E-commerce

Články          

Futurelytics: zabraňujeme tomu, aby e-shopy spamovaly klienty

Transakční údaje mají pro e-shopy obrovskou hodnotu, řada firem ale neví, co s nasbíranými daty dělat, říkají Daniel Hastík a Mirek Černý. Jejich firma se to snaží změnit.

Amazon má za sebou špatné čtvrtletí, hlásí ztrátu přes 100 milionů dolarů

A to navzdory rostoucím tržbám. Pozitivní není výhled ani na další období. Firma totiž mohutně investuje do nových služeb a produktů. Dnes začíná prodávat svůj první smartphone.

Martin Jebas (Ronnie.cz): posilování porazilo kytaru a vznikl byznys za 200 milionů

Pokud neposilujete, asi tento web neznáte. Má historický design a neintuitivní název, přesto sem měsíčně přijde na 140 tisíc lidí a v e-shopu ročně prodá zboží za stovky milionů.

Finanční skupina Rockaway investuje do prodeje sportovního zboží

Investiční fond Jakuba Havrlanta koupil čtvrtinový podíl ve firmě provozující e-shop Snowboards.cz. Společnými silami chtějí za pět let několikanásobně zvednout obrat.

Facebook chce otevřít firmám další prodejní kanál. Svůj newsfeed

Sociální síť testuje tlačítko Buy a už podruhé zkouší prorazit cestu k miliardám ze světa e-commerce.
Archiv článků s nálepkou E-commerce        

reklama