kurzívou). Výsledkem je absolutní zmatení obyčejného uživatele.

3. Kodérovi bych sebral na tři měsíce prémie minimálně z pěti důvodů:
- zadává blokům nesoucím text (tedy obsahovým boxům) pevnou výšku s overflow:hidden, což znamená, že text se při mírném zvětšení písma ztratí do nenávratna
- text v IE zvětšit nelze, protože kodér si vystačil s definicí písma v PX - fuj
- prázdné odstavce ve zdrojovém kódu nepůsobí solidním dojmem, proč tam jsou? Zná kodér CSS vlastnost padding?
- chybí tisková verze
- TinyMCE umí pracovat i s třídami a není nutné používat inline styly (i když právě tohle za velkou chybu nepovažuji). Spíše dokazuje fakt, že váš kodér nebo programátor manuál k TinyMCE nečetl dostatečně pozorně.

4. Člověk odpovědný za typografii zřejmě požil. Jinak si neumím vysvětlit důvod, proč je většina textu zarovnaná na střed, část do leva a část do bloku (což u šířkově menších obsahových bloků vytváří nehezké "řeky"). Obrovsky dlouhé řádky v jiných částech webu se navíc špatně čtou.

5. Když už děláte redesign a měníte navigační strukturu webem, máte si ošetřit nedostupná URL z původní prezentace. Většina odkazů z http://jdem.cz/dvmb6 vrací vyhledávačům chybovou hlášku 404, což je zbytečné. Mnohem lepší by byla 301 (minimálně se totiž okrádáte o případné ranky, které původní stránky mohly vlastnit) a přivádíte návštěvníka webu na nerelevantní stránku.

Tolik ve zkratce. Na kompletní zhodnocení bych potřeboval více času. K obsahu se vyjadřovat nechci, ale v sekci "Optimalizace pro vyhledávače" svými texty minimálně uvádíte zákazníka v omyl, protože většina věcí, které tam nabízíte, nemá se SEO nic společného.

Doufám, že můj skromný příspěvek budete brát jako konstruktivní kritiku. Osobní útoky, které se v této diskusi objevují, nechápu a odsuzuji je stejně jako vy.

Nic to ale nemění na faktu, že na něco podobného jste měl být připraven.

Školení Google+ pro firmy

DW - Školení PPC
  • Jak využít Google+ pro firemní komunikaci a marketing.
  • Čím se liší Google+ od Twitteru a Facebooku z pohledu firemního využití.
  • Jak využít Google+ v souladu s pravidly užívání.
  • Založení Google+ Page (Stránky) krok po kroku, včetně praktických tipů.

Detailní informace o školení Google+ »